MTV3:n Virittäjät ohjelma käy hermoille!!!

vittuuntunut

Minkä helv..in takia sen juontajan pitää aina poistua siksi aikaa kun Salo palaa koeajolta? "Nyt pääsette rupattelemaan Salon kanssa kahdestaan niin minä menen loitommalle.." Sitte se idiootti kummiski tulee takasin ja alkaa kysylemään että "noh, mitäs Mika sanoi?" jne.. Miksei se vaan voi seistä siinä vieressä ja kuunnella mitä ne keskustelee, ni ei tarvis tulla kyselee ja katsojien tarvis kuunnella samoja asioita moneen kertaan?!?!?!? VOI V ITTU ÄLY HOI!!!

6

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sika Malo

      Salo on kingi ja silloin kun kingi puhuu, roskaväki kumartaa ja poistuu.
      Ei taida kahden ukon egot mahtua samaan ruutuun.

    • 17+12

      minuakin häirittee tuo. Mikä ihme tuossa on ideana? ei ymmärrä

    • jobbari1967 PRO

      Pienet on ihmisten murheet!!!! Kannattais varmaan kattella uutisia tuon virittäjät ohjelman sijaan , jos noin koville otta tuollainen pikku seikka. Uutis juontajat pysyvät paikalla koko ajan. Sitten noihin virittäjien autoihin. Kyllä noiden kahden ekan jakson autojen rakentajien aika ja rahat mennyt ihan hukkaan ,jos vertaa käytettyä aikaa ja rahaa suhteessa kierrosaikaan. Otetaan esimerkiksi vakio honda civic 1.6 V-tec vm 1990. Siitä saa nopeamman kuin yksikään noista kaudella 2012 tähän mennessä esiintyneistä autoista tuollaisella 2 päivän rakentamisella ja 5000 euron osilla ja vakio moottorilla. Esim. Endurance Saloon autot on lähes tulkoon kaikki nopeempia kuin nuo tähän mennessä esiintyneet autot.

    • kekee1

      Ärsyttävä on juontaja edelleen.

    • dfsdfsdffds

      Muutenkin kummallinen sarja. Pari puolikasta jaksoa olen aikoinaan katsonut, ei sen enempää jaksanut. Sitä ihmettelin, kun Salo pisteytti ne virittäjien autot, auto A sai enemmän pisteitä kun auto B, mutta silti Salo totesi auton B olevan parempi. Pinnoilla ei siis ole mitään väliä, niin minkä ihmeen takia ne tarvii edes pisteyttää?

    • järkee mukaan

      Nuo pisteet annetaan ihan Mikan omasta fiiliksestä. Jos Mikan lempiväri on vihreä, niin hän antaa 10 pojoa vihreän auton ulkonäölle, vaikka olisi millainen pommi. Pitäisi antaa enemmän puoluettomia pisteitä, eikä tuommoista "no tää vihree on paras väri, niin mä annan kympin", tai "tää on meidän pomo, mää annan 10"

      Harmi kun akinaattoria ei ollut tällä kaudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe