Mitä naiset sanovat? Onko korrektia mennä kolmansilla treffeillä saman peiton alle yöksi jos nainen pyytää. Jotain ohjeita ja hyviä neuvoja ja tapoja?
Ujostuttaa =)
Kolmansilla treffeillä peiton alle?
48
7701
Vastaukset
- yksivastaus
Naisena sanon, että on korrektia, jos nainen kerran pyytää ja kemiat toimii. Olen 29-vuotias, ikä ehkä vaikuttaa vastauksiin... Ymmärrä myös, että nainen voi haluta oikeasti vain nukkua sun vieressä : ) Huomaat kyllä, jos haluaa muutakin... Itse pidän tärkeänä sitä, että ns. hellitellään, silitetään hiuksia, pussaillaan kaulalle, otsalle, nenälle jne. Se läheisyys on tärkeintä. Eikä haittaa vaikka alkaa seisomaan, sitä ei tartte nolostella : ) Nainen ainakin tietää, et sä haluat sitä. Itse ainakin kolmansilla treffeillä, mikäli siis synkkaa hyvin, niin mielelläni harrastan seksiä.
- kolmekertaa
http://deitille.fi/blogi/monetko-treffit-ennen-seksia/
Kolmet treffit on hyvä perusratkaisu. - laadun valitsija.M
kolmekertaa kirjoitti:
http://deitille.fi/blogi/monetko-treffit-ennen-seksia/
Kolmet treffit on hyvä perusratkaisu.Jos ei akka ota suihin ekalla kerralla saa mennä. Ennuste tulevaan on tosi huono.
- +60v Taavi.
Mikäli synkkä niin onnistuu se jo ensimmäisellä tapaamisella. Joskus vuosia sitten nuori kaunis neitonen tarjosi kotonaan lauantai-iltana kahvit ja itseleivottua mustikkapiirakkaa, jonka jälkeen pyysi kanssaan läheiselle mökille saunomaan kanssaan, tietysti lähdin . Ensin saunottiin ja sitten naitiin hämyisessä kesäyössä.
- Toinen nuori kloppi
Kyllä minä pyrin pääsemään pukille jo ensimmäisenä treffi-iltana ja useimmiten se onnistuukin.
- pillu se aina mieles
heti hommiin. kuka jaksaa odotella
- Tosimiesonerimies
Niin varmaan pyrit pukille. Naistaso onkin alaluokkaa.
Tosimies seisoo omilla jaloillaan ;D
- eri totuus
Rohkeesti vaan..muista hyvä hygienia ja eikun neidon kimppuun...älä laukea kuitenkaan 3min,..:)
- Normaali nuori mies
Minkäläinen luuseri sinä oikein olet?? Kolmansilla treffeillä pannaan jo takaapäin!!
- hahhatihaa
Niin, jos etsit horoa....
- 3kymppineN
Ja miksei sitten jo ekoilla, jos kerran panemaan aletaan?
Kivointa on kyllä pitkittää "sitä" mahdollisimman pitkään ja tehdä kaikkea muuta kivaa... Hyvää kannattaa odottaa, odotus nostaa tunnelmaa ;)
- ...
Ihmissuhteet ovat kahden kauppaa. Oikea vastaus ei löydy netistä vaan omasta päästäsi ja tilanteesta.
Jos nainen pyytää, miksi et suostuisi?
Kai olette puhuneet siitä, mitä odotatte? Se on aika hyvä tapa selvittää yhteisiä asioita... - nainen.......
Kyllähän se on jopa ihan suotavaa, eikä ole pahaksi jos peiton alla tapahtuukin jotain ; ). Mutta suoraan päälle käyminen ja 1,5 minuutin akti ei ole kovin suotavaa. Minä ainakin naisena tykkään, että mulle annetaan nautinto ensin oraalisena sitten ei ole väliä, vaikka tulisitkin nopeasti. Viehättävämpää se on kuin loputon ryskyttäminen puoliveltolla vehkeellä, siinä ei itseään oikein halutuksi tunne... lähinnä jonkinlaiseksi lokakaivoksi...
- Normaali nuori mies
Tottakai ensin sinulle oraalisena ja hekuman huipulle! Mutta sen jälkeen lujaa kyytiä ja ainakin osittain takaapäin. Saattaahan siihen mennä varttituntikin, jos oikein innostuu. Kestätkö?
- TT
Normaali nuori mies kirjoitti:
Tottakai ensin sinulle oraalisena ja hekuman huipulle! Mutta sen jälkeen lujaa kyytiä ja ainakin osittain takaapäin. Saattaahan siihen mennä varttituntikin, jos oikein innostuu. Kestätkö?
jestas sä oot kyllä jäätävä kaveri :D
- sano sitten kun...
Onneksi meitä miehiä on myös sellaisia jotka ei tao sit 1,5min vain...
- Yualle =)
Kerro kuinka kävi =)
- KISKISNAINEN
Menin treffeille ja kemiat pelas niin hyvin, että meni about puoli tuntia ja oltiin petissä. Mukavaa oli enkä ole katunut. Ja samaa "treffailen" edelleen :)
- snart
Ensimmäisellä kerralla olen "joutunut" menemään peiton alle. Toisella kerralla suoriuduttiin aktista ilman peittoa ja nykyisin rakastelemme siellä missä hyvältä tuntuu.
- hyvin on pätenyt
Vanha viidakon sanonta on, että "Jos ei viidenteen treffiin mennässä olla menty sänkyyn niin ei mennä ollenkaan"
- Mies28weeytyr
Kolmannet treffit jo niin melaa mekkoon vaan jo!!!!:)
- PP
Kerran yksi kaverini sanoi ohjeeksi, että ei saa antaa heti eka treffeillä, vaan odottaa kuukausi. Jotkut miehet ovat sanoneet, että he eivät sitten loppukädessä arvosta naista, joka heti on jalat levällään.Ota nyt sitte teistä miehistä selvää....jos nainen on teille vain pano ja sillä siisti, niin ei se mitään, mutta ottakaapa huomioon myös naisten tarpeet....
- Nettimette
Nainen joka ei mene ekoilla tai vielä toisillakaan treffeillä sänkyyn on fiksu. Haluaa vähän katsoa ensin, millainen kaveri on kyseessä, kannattaako jatkaa tai ei. Sänkyynmeno saattaa aikaasaada hallitsemattomia tunteita, ja jos mies onkin väärä, siitä ei tule kuin sydänsuruja.
- Aloittajalle.
Kenties kannattaa lopettaa jo suhde,koska et enään tiedä mitä tehdä kolmannella treffeillä. Oletko ajatellut mitä tapatuu esim.kuudennella tapaamis kerralla?
- Ammer
Kannattaa kuunnella myös itseään. Haluatko sinä? Ei miehenkään ole pakko. Mutta jos et vielä halua seksiä niin korvaa se hellyyden määrällä ja kerro se suoraan. Kerro rehdisti myös syy esim. ujous. Ei naiset tyhmiä ole, toivon. Tajuaa myös sen ettet jatkossakaan mene ihan joka naisen matkaan. Mutta jos molemmat haluaa niin mikä jottei : )
- Kuuntele itseäsi
Riippuu naisen ja sinun itsesi iästä ja teidän suhteesta. Luultavasti olette aika nuoria kun tuollaista kyselet, joten sanon että odota niin kauan kunnes olet varma, että teet oikein. Pelkästään sen takia ei tarvitse mennä saman peiton alle, että nainen pyytää, jos se ei sinusta tunnu korrektilta.
- Daddy Cool
Jos seksuaalinen kiinnostus ei herää kolmansilla treffeillä, niin on aika epätodennäköistä, että se herää koskaan. Silloin ei vaan ole oikeanlaista kemiaa.
- Panokalle
Ei kannata tuhlata aikaa. Kunnon pano ensimmäisellä treffikerralla, niin näkee, onko tavara käyttökelpoista vai ei. Näin yksinkertaista tämä on!
- ajomies ei kiirehdi
naiset jotka ei anna ekalla tai tokalla treffillä pihtaa itseään ja joutuu jallittaan sit aikapitkään että antaa pillua. mutta kyllä se tuntuu kelpaavan.
yksi nainen antoi tosin jo alkuillasta ja hyvää kyytiä ja lopuksi otti suihinkin.
sit toinen ääripää sellainen jota tarvitsee liehitellä ja seukata ja tapailla ja etsiä sopivaa pikk rakoa jossa ajelee sen sisään. mutta kelpaa sitli sillekin. - lkit6789
Niin se nuorena ujostuttaa ...
Ehkä sinun miehenä kannattas ottaa asia puheeksi
jos itse sitä haluat , ei kannata jättää tilaisuutta käyttämättäkään
Voittehan tehdä saman peiton alla vaikka mitä ei sen välttämättä tarvii seksiä olla heti eikä yhdyntää - Mikko-sika
Yleensä naiset ei pyydä suoraan sexiä . Naiset odottaa että mies tekee aloitteen . Joten aloita peiton alla esileikki heti kun pääset sinne . Muista kielellä lirputella herkkää litorista niin varmasti nainen päästää sinut sisään . Sitten sormella vielä kokoajan hivelet litorista ja pukit kullia sisään . Ja muista älä laukea ennen naista. Anna hänelle ensin orkasmi ja ota sitten itse .
- ..........
kannattaa käyttää kondomia, koskaan ei voi luottaa noin vaan ja pelkkä vesi ei poista sairauksia, jos on...
- n---20
En kyllä itse menisi noin aikaisin sänkyyn. Viimeksi kun erästä miestä tapailin,niin oltiin tapailtu kuukausi ja nähty melkein joka päivä,ja vasta sitten mentiin sänkyyn. En kyllä silti usko,että tuo naisesi olisi vain seksin perässä :o vaikka ei kai sekään ihan tavatonta ole.
Mutta pitää ensin tutustua paremmin jos kunnon suhteen haluaa,tämä on minun mielipiteeni. - SäännötVttuunJaLait
Miesten ja naisten pariutumiskäyttäytymisessä ei ole oikeastaan olemassakaan mitään sääntöjä. "Rakastuneet kärsivät ainoastaan olosuhteista." Eli molemmat kärsivät rakkauden seurauksista. Joka ei ole rakastunut ei ymmärrä ja keksii hölmöjä sääntöjä.
- mies vai mikä lie?
Eipä ole vielä sextattu vaikka ollaan jo vuoden alusta melkein joka viikonloppu tavattu "etä" suhde meinaan... tiiä sitten.
- tikanpoika puussa
Nykyisen vaimoni kanssa meni 1 vuosi ennenkuin aloitettiin sekstailu. Emmekä ole minkään uskontokunnan kannattajia joka olisi estänyt jo aiemminkin ryhtymästä.
- Heti vaan naimaan
Heti kannattaa naida koska toista kertaa ei välttämättä enää tule. Naiset ovat arvaamattomia.
- 2+15
Taas tätä vuodattamista TÄYSIN VENTOVIERAILLE. Kasva aikuiseksi hyvä miehenalku! Tulla nyt täältä hakemaan neuvoja....!!!
- JK
Ei ole yleispätevää ohjetta tähän ongelmaan koska ihmiset ja varsinkin naiset on erilaisia.
Jonkun kanssa voi naida ekoilla treffeillä joku toinen vaatii tosiaan kuukauden lämmittelyn.
Kolmas kerta tai viides kerta kuulostaa aika hyvältä jos on pitempi suhde hakusessa.
Aika fakiiri pitää olla jos jaksaa kuukausikaupalla odottaa tai sitten pitää olla joku panokaveri siinä ohessa.
Itse jahtasin kerran yhtä misua puoli vuotta ennenkuin antautui . . . kyllä kannatti, vieläkin tapaillaan. - Vanhempi sarvi
Nyt ollut tänä kesänä kaksi naista ja saunaan toisilla terffeillä ja siitä se lähtee
Seksitä ei ollut suoraan puhetta vaan selänpesusta saunassa akaa piti lämmitellä saunomisen jälkeen yritti kulutta aikaa mut sit menikin koko yö peittoja pöllytellen
Tokan kans jo saunas halus ja sit otettiin kunnolla viel sen jälkeen ekaks sohvalla ja sit viel sängys
Naiset pitää itsevarmoista miehistä jotka tekee eikä kysele
Nyt on sit vietetty öitä ja päiväl tunteja sängys,molemman aikuisia vanhempia naisia ja haluaa usemman tunnin kestäviä sessioita ja saavat sarja orkkuja
Pitää uhrata aikaa ja miehen pitää olla kestävä - Jos.
Aloittajan treffien tarkoitus on kolmannella kerralla päästä harrastamaan seksiä,niin miksi et harrastaisi sitä jo ensimmäisellä? Aloittajalle,millä tavalla suhteesi paranee,jos olet sukupuoliyhteydessä kolmannella kerralla? Mitä sinulle tapahtuu kolmannella kerralla? Jospa ottaisitkin tavoitteeksi 9:nen kerran ja kiinnostuisitkin naisystäväsi harrastuksista,luonteesta ja hänen elämästään?
- aaarporaaja
Kyllä kolmella kerralla saa jo riittävän yleiskuvan naisen luonteesta ja harrastuksista, riittävän yhteyden luotua, ja sitten panettaakin jo niin kovaa, että parempi heiluttaa peittoa.
- pappa x
Ennen piti mennä kihloihin että sai harrastaa sexiä. Jotku parit menee naimisiin asti ennenkuin naivat . Mikä on sitten oikein . Sen valitkoon kukanen itse .
- paahvi
Mitä tuosta sexistä, perkules niin äkänen tyyttönen että vaikka kuinka olis mieliksi nin, silti kuulemma oun ihan prsiistä :D
- Veijo Miettinen
Kannattaa tehdä kunnon projektisuunnitelma virstaanpylväineen ja tavoitteineen. Esimerkiksi ensimmäisillä treffeillä suutelua, toisilla jo pettinkiä ja kolmansilla kunnon pano. Näin suunnittelisi ainakin insinööri.
- Tosijannu 555
Ei näin! Aivan liian aikaisin! Älä hyvä mies tee sitä!
Suosittelen pidättelemään ainakin ensimmäiset puoli vuotta tai vastaavasti noin kuudetkymmenet treffit. On se pökkiminen sitten kuudensillakymmenensillä ensimmäisillä treffeillä niin mahtavaa, että! - minun mielestä on
Eiköhö se ole teidän yhteinen asia.
- nainnlnsgsjngjnsee
Musta nykyinen mies erottu edukseen, kun ekat treffit makso ja vaan jutteli. Tokat makso ja halas lopuksi ja kolmansilla haki mut autolla ja kutsu kotiin - ja sitten loppu meni itsekseen. Eikä oo kaduttanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337