ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA MADBOY KARAOKELAITTEISTA,OVATKO LAADUKKAITA JA KESTÄVIÄ.
KARAOKE SOITTIMET
10
896
Vastaukset
- 489394reeye
Juu on , on ja on.
- hepa6656
on hyviä,mulla on joku partysetti1;aktiivikaiutinpari ja 1000 soitin,en ollu tyytyväinen ääneen joten hommasin supparin eli aktiivibasson, niin johan on äänessä eri saundit!! suosittelen tällaisen setin hankkimista!!
- Tietämätön kun olen
hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?
Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan! - omanopoottinenalko
Tietämätön kun olen kirjoitti:
hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?
Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan!aktiivikaijutimiin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mitä v*dua kysyy tietämätön
- Åke Kara
Itsellä on Madboy MFP-1000 soitin, en ole oikein tyytyväinen sen säätömahdollisuuksiin, MFP-2000 olisi varmaankin parempi tuota.
Nyt kun minulla on jo tuo soitin, ajattelin ostaa sen lisukkeeksi Madboy Remix-31 digitaalisen mikserin, koska pääsin äsken kuulemaan sen kautta tuotettua ääntä, mikkiäänet ja musa, molempiin on säätöjä riittävästi.
Kuulosti paljon paremmalta.
Vahvistin ja kajaripuoli subbareineen onkin jo kunnossa. - hilja piimätytti
Mistä näitä hulluja huutajia sikiää?
- Tiguan
Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.
- puhkupill
Tiguan kirjoitti:
Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.
Kysymykseni oli siis sinulle.
- puhkupill
Millä perusteella järkesi sanoo, että juuri tän merkkiset on hanurista? Eihän ne mitään ilmaisia edes ole.
- Karaokelaulaja -57
Kyllä ovat hyviä laitteita, jos vertaa VocoPro laitteisiin. VocoPro GigStar laite itselläni ja piti vaihtaa 8kondensaattoria kun tehot häipyivät kesken kaiken. Ja se auttoi. En tiedä kuka nykyään VocoPro laitetta tuo maahan, mutta Rovaniemellä toimiva Madboyn valmistaja lopetti sen maahantuonnin kun oli niin paljon vikoja laitteissa ,noin 35%:a kaikista laitteista oli vikoja, ja syynä huonot komponentit. Vaihdoimme nuo Kondensaattorit itse ja hyvin nyt pelittää toistaiseksi. Asun itsekkin Rovaniemellä ja olen jutellut Madboy valmistajan kanssa ja hän kyllä tietää mistä kiikasti VocoPron osalta. Näitä VocoPro laitteitahan on Suomen Karaoke laulu paikoissa melko paljon ja ne tulevat ajan myötä vaihtumaan melkolailla varmasti tuohon MadBoy laitteistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013201Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729631Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969128Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386744Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3941244Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71164YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl881016