KARAOKE SOITTIMET

KARI-OOKKE

ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA MADBOY KARAOKELAITTEISTA,OVATKO LAADUKKAITA JA KESTÄVIÄ.

10

912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 489394reeye

Juu on , on ja on.

• hepa6656

on hyviä,mulla on joku partysetti1;aktiivikaiutinpari ja 1000 soitin,en ollu tyytyväinen ääneen joten hommasin supparin eli aktiivibasson, niin johan on äänessä eri saundit!! suosittelen tällaisen setin hankkimista!!

• Tietämätön kun olen

hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?

Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan!

• omanopoottinenalko
        Tietämätön kun olen kirjoitti:

hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?

Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan!

aktiivikaijutimiin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mitä v*dua kysyy tietämätön

• Åke Kara

Itsellä on Madboy MFP-1000 soitin, en ole oikein tyytyväinen sen säätömahdollisuuksiin, MFP-2000 olisi varmaankin parempi tuota.

Nyt kun minulla on jo tuo soitin, ajattelin ostaa sen lisukkeeksi Madboy Remix-31 digitaalisen mikserin, koska pääsin äsken kuulemaan sen kautta tuotettua ääntä, mikkiäänet ja musa, molempiin on säätöjä riittävästi.
      Kuulosti paljon paremmalta.
      Vahvistin ja kajaripuoli subbareineen onkin jo kunnossa.

• hilja piimätytti

Mistä näitä hulluja huutajia sikiää?

• Tiguan

Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.

• puhkupill
        Tiguan kirjoitti:

Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.

Kysymykseni oli siis sinulle.

• puhkupill

Millä perusteella järkesi sanoo, että juuri tän merkkiset on hanurista? Eihän ne mitään ilmaisia edes ole.

• Karaokelaulaja -57

Kyllä ovat hyviä laitteita, jos vertaa VocoPro laitteisiin. VocoPro GigStar laite itselläni ja piti vaihtaa 8kondensaattoria kun tehot häipyivät kesken kaiken. Ja se auttoi. En tiedä kuka nykyään VocoPro laitetta tuo maahan, mutta Rovaniemellä toimiva Madboyn valmistaja lopetti sen maahantuonnin kun oli niin paljon vikoja laitteissa ,noin 35%:a kaikista laitteista oli vikoja, ja syynä huonot komponentit. Vaihdoimme nuo Kondensaattorit itse ja hyvin nyt pelittää toistaiseksi. Asun itsekkin Rovaniemellä ja olen jutellut Madboy valmistajan kanssa ja hän kyllä tietää mistä kiikasti VocoPron osalta. Näitä VocoPro laitteitahan on Suomen Karaoke laulu paikoissa melko paljon ja ne tulevat ajan myötä vaihtumaan melkolailla varmasti tuohon MadBoy laitteistoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      123
      1687
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe