Elikkä ajattelin lahjaa hankkia parikymppiselle naiselle, johon aikas pahasti olen ihastunut. Valitettavasti välimatkaa meillä on lähemmäs 1000 kilometriä, mutta sen vuoksi haluankin näyttää todella sen, että olen tykästynyt tähän punatukkaiseen naiseen toden teolla, joka on kohtuu menevän tyylinen ja... Mukava. Aikaisemmalla tapaamisella vein lahjaksi Swarovskin kristallikorun ja nyt ajattelin viedä lahjaksi jonkin parfyymin...
Itse netistä etsiskelin miellyttävän näköistä pakkausta ja Diorin "Midnight Poison, EdP iski kuvaukseltaan ja pakkaukseltaan silmään... Mutten tiedäkkään oikeastaan mitään muuta siitä saati muista hajusteista, ja toivottavasti viisaammat valaisevat ja neuvoo asian suhteen... Etten kovin pahsti töpeksisi. Mistä kannattaisi ostaa ja mitä? Raha ei ole mulle mikään este...
Itse olen saman ikäinen suurin piirtein, ehkä hieman nuorempi, mutten alkuunkaan hoppari/teini tyyppinen tyyppi. Olen asiallinen, hieman vanhemman kuvan itsestäni antava tyyppi mitä oikeasti olenkaan. Monet pitää mua 26-vuotiaana pikkuporvari-nousukkaana jolla ei ole työtä, näin osin kyllä myös on, silti tyylini on panostaa laatuun eikä katsoa vain hintaa. Olen huomaavainen tyyppi, ymmärrän että naista täytyy arvostaa naisena ja kohdella hellästi, rakastavasti ja kunnioittavasti, koskettaa ja halata, pussata ja rutistaa sekä pitää hänet tyytyväisenä ja iloisena. Ja jos joku epäilee että päätarkoitukseni olisi päästä vain sänkyyn niin näin ei tosiaankaan ole. Neidolla sattuu olemaan jo lapsia exän kanssa, joten ihan vakavissani yritän saada vaikutusta tehtyä.
Kiitos kaikista vastauksista ja neuvoista näin etukäteen.
Naiset APUJA! Lahjaa pohtimassa...
Mies taas pulassa...
1
171
Vastaukset
- hilfiger----
Poison on sellainen vahva ja äklö mummotuoksu jota useimmat inhoavat.
Hilfigerin Tommy Girl on yllättävän hyväntuoksuinen ja aika varma ja hyvä valinta, useimmat 2-kymppiset naiset tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101621- 1671571
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671472Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231278Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901164Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70951Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146943- 89819
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr184772Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207749