Loimaalainen thrashjyrä Curimus julkaisee vielä nimeämättömän debyyttialbuminsa helmikuussa 2012. Kovana livebändinä tunnettu ryhmä taltioi raivonsa levylle marras–joulukuussa Ansa Studiolla Jori Haukion avustuksella. Levyn julkaisee yhtyeen oma Freezing Penguin -tuotantoyhtiö ja jakelusta huolehtii Inverse Records. Levyn valmistumista voi seurata yhtyeen kotisivuilla osoitteessa www.curimus.net.
Curimus on:
Marko Silvennoinen (laulu)
Juha-Matti Helmi (kitara)
Juho Manninen (basso)
Jari Nieminen (rummut)
Curimus julkaisee debyyttialbuminsa helmikuussa
FreezPeng
4
187
Vastaukset 4
- Curkimus
Hyvä juttu.
Toivottavasti jää samalla yhtyeen viimeiseksi julkaisuksi. Joku Curimus, buah hah haa!- metalwoman
Mä toivon ettei jää =)
- Cubitus
Taas jotain junttien tekemää paskaa. Eivätkö nämä "curimukset" ja "Ancarat" jo lopu??? On tämä maa jo tarpeeksi takapajuinen ilman näitäkin.
- Metalwoman
Kannattais varmaan tulla keikalle katsomaan ennenku haukkuu väärää puuta? Kova livebändi, jota arvostetaan myös Suomen rajojen ulkopuolella. Minä ainakin tykkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811193- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571- 45538
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76536- 23498
- 36494
- 26472