Dr. Wazins Keratin hiusvesi

Olen vuosikymmeniä käyttänyt nyt jo harmaantuneeseen tukkaani Wazins Keratin hiusvettä. Punakorkkinen oli rasvatonta ja keltainen korkki tarkoitti rasvapitoista.
Sitä valmistaa ja markkinoi nykyään ruotsalainen Gahns. (www.gahns.se)

Pääkaupunkiseudulla en ole enää pitkään aikaan löytänyt sitä mistään kaupasta.
Olisko jollakin tietoa liikkeestä, joka pitää Wazis Keratin hiusvettä valikoimissaan ?

12

8631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesan liikkeestä

Veljekset Keskiseltä Tuurista olen ostanut.

• Ammattilainen

Mitä tämä tuote sisältää? En löytänyt inc-listaa mistään. Onko purkin kyljessä? Kiinnostaisi, koska vastaava tuote ruotsalaisen kuvauksen perusteella voisi löytyä suomalaisena!

• roselynghan

ostin tarjoustalosta

• Ostin juuri

Säästötalo Latvala Lohja

• "keratin"

Tarjoustalosta minäkin ostin

• sfghjk

halpahallista löytyi :)

• Puuilo kajaani

Minulla on ollut jo 5 vuotta ongelmia päänahan kanssa ja olen kokeillut monia lääkeshampoita mutta ei ole auttaneet. Viikko sitten löysin kaupasta keratin hiusvettä ja ajattelin kokeilla sitäkin ja ihme, päänahan kutina ja hilseily alkoi loppumaan.
      Ainut haittapuoli siinä on tuoksu joka on alussa melko voimakas ja aiheuttaa minulla pääkipeää.

• titi4

Moi!

Esim HONG KONG tavaratalosta löyty

• Anonyymi

Kärkkäinen Lahti ja verkkokauppa

• Anonyymi

Halpahalli

• Anonyymi

Saiturin pörssi

• Anonyymi

Men apteekin kysyy aiheesta.On paljon erinlaisia tuteita nesteitä hiuksiin.Myös hiusten ohenemiseen.ymm.Kuin harmaiden hiuksien estämisen.Ihan palvelua,Pakko ei koskaan ostaa mitään. Aptekista saa tietoa kaikesta,myös terveysongelista.Nopeamin kuin netistä ja erotus tieto on aina oikeaa,apteekki henkilökunalla.Ohjestavat myös läkäriin jos eivät voi autaa.Tai katsovat parempi on läkri käynti aihe kuin aihe .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe