Käyn viimestä vuotta peruskoulua ja tällä hetkellä automaalarin duuni vaikuttas kiinnostavimmalta. Aattelin kysyä teiltä kysymyksiä liittyen automaalarin hommiin.
- Mikä on ärsyttävintä ja kivointa työssä?
- Kuinka nopeasti sait töitä?
- Paljonko tuntipalkkasi on? (Kerro samalla mitä kouluja olet käynyt ja kauan olet tehnyt töitä)
- Mimmoista automaalarin työ on? (Kerro mahdollisimman tarkasti)
- Miksi valitsit automaalarin alan?
Kiitos ajastasi!
Automaalari
2
345
Vastaukset
- Tulevaautomaalari
Eikö täällä tosiaan liiku edes yhtä joka olisi entinen tai nykyinen automaalari? Auttais mua oikeesti tosi paljon jos viitsisitte vastata edes yhteen noista kysymyksistä. Eikös 7.5 peruskoulun keskiarvolla pääse heittämällä automaalari alalle?
Niin ja sitten pitäs viel kysyy et mimmone on tämän hetkinen työtilanne automaalari alala?- foreveryours2
Jos on näppärä sälli ja oikeasti kiinnostunut automaalauksesta niin sitten kannattaa mennä sille puolelle. Itse käynyt JAKK:in maalaus puolen eli aikuiskoulutuspuolella 2006. Töitä löytyy ja ei löydy. Nyt on semmonen hetki taas ettei ole oikein mitään työtä tarjolla.
Automaalarin työ ei ole mitään mitä olisi telkkarissa nähtyä. Automaalari yleensä korjaa jonkun pienen lommon vetää hiontaväriä ja sitten maalaa lokasuoja/puskurin. Eli ylimaalauksia tulee tosi harvoin. Riippuen paikasta voi olla että joku vain maalaa ja jotkut tekee vain pohjia.
Työ on pölyistä ja kemikaaleja käytetään mutta itse pidän hommasta. Näkee oman käden jäljen. Ja itsestä on kiinni kuinka paljon käyttää suojaimia.
Palkat lähtee siitä 10€/tunti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847