Olen vuosikymmeniä käyttänyt nyt jo harmaantuneeseen tukkaani Wazins Keratin hiusvettä. Punakorkkinen oli rasvatonta ja keltainen korkki tarkoitti rasvapitoista.
Sitä valmistaa ja markkinoi nykyään ruotsalainen Gahns. (www.gahns.se)
Pääkaupunkiseudulla en ole enää pitkään aikaan löytänyt sitä mistään kaupasta.
Olisko jollakin tietoa liikkeestä, joka pitää Wazis Keratin hiusvettä valikoimissaan ?
Dr. Wazins Keratin hiusvesi
12
7697
Vastaukset
- Vesan liikkeestä
Veljekset Keskiseltä Tuurista olen ostanut.
- Ammattilainen
Mitä tämä tuote sisältää? En löytänyt inc-listaa mistään. Onko purkin kyljessä? Kiinnostaisi, koska vastaava tuote ruotsalaisen kuvauksen perusteella voisi löytyä suomalaisena!
- roselynghan
ostin tarjoustalosta
- Ostin juuri
Säästötalo Latvala Lohja
- "keratin"
Tarjoustalosta minäkin ostin
- sfghjk
halpahallista löytyi :)
- Puuilo kajaani
Minulla on ollut jo 5 vuotta ongelmia päänahan kanssa ja olen kokeillut monia lääkeshampoita mutta ei ole auttaneet. Viikko sitten löysin kaupasta keratin hiusvettä ja ajattelin kokeilla sitäkin ja ihme, päänahan kutina ja hilseily alkoi loppumaan.
Ainut haittapuoli siinä on tuoksu joka on alussa melko voimakas ja aiheuttaa minulla pääkipeää. - titi4
Moi!
Esim HONG KONG tavaratalosta löyty - Anonyymi
Kärkkäinen Lahti ja verkkokauppa
- Anonyymi
Halpahalli
- Anonyymi
Saiturin pörssi
- Anonyymi
Men apteekin kysyy aiheesta.On paljon erinlaisia tuteita nesteitä hiuksiin.Myös hiusten ohenemiseen.ymm.Kuin harmaiden hiuksien estämisen.Ihan palvelua,Pakko ei koskaan ostaa mitään. Aptekista saa tietoa kaikesta,myös terveysongelista.Nopeamin kuin netistä ja erotus tieto on aina oikeaa,apteekki henkilökunalla.Ohjestavat myös läkäriin jos eivät voi autaa.Tai katsovat parempi on läkri käynti aihe kuin aihe .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245151Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1754892"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste673346Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242262Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771241- 981226
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.69921Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.95879