Loimaalainen thrashjyrä Curimus julkaisee vielä nimeämättömän debyyttialbuminsa helmikuussa 2012. Kovana livebändinä tunnettu ryhmä taltioi raivonsa levylle marras–joulukuussa Ansa Studiolla Jori Haukion avustuksella. Levyn julkaisee yhtyeen oma Freezing Penguin -tuotantoyhtiö ja jakelusta huolehtii Inverse Records. Levyn valmistumista voi seurata yhtyeen kotisivuilla osoitteessa www.curimus.net.
Curimus on:
Marko Silvennoinen (laulu)
Juha-Matti Helmi (kitara)
Juho Manninen (basso)
Jari Nieminen (rummut)
Curimus julkaisee debyyttialbuminsa helmikuussa
FreezPeng
4
145
Vastaukset
- Curkimus
Hyvä juttu.
Toivottavasti jää samalla yhtyeen viimeiseksi julkaisuksi. Joku Curimus, buah hah haa!- metalwoman
Mä toivon ettei jää =)
- Cubitus
Taas jotain junttien tekemää paskaa. Eivätkö nämä "curimukset" ja "Ancarat" jo lopu??? On tämä maa jo tarpeeksi takapajuinen ilman näitäkin.
- Metalwoman
Kannattais varmaan tulla keikalle katsomaan ennenku haukkuu väärää puuta? Kova livebändi, jota arvostetaan myös Suomen rajojen ulkopuolella. Minä ainakin tykkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342