vieraat läks, mistäs nyt juteltas?
Olisko kellään muksaa tarinaa, jotain jorinaa.
Anna tulla vaan, ei väliä mitä jutellaan.
Hetkinen tässä, uutisia silmäilemässä.
Sunnuntaiaamu
28
93
Vastaukset
- rygseck
Mulle on tulossa vauva !
Laskettu aika on ihan kohta.... nii et mie en joua ny tarinaa iskemää, mul o syli täynnä taaperopalleroa ja roskis haisee kakkavaipoille - oi ihanuutta ; )Jaha, eläinkuntaa vai ihmiskuntaa?
Mä sain just yhden kakkavaipan pois täält...ilimaa pilaamasta...
Nyt lueskelen Winston Churchilliin perikunnasta, kun on ollut aikoinaan kunnia tuntee heikäläisiäkin ;))) Tuli mieleen tuost Daily mailin artikkelista...- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Jaha, eläinkuntaa vai ihmiskuntaa?
Mä sain just yhden kakkavaipan pois täält...ilimaa pilaamasta...
Nyt lueskelen Winston Churchilliin perikunnasta, kun on ollut aikoinaan kunnia tuntee heikäläisiäkin ;))) Tuli mieleen tuost Daily mailin artikkelista...Heh - ihmiskuntaa tällä kertaa =)
Juur lähti, ihmeen iloisena (?)
Mä hämmästelen, miten voi olla ihmisen mukula kerkeeväinen... ei montaa askelta ota ja silti kerkee joka paikkaan :O
Kotona hän osaa lukea potalla Aku Ankaa ja täällä ruokapöydässä - kehityskelponen tenava, sanoisin ;D
- Rattus sp.
Kuinka pysyä terveenä? Joka syksy olen noin kuukauden lievässä flunssassa. Kuinka vältän tämän?
Täällä ollaan ihan hyvissä tunnelmissa. Olen lupautunut rappaushommiin iltapäivällä. Sitä ennen teen kaikkea mahdollista.Räppää vaan ;)))
Terveenäpysymiseen sanoisin, aloita monivitamiinikuuri tai sit acaiberryt...ne antaa vastustuskykyä...- Rattus sp.
anjaniina_ kirjoitti:
Räppää vaan ;)))
Terveenäpysymiseen sanoisin, aloita monivitamiinikuuri tai sit acaiberryt...ne antaa vastustuskykyä...Monivitamiinikuuri ja marjajauheiden ymppääminen on aloitettu sekä vaatetuksen lisääminen. Katsotaan, miten onnistun.
- Rattus sp.
On myös tuo homealtistus. Lähinnä olen ollut huolissani kurkkukivusta ja kuumeilusta, joka toistuu.
Flunssaa pukkaa täälläkin.. mikä parempi juttu ois vapaapäivälle :/
Pahus, ilma kuin morsian. Yks' sukulaismies sano kerran, että koko perhe köhässä, hänelläkin oireita, mutta ne jäi lenkkipolulle..
Mutta kun on niin voimaton olo.. en haluis mainita, mutta se hänen perheensä on naisia kaikki muut.. eihän se liity tähän mitenkään..eihän!?! :)- Putkivalo
Muistatko mun hieno & tehokas vesikuuri? ;D Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa :)))
Putkivalo kirjoitti:
Muistatko mun hieno & tehokas vesikuuri? ;D Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa :)))
Muistan!! Kun muistutit ;)
Juuh, se kannattaneekin aloittaa iltamyöhäsellä.. ei tuu yöllä aika pitkäksi.. ;))
Vatsa täynnä.
Kermassa ja sinhomejuustossa haudutettua lohta ja perunamuussia.
Nyt päiväunille niin jaksaa sitten taas painaa yön töitä.Kivat sulle, ja virkeää yötä! :)
Mä just pari kananmunaa paistoin voissa, kunnei jääkaapissa valon lisäks juuri muuta ollu. Pakko lähikauppaan raahautua.
Kyllä Valion voi on muuten hyvin suolattua.. ei tarvi lisää..
- Heikunkeikku
Minä lähdin perjantaina suoraa töistä viuhottamaan saareen. Kertakaikkisen-kertakaikkisen Mahtava ilma ollut koko viikonlopun.
Lämmitin tietysti saunan, sekä perjantaina, että lauantaina ja ah, en voi sanoin kuvailla tunnetta, jota vetelin sisään silmillä ja nenänsieraimilla ja iholla.
Ripottelin myrskylyhtyjä pitkin poikin pihaan, lasiverannan ikkunoihin aimo kasan kynttilöitä ja öljylamppuja. Pari lasillista punaviiniä maiskuttelin huulten väliin ja lahjaksi saatu viinipullo osoittautui vallan ihastuttavaksi.
Nyt on kerätty voimia ja hyvää oloa ensi viikolle.:)- Rattus sp.
Olen muuten aivan vihreänä kateudesta. Kuullosti juuri sellaiselta, josta olisin nauttinut. Mikäpä estää luomasta omassa elämässään vastaavia tilanteita :). Hyvää alkavaa viikkoa!
- Heikunkeikku
Rattus sp. kirjoitti:
Olen muuten aivan vihreänä kateudesta. Kuullosti juuri sellaiselta, josta olisin nauttinut. Mikäpä estää luomasta omassa elämässään vastaavia tilanteita :). Hyvää alkavaa viikkoa!
Talvella mieleen tulee vähän väliä, kesäiset ja syksyiset saunomiset ja leyhyttelyt. Meren tuoksu ja liikehdintä, välillä liplatusta ja välillä isoooompaa aallokkoa. Koska en ole talvi-ihminen, niin kevään odotus tuntuu joskus inhottavan pitkältä ajalta.
Vähän sitä välillä tuntee ittensä höperöksi, kun hokee ittekseen vähän väliä: "että on ihanaa, että on ihanaa.." Läiskäsen pepun lauteille ja tuumin "että on ihanaa", kun valun lauteilta alas ja ryömin ulos leyhyttelemään, niin taas "että on ihanaa", kun tuijottelen siinä merta, nytkin oli fantastinen täysikuu, niin enköhän taas "että on ihanaa", kattelen öljylamppuja ja kynttilöitä ja pampukepakon nokassa palavaa liekkiä, niin taas "että on ihanaa". Tarttis varmaan vähän ruveta jotakin muitakin asioita tuumailemaan:)
Yöllä vetäsen otsalampun pään ympärille, käperryn villapusero niskas peitteisiin ja otan kirjan kouraan, ETTÄ ON IHANAA:) - rygseck
Täällä on toinen kateudesta vihree... *kituu* !!
- Rattus sp.
Heikunkeikku kirjoitti:
Talvella mieleen tulee vähän väliä, kesäiset ja syksyiset saunomiset ja leyhyttelyt. Meren tuoksu ja liikehdintä, välillä liplatusta ja välillä isoooompaa aallokkoa. Koska en ole talvi-ihminen, niin kevään odotus tuntuu joskus inhottavan pitkältä ajalta.
Vähän sitä välillä tuntee ittensä höperöksi, kun hokee ittekseen vähän väliä: "että on ihanaa, että on ihanaa.." Läiskäsen pepun lauteille ja tuumin "että on ihanaa", kun valun lauteilta alas ja ryömin ulos leyhyttelemään, niin taas "että on ihanaa", kun tuijottelen siinä merta, nytkin oli fantastinen täysikuu, niin enköhän taas "että on ihanaa", kattelen öljylamppuja ja kynttilöitä ja pampukepakon nokassa palavaa liekkiä, niin taas "että on ihanaa". Tarttis varmaan vähän ruveta jotakin muitakin asioita tuumailemaan:)
Yöllä vetäsen otsalampun pään ympärille, käperryn villapusero niskas peitteisiin ja otan kirjan kouraan, ETTÄ ON IHANAA:)Jatka vain samaan tapaan, vaikka kärvennyttäisiin kateuksissamme. Kyllä ihminen tarvitsee noita hetkiä, jolloin olo tuntuu autuaalta. Tahtoo sen veneen ;)! Olisin tällä hetkelläkin veneellä, jos olisi..
- Putkivalo
Mulla on murheengryyni nimeltä Tietokone. Se on vissiin tullut murrosikään. Ensin ei meinannut lähteä päälle, ja nyt kun se on hoidettu (muistikampa oli irti) niin nyt se helvata ei sammu! Joka ilta huudan sille että STANAN KONE, HYYDY! Ei auta.
Mitähän sille pitäis tehdä? Punkun juottaminen ei onnistunut, joku sieni *kröh* vetäs vierestä. Suklaa ei mahdu luukkuun. Jos näkkärin syöttäisin? Se pieni pyöreä?
Kai se on nöyränä mentävä nörttiosastolle taas :/- rygseck
Soita tänne ni annan ukkokullan lainaksi, hän on taitava korjaamaan kaikenlaista =)
- Rattus sp.
Luulen, että käytät nyt tietsikkaa tekosyynä punkun juomiselle ja suklaan syömiselle :). No, hermostuisin, jos koneet eivät pelittäisi.
- Putkivalo
rygseck kirjoitti:
Soita tänne ni annan ukkokullan lainaksi, hän on taitava korjaamaan kaikenlaista =)
Ihanko totta! Ehkä mä vielä joskus nappaan tuohon... kokeilen korjaussarjaa ensin, tai oikeastaan ihan ensiksi se saa mitä tilaa. En sammuta! Valvokoon sitten, prkl! Vielä siinä vaiheessa kun pyytää että pääsiskö jo pienelle tauolle, niin en varmana päästä!!
.. mun kans teinit ryttyile.... :I - Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
Luulen, että käytät nyt tietsikkaa tekosyynä punkun juomiselle ja suklaan syömiselle :). No, hermostuisin, jos koneet eivät pelittäisi.
;D busted. Mun piti viedä se punkku exälle, mutta täällä se vaan pyörii kun se ei ollut kiltisti. Ei kylläkään tiedä että oli niin tuhma ettei saanut viiniä, mutta minä tiedän, ja aina kun otan lasillisen pyörittelen sitä kostoa mielessä - "olisit saanut viiniä, mutta kun pottuilit niin, tää siitä seuraa!" ;)
Ja suklaa oli muuten hyvää :)))) lapsetkin kiittää :) - Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
;D busted. Mun piti viedä se punkku exälle, mutta täällä se vaan pyörii kun se ei ollut kiltisti. Ei kylläkään tiedä että oli niin tuhma ettei saanut viiniä, mutta minä tiedän, ja aina kun otan lasillisen pyörittelen sitä kostoa mielessä - "olisit saanut viiniä, mutta kun pottuilit niin, tää siitä seuraa!" ;)
Ja suklaa oli muuten hyvää :)))) lapsetkin kiittää :)Hyvä, että maistui. Muistin sen pönikän, kun kirjoitit punkusta. Arvelinkin sen jääneen oikeaan osoitteeseen.
Päätin hakea seuraavalta Ikea-reissulta ison määrän tummaa suklaata. Sitä ei ole ikinä liikaa.. Hamsteri on aina hamsteri. Näkkileipääkin löytyy aika isot määrät. Entiseltä opin sen kilohintaan tuijottelun ja kun löydän jotakin tarpeellista, niin riehaannun hinnasta ja menetän itsehillinnän :]. Hamsteri varautuu aina talven varalle..
Jos tulee ruokapula, niin tiedät, mistä löytyy suklaata ja näkkileipää ;).
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784