Moi! Mun host perheessä on 4 lasta (!) Niitten iät on 4,6,8,9. Perhe teettää minulla töitä päivässä 7h. Työpäiviä ovat ma-la tähän 2 lastenvahti iltaa. lapsilla oli nyt lomaa ja työaikani oli klo:9-16. Klo:16.15 heille tulee taloon kodinhoitaja joka hoitaa lapset siihen asti kunnes he menevät nukkumaan. Eli vanhemmat eivät le koskaan lasten kanssa. He saapuvat kotiin n. klo 17 ja istuutuvat tietokoneidensa ääreen. Sekä äiti, että isä. Host vanhemmat eivät des yritä kommunikoida kanssani, jos en ole töissä. Äiti puhuu minulle tosi harvoin ja nekin asiat mitä hän puhuu, liittyvät jotenkin töihin. He eivät edes yritä ottaa minua osaksi perhettään. Mitä åitäisi tehdä ja onko kellään samanlaista kokemusta?
Host perheestä
3
237
Vastaukset
- aupair20
ikävä kuulla että tollaiset välit vanhemmilla sekä sinua että lapsia kohtaan. oletko kuinka kauan ollut perheessä ? oletan että olet itse yrittänyt ottaa kontaktia. noudattaako perhe yhteisiä ruoka-aikoja tai viikonloppuisin jotain yhteistä mihin sinäkis voisit osallistua?
- AupairinaMAdridissa
Perhe ei syö yhdess'. Koskaan. :/ Ja se harmittaa kovasti! He eivät tee mitään yhdessä. Ainoastaan sunnuntaina käyvät 15min kävelyllä ja thats i. Mitää vinkkejä ? :O
- aupairenmadrid
Moi!
Harmi, että sulla osui tuollainen perhe! Mutta muistathan, että ekat viikot on aina vaikeita ja ehkä hostmama jännittää myös vähän?
Puhutko heidän kanssa englantia vai espanjaa?
Voi olla, että enkku saattaa tehdä heidät vähän hiljaisemmiksi, kun mielellään espanjalaiset puhuvat espanjaa.
Kuule, minäkin olen Madridissa päin au pairina, Fuenlabradassa nimittäin.
Tässä on mun sähköpostiosoite [email protected]
Laita viestiä ja voit etsiä minut myös Facebookista, jos sulla on Facebook :)
Tsempataan yhdessä toinen toisiamme ja ois kiva myös nähdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680