KARAOKE SOITTIMET

KARI-OOKKE

ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA MADBOY KARAOKELAITTEISTA,OVATKO LAADUKKAITA JA KESTÄVIÄ.

10

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 489394reeye

      Juu on , on ja on.

    • hepa6656

      on hyviä,mulla on joku partysetti1;aktiivikaiutinpari ja 1000 soitin,en ollu tyytyväinen ääneen joten hommasin supparin eli aktiivibasson, niin johan on äänessä eri saundit!! suosittelen tällaisen setin hankkimista!!

      • Tietämätön kun olen

        hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?

        Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan!


      • omanopoottinenalko
        Tietämätön kun olen kirjoitti:

        hepa6656 voisitko auttaa minua ja kertoa liititkö supparin mikserivahvistimen line reikiin ja missä kuuluu tämä suppari olla laulajaan ja aktiivikaijutimiin nähden?

        Kiitos, jos viitsit vastata tietämättömän ongelmaan!

        aktiivikaijutimiin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mitä v*dua kysyy tietämätön


    • Åke Kara

      Itsellä on Madboy MFP-1000 soitin, en ole oikein tyytyväinen sen säätömahdollisuuksiin, MFP-2000 olisi varmaankin parempi tuota.

      Nyt kun minulla on jo tuo soitin, ajattelin ostaa sen lisukkeeksi Madboy Remix-31 digitaalisen mikserin, koska pääsin äsken kuulemaan sen kautta tuotettua ääntä, mikkiäänet ja musa, molempiin on säätöjä riittävästi.
      Kuulosti paljon paremmalta.
      Vahvistin ja kajaripuoli subbareineen onkin jo kunnossa.

    • hilja piimätytti

      Mistä näitä hulluja huutajia sikiää?

      • Tiguan

        Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.


      • puhkupill
        Tiguan kirjoitti:

        Ei helevetti. Nää ihmiset ei ilmeisesti tajua et rahoja voi hassata ihan mihin vaan mut jos laittaa "hullun pojan" laitteisiin niin siitä ei voi syyttää ketään mutta kuin itseään. Sanoohan sen jo järkikin et nää vermeet on täysin amatööri pelleilyä ja täysin hanurista.

        Kysymykseni oli siis sinulle.


    • puhkupill

      Millä perusteella järkesi sanoo, että juuri tän merkkiset on hanurista? Eihän ne mitään ilmaisia edes ole.

    • Karaokelaulaja -57

      Kyllä ovat hyviä laitteita, jos vertaa VocoPro laitteisiin. VocoPro GigStar laite itselläni ja piti vaihtaa 8kondensaattoria kun tehot häipyivät kesken kaiken. Ja se auttoi. En tiedä kuka nykyään VocoPro laitetta tuo maahan, mutta Rovaniemellä toimiva Madboyn valmistaja lopetti sen maahantuonnin kun oli niin paljon vikoja laitteissa ,noin 35%:a kaikista laitteista oli vikoja, ja syynä huonot komponentit. Vaihdoimme nuo Kondensaattorit itse ja hyvin nyt pelittää toistaiseksi. Asun itsekkin Rovaniemellä ja olen jutellut Madboy valmistajan kanssa ja hän kyllä tietää mistä kiikasti VocoPron osalta. Näitä VocoPro laitteitahan on Suomen Karaoke laulu paikoissa melko paljon ja ne tulevat ajan myötä vaihtumaan melkolailla varmasti tuohon MadBoy laitteistoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe