Oletko antanut koskaan pakkeja?

M vai N

Niin oletko? Näitähän kaikki pelkää niin paljon että ei uskalla ottaa kontaktia mutta kuinka moni on oikeasti joskus antanut pakit ja ennen kaikkea miksi?

30

237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torjujamies

      Olen antanut naisille pakkeja sillä tavalla, että jos joku on ollut selvästi kiinnostunut minusta (eihän naiset suoraan lähesty) niin olen teeskennellyt etten huomaa tuota kiinnostusta ja ehkä jopa vältellyt ko. naista. Ennen pitkää nainen on tajunnut jutun juonen ja alkanut käyttäytymään vihamielisesti minua kohtaan. Miksi? Olisiko pitänyt suoraan sanoa että "ei kiinnosta noi sun silmäpelit ja flirttailut". Tähänhän nainen olisi vastannut tietysti että "Voi pöh, olet tulkinnut ihan väärin senkin rontti". Naisen kunnia olisi säilynyt, mutta minä olisi saanut pienen näpäytyksen. Naiset siis eivät pidä siitä että jäävät alakynteen eivätkä pääse näpäyttelemään. Jokaisen naisen turhamaisuutta koettelee jos joku mies ei olekaan kiinnostunut. Hahahahahahahahahaahahahaaaaa.

      • hjkhjkjhkkhjhgfgh

        Itse olen antanut myös tuollaisia pakkeja monia. Yksi nainen ei vihjailuista huolimatta ymmärtänyt, joten jouduin antamaan hänelle pakit kun hän suoraa kysyi. Minä suhtauduin häneen kaverina ja hänen kanssaan oli mukava viettää aikaa, joten siitä johtui ilmeisesti tuo ymmärtämättömyys.

        Aika pettynyt oli tyttö ja alkoi itkemään. Myöhemmin olemme olleet puheväleissä, mutta emme enää kavereita. Tosin itse muutin aika pian tuon tapauksen jälkeen toiselle paikkakunnalle, joten siitäkin voi johtua, että emme ole enää kavereita.


      • Feminismiä
        hjkhjkjhkkhjhgfgh kirjoitti:

        Itse olen antanut myös tuollaisia pakkeja monia. Yksi nainen ei vihjailuista huolimatta ymmärtänyt, joten jouduin antamaan hänelle pakit kun hän suoraa kysyi. Minä suhtauduin häneen kaverina ja hänen kanssaan oli mukava viettää aikaa, joten siitä johtui ilmeisesti tuo ymmärtämättömyys.

        Aika pettynyt oli tyttö ja alkoi itkemään. Myöhemmin olemme olleet puheväleissä, mutta emme enää kavereita. Tosin itse muutin aika pian tuon tapauksen jälkeen toiselle paikkakunnalle, joten siitäkin voi johtua, että emme ole enää kavereita.

        Torjujamies ja sen kaveri.

        Voisitte myös vähän miettiä sitä, että millaista viestiä naisille tykitetään tässä yhteyskunnassa: lähes jokainen nainen kelpaa miehelle, koska miehet haluaa vain sitä (etenkin tämän palstan sanoma kiitos parin häirikön) - ongelma on enemmänkin naisen nirsoudessa (tämän palstan sanomaa myös) - nainen, joka ei miesten haluama (eli saa pakit), ei ole mikään nainen, hän on nolla.

        Naisen arvoa mitataan paljon hänen haluttavuutensa kautta. Siksi joillekkin naisille on kova isku tulla torjutuksi, koska meille naisille on opetettu, että vain kaikkein huonoimille naisille näin käyn.

        Naiset opetetaan rakentemaan itsetuntoaan liiaksi ulkonäön ja haluttavuuden varaan, joten kolauksia rakkausrintamalla ei kestetä. Harmillinen ja huono tilanne kieltämättä. :(

        Naistenkin pitäisi oppia, että heissä on muutakin hieoa kuin ulkokuori ja että miehilläkin on oikeus vaatia ja valita.


      • xcvcvxxcfdsfsd
        Feminismiä kirjoitti:

        Torjujamies ja sen kaveri.

        Voisitte myös vähän miettiä sitä, että millaista viestiä naisille tykitetään tässä yhteyskunnassa: lähes jokainen nainen kelpaa miehelle, koska miehet haluaa vain sitä (etenkin tämän palstan sanoma kiitos parin häirikön) - ongelma on enemmänkin naisen nirsoudessa (tämän palstan sanomaa myös) - nainen, joka ei miesten haluama (eli saa pakit), ei ole mikään nainen, hän on nolla.

        Naisen arvoa mitataan paljon hänen haluttavuutensa kautta. Siksi joillekkin naisille on kova isku tulla torjutuksi, koska meille naisille on opetettu, että vain kaikkein huonoimille naisille näin käyn.

        Naiset opetetaan rakentemaan itsetuntoaan liiaksi ulkonäön ja haluttavuuden varaan, joten kolauksia rakkausrintamalla ei kestetä. Harmillinen ja huono tilanne kieltämättä. :(

        Naistenkin pitäisi oppia, että heissä on muutakin hieoa kuin ulkokuori ja että miehilläkin on oikeus vaatia ja valita.

        Tietenkin jokainen ihminen on omissa silmissään ja vanhempiensa silmissä todella arvokas. Tällöin voi tulla helposti harhaluuloja, että on muidenkin silmissä arvokas. Tottakai silloin kolahtaa kun tajuaa, että ei olekaan niin arvokas kuin on luullut olevansa.

        Ongelmia syntyy silloin kun ihminen ei välitä takaiskuista, vaan rekisteröi vain ne positiiviset kommentit. Tällöin hänellä on täysin eri kuva itsestään kuin muilla on hänestä. Tällöin myös pudotus on todella kova jos pilvilinnoista joskus pudotaan.

        Samoin tapahtuu niiden naisten kohdalla, jotka ovat oikeasti todella haluttuja. Heille saattaa olla täysin uusi tilanne tulla torjutuksi. Ulkonäkö on monelle arka asia, koska moni haluaisi sen olevan hyvä ominaisuus itsessä. Ulkonäöllä on kuitenkin auttamattoman suuri merkitys ihmisen elämässä.

        Ei minusta ihmisiä opeteta rakentamaan itsetuntoaan ulkonäön varaan. Se tulee ihmiselle mielestäni aika luonnostaan, koska se on todella tärkeä asia.


    • ¤Lissu¤

      Olen antanut aika monet pakit. Todella monet. Miehet käy yökerhoissa aika kuumina ja joskus pitää sanoa töykeästikin ennen kuin uskovat. Kerran olen joutunut yhden uunon päälle heittämään kaljat kun ei mennyt viesti perille hyvällä.

      • Bimbo Lola Suttura

        You go girl, sista!


      • "Nähtäiskö joskus"

        Jaa entäs vakavammissa lähestymisissä?


      • Gurlis' night out

        Gurli Power FTW!!!


      • Spice up your life!
        "Nähtäiskö joskus" kirjoitti:

        Jaa entäs vakavammissa lähestymisissä?

        "Vakavat lähestymiset" on nössömiesten hommaa.


    • Mies1985

      Kai...Joskus netissä 15-vuotiaalle joka painoi varmaan 300 paunaa ja näytteli aluksi 18-vuotiasta. Yritin kiinnostua mutta läskit voittivat.

      Toinen tapaus; hieman hitaan oloinen 14-vuotias tyrkytti itseään todella suorasukaisesti. Tunsin lähinnä inhoa ja sääliä.

      Joskus joku pullukka 13-vuotias oli pari minuuttia ihastunut minuun, sitten suuttui ja nykyään kai pitää minua hyvänä ihmisenä ja kaverina. Tämäkin vähän hitaan oloinen ja ilmeisesti vanhempien poikien hyväksikäyttämä.

      Viimeisin tapaus; 17-vuotias, hieman rumalla tavalla hassunnäköinen ja suorasukainen tyttö mesessä joka alkoi soitella minulle hullun lailla. Ei kiinnostanut koska jutut olivat niin tyhmiä.

      Yökerhossa pari vuotta sitten läski nainen saattoi kysyä haluaisinko naista tms. suoraa pilke silmässä ja epäröin kohteliaasti. Meno muuttui kylmemmäksi.

      Epäsuoria 'pakkeja' puhumattakaan naisten pakeista (en tiennyt naisen tuijottavan minua joten annoin pakit) olen varmaan paljon antanut.

    • minnetonka2

      Kyllä. Monelle. Muuta ehtisi tekemään kuin panemaan, jollen olisi terävöittänyt kieltäni. Pahimmalta tuntui antaa pakit ystävälle ( tyypillinen atm, asui yli 30v.äitinsä luona, ihan lupsakka jätkä, mutta tyhmä, niin tyhmä ja ruma ja elämästä vieraantunut). Yksin olen omasta halustani ( en avaa ovea kun soitetaan tai vastaa luuriin). Ihmisten pitäisi itse tajuta milloin kurkottavat liian ylös ja hillitä itseään.

    • Se jostakin

      Olen antanut epäsuorasti pakkeja epämääräisen näköisille tai ärsyttävästi käyttäytyville naisille. Eli nainen on tullut juttelemaan ja yrittänyt tehdä vaikutusta, mutta olen ollut täysin asialinjoilla, ja jossain vaiheessa liuennut paikalta.

      Muutaman kerran olen kohteliaasti antanut suoraan pakit, ja nainen veti herneen täysin nenään. Toinen alkoi haukkua huutamalla baarisalissa, jossa oli aika paljon porukkaa. Ei kannata olla paikalla, kun naiselle antaa (kohteliaatkin) pakit, vaan mieluummin matkan päästä. Puhelimella tai s-postilla. Tietysti tässäkin on poikkeuksia, mutta joskus minusta kiinnostuvat ne kovaäänisemmät naiset.

    • rhwtth

      Annoin pakit ylä-asteella, kun en ollut vielä valmis seurustelemaan. Ja eihän naiset enää vanhempina tee aloitteita, kuin joskus äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa, joihin en itse ole vielä törmännyt. Joten yhdet pakit olen vain antanut.
      Seksistä en kieltäytyisi koskaan jos nainen sitä ehdottaisi. Täysin riippumatta naisen iästä tai ulkonäöstä tai luonteesta.
      Tositarkoituksella en tietenkään ketä tahansa naista huolisi, vaan antaisin kohteliaat pakit.

    • Älyn haamu

      Duunissa pari kertaa on tullut rumat naiset juttelemaan tyyliin "oot sä ollut kauan täällä töissä?" Voihan ne tietenkin olla vain kohteliaita mutta yhden tavun vastauksilla tyhmempikin kurppa yleensä tajuaa että seuransa ei todellakaan kiinnosta. Kun sanon että rumalla naisella ei tee mitään niin mä todellakin myös tarkoitan sitä.

      • white trash 4eva

        kyllä olet säälittävä tapaus. en usko että noin normaalielämästä ja -käytöksestä vieraantunut voi olla työelämässä mukana. valehtelet, tai korkeintaan olet jossain vajakkien tukityöpaikassa.


      • Älyn haamu
        white trash 4eva kirjoitti:

        kyllä olet säälittävä tapaus. en usko että noin normaalielämästä ja -käytöksestä vieraantunut voi olla työelämässä mukana. valehtelet, tai korkeintaan olet jossain vajakkien tukityöpaikassa.

        No en mä missään uraputkessa ole. Paskaduuni.


      • erawetawtawt
        Älyn haamu kirjoitti:

        No en mä missään uraputkessa ole. Paskaduuni.

        Paskalle jätkälle paskaduunit. Se on ihan oikein.


      • Älyn haamu
        erawetawtawt kirjoitti:

        Paskalle jätkälle paskaduunit. Se on ihan oikein.

        Tälläiseksi maailma minut muokkasi.


    • nainen...

      Olen antanut pakit pariin kertaan.
      Yks mies kehtasi tulla pokaamaan vaikka näki että minulla oli siinä silloinen poikaystäväni vieressä, ja koska en miehelle lämmennyt alkoi hän nimitellä minua rumaksi ja ihmetteli miten poikaystäväni kehtaa liikkua kanssani julkisesti.
      Jos minua ei oikeasti kiinnosta mies baarissa niin en minä ala esittämään kiinnostunutta ja leikkimään muuta kuin olen. Olin baarissa, kaupungilla, harrastuksissa tai missä vain, jos ei kiinnosta niin annan ensin hienotunteisesti pakit ja jos ei ymmärretä niin sitten töksäytän rumasti.

    • Onhan noita tullut annettua sekä live-pakkeja että nettipakkeja. Syitä on monia miksi oon antanut niitä kuten seuraavia: 1) Ulkonäkö ei viehätä. 2) Jutut ei natsaa. 3) Pelaa jonkun toisen miehen kanssa samaan aikaan. 4) Ikää on liikaa tai liian vähän. 5) Ne nk. kemiat ei natsaa.

    • miehenkuvotus

      Yhdet olen elämäni aikana antanut. Lukiossa yksi tyttö lähestyi minua, mutta en kokenut olevani valmis seurustelemaan. Sen jälkeen ei olekkaan kukaan nainen lähestynyt, tai jos on lähestynyt pakit ovat tulleet minulle, kun on selvinnyt, että en ole seurustellut koskaan vakavasti.

    • 6+5

      Olen,livenä yhdelle ja netissä muutamalle.Työpaikan kautta tunnetaan,koitti pyytää vapaa-aikana vaikka minne.Kieltäydyin kaikista koska neitokainen on osittain ihan mun tyyppinen mutta ei kuitenkaan.Parempi näin

      Netissä on tullut muutamien kanssa fiilis ettei kiinnosta tavata niin näille olen sanonut suoraan mitä ajattelen,mutta kohteliaasti.
      Mun mielestä on parempi sanoa suoraan kuin jättää yhtäkkiä viestittely kesken.Antaa ihmisestä selkärangattoman kuvan jollei ole pokkaa sanoa niinkuin ajattelee.

    • leeatuulia

      Oikeassa elämässä en koskaan, koska miusta jokaiseen voi tutustua edes sen verran, että näkee kerran. Tosin erittäin harvoin kukaan on ehdottanutkaan. Sitten baareissa monesti, ei oikeasti kiinnosta mitkään känniset yhden yön seuraa ettivät tyypit. Ja joskus joutuu valitettavasti sanomaan aika pahasti, kun jotkut eivät ymmärrä lopettaa hyvällä. Sekä tietysti töissä, kun kaikenmaailman epämääräiset kulkijat kattoo oikeudekseen huomautella ulkonäöstä (oli se sitten positiivisesti tai negatiivisesti) ja kysellä milloin mihinkin. Mie en oo tosiaankaan menossa kenenkään randomin kanssa naimisiin, baariin, kahville tai Puumalaan. Ja ei kun, pitää korjata, kerran annoin pakit kun edellisillan baarituttu tuli seuraavana päivänä työpaikalle pyytämään ulos. Se oli tosi herttaista ja harvinaista, mutta siitä ihmisestä tuli mieleen vaan toinen pikkuveli, en ois voinut kuvitalla mitään muuta. Mutta niin, harvat kyselee oikeesti mihinkään, ehkä oon niin pelottava :) Tai sitten pitäisi vain liikkua enemmän ihmisten ilmoilla..

    • syrjitty atm

      En ole, enkä olisi voinut, kun ei kukaan nainen ole aloitettakaan tehnyt.

    • ----

      Olen, kerran. Yökerhosta lähdettyäni seuraani tunkeutui minua yli kaksikymmentä vuotta vanhempi, umpihumalassa oleva nainen, joka pyysi saada tulla luokseni nukkumaan. Jaksoin kävellä hänen kanssaan keskustaan lähimmälle terassille asti mutta sitten sanoin hänelle että hän on liian humalassa. Oli kyllä ihan mukava saada naisen huomiota mutta mieluummin olisin halunnut sitä ikäiseltäni ja kohtuullisen selväpäiseltä naiselta.

    • Minä tyhmä M

      En ole antanut pakkeja, nyt kun miettii aikoinaan minua on varmaankin ainakin kaksi lähestynyt seurustelumielessä tai ainakin yksi tässä tapauksessa en uskonut että olen sen arvoinen, toinen oli työpaikalla ikäiseni hieman kookkaampi nainen lähenteli tai puheli rivoja, no kahvipäydästä ei ihan heti noustu... jaa baarissa kaksi lähennellyt toinen tapaus oli niin humalassa että katsoin viisaammaksi vaihtaa pöytää voi jo sanoa seksuaaliseksi häirinnäksi...
      tiedän että naisia ahdistaisi vastaava tilanne ja joutuvat varmasti kokemaan baareissa humalaisten lähentelyjä, toisinpäin tilanne on kyllä harvinainen ja varsin kutkuttava. Tansseissa jos nainen hakee en kieltäydy, olen kyllä varoittanut etten osaa oikein tanssia ja muutama ei sitten ole lähtenytkään.

    • 11+2

      Kerran ravintolassa olin iskenyt silmäni kivannäköiseen naiseen ja olin pienen katseiden vaihdon jälkeen juuri päättänyt että menen koettamaan onneani, niin luoksen i tunki joku muu nainen, joka ei herättänyt mitään mielenkiintoa. Oli pakko sanoa muutaman repliikin päästä että mulla on nyt muuta kiikarissa. Tämä vaikutti sitten aika lyödyltä, vaikka en mielestäni sanonut pahasti. Alkuperäinen kohde kai päätteli tästä kohtaamisesta että kierrän naisesta naiseen, koska ei siinä vaiheessa enää ollut kiinnostunut kun pääsin irti ja kävin yrittämässä juttelua.

    • en haluais olla tyly

      Kohta joudun ehkä antamaan pakit jos yksi työpaikan nainen vielä käy avoimemmin lähestymään. Hän on pitkä ja laiha ja varmaan jostain muusta hyvännäköinen mutta olen aina kiinnostunut vain lyhyistä. Pelkästään se ei ehkä olisi ongelma mutta hän on myös sellainen maailmanparantaja että epäilen henkistä yhteensopivuutta, en ole luopumassa autosta enkä rupeamassa 100% vegeksi enkä menetä sydäntäni afrikalle.

    • Marla Drake

      Olen ja olen ottanut vastaankin.

    • YTM-EVP

      Olen antanut pakkeja ja saanut myös. Yleensä naiset ymmärtävät yskän, mutta kerran baarissa yksi känniääliönainen vonkasi koko illan, vaikka kerroin etten ole kiinnostunut ja olen varattu, mikä ei ollut totta. Lopulta nappasin erään kamunaisen kainalooni ja pyysin häntä kertomaan muijalle, että jättää poikaystävänsä rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      102
      2790
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1913
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      112
      1866
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      135
      1548
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      944
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      90
      926
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe