Oletteko ottaneet tatuoinnin muistona, "merkkinä", hetken mielijohteesta yms.
Kertokaa kokemuksianne.
Itellä yks tattoo olokapäässä, kahen viikon päästä seuraava.
Sitten jos varais joulukuulle? ;)
Tatuoinnin merkitys
7
1203
Vastaukset
- JeppistäJep
Nahkaa se vaan on. Ei niiden aina tarvi olla jotain carpe diem- tai jotain muuta "hienoa" (hah!) hömpötystä...
- karjalan käki
Ekan otin kun synttärilahjaksi tuli lahjakortti tatskaliikkeeseen ja olin jo miettinyt tiettyä symbolia pitkään. Mielestäni kuvalla/tekstillä pitää olla jokin henkilökohtainen (no mikäs muukaan=) merkitys tai jokin muu, syvempikin merkitys, en voisi ottaa joitain "pelkkiä" tähtiä lapaluuhun vaan sitten ehkä koko galaksi tai vaikkapa Pohjantähti joka on ohjannut ihmisten taivallusta alkuajoista lähtien. Suotakoon heille jotka niistä tykkää!=)
Toinen on teksti jota pyörittelin kauan mielessäni kuunnellessani erästä itselleni tärkeätä biisiä. Sanat vaan kolahti joten halusin sen eräänlaiseksi muistutukseksi/tiedoksi itselleni.
Kolmatta suunnittelen ja haluaisin sen ihooni vielä tämän vuoden puolella ja aion mennä samalle taiteilijalle vaikka voisi ehkä kiinnostaa kokeilla jotain vierasta... eli eivät oo olleet hetken mielijohteita vaan pitkien pohdintojen tuloksia...läväritkin oli jossain vaiheessa molemmissa kulmissa, mut viihdyin niitten kanssa reilun vuoden kun rupes kampaajalla välillä tulemaan osumia joten ei hyvä, enkä kokenut niitä muutenkaan kauniiksi, työelämässä aloin miettiä että vaikka työkavereita ei tietenkään haitannut niin sen verran kunnioitin asiakkaita/heidän omaisia joten veks vaan. Ei jäänyt rumia arpia. - Voitehkarvaa
Olen nyt 14-vuotias tyttö, ja haluaisin kovasti tatuointia, mutta äiti on sanonut, että vasta 16-vuotiaana saan ottaa. Tarkoituksena olisi siis nyt viisivuotiaan koirani ns. "hienompi" nimi tatuoida pohkeeseen tai jalkapöytään, ei ole paikka vielä tarkasti tiedossa. Ajattelin sellaista aika koukeroista tekstausta, muttei kauhean isolla. Ei sillä, koska en usko, että sittenkään kun tämä koira on kuollut alkaisi kaduttamaan, koska kyseessä on kuitenkin ensimmäinen lemmikkini, mutta en vain halua siitä niin isoa, koska se näyttäisi jotenkin rumalta. Ja siinä kennelnimessä on kaksi sanaa, toisessa neljä kirjainta ja toisessa viisi, tarkoittaa eräänlaista kukkaa ja haluan sanat peräjälkeen, eikä niin että tulevat eri riveille. Idea on ollut nyt olemassa noin vuoden eli ehtii siis yhteensä kolme vuotta hautumaan ennen kun tulee aika se ottaa. Uskon että se on ihan tarpeeksi pitkä harkinta-aika.
- 2+16
Minulla on sekä merkityksellisiä tatuointeja, että kauniita kuvia. Tatuointeja tällä hetkellä neljä, viides tulossa parin viikon päästä. Uusin kuva tulee olemaan sellainen, jolla on merkitys, tällä hetkellä on kolme sellaista kuvaa joilla ei mitään sen syvällisempää merkitystä ole.
- lapateksi
Olen lapsesta asti rakastanut tatuointeja. Noin kolme vuotta olen vahvasti tosiaan halunnut itselleni omaa. Nyt parikymppisenä, vasta eilen tuli vihdoinkin selvänä mieleen että minkälainen tatuointi ja mihin. Syy miksi en ole ottanut on se että pelkään tatuoinnin menevän pieleen. Kokemuksiahan kuulee joka puolelta jatkuvasti. Joten joten, missä päin Poria on lahjakkaita tatuoijia? Myös ehkä parempi ottaa ensimmäinen tatuointi hillittynä saatikka koko selän kokoinen tiikeri mitä olen pitkään havitellut :D
Itse otin ekan tatskan joka oli bänndilogo semmoisella bändin omalla teemaristillä. Hieno siitä tuli. 3-ulotteinen vielä!
- Jeskuu
Oon 17 v. ja itellä on kaks tatuointia molemmilla tarkotus. :) Toinen on teksti ja toinen kuva. Monesti kyllä kysytään, että mitä noi tarkottaa vai onks noi vaan. :D en vois ottaa tatuointia ilman tarkoitusta. Jos jossain näkee jonkun kuvan joka on hieno ja jää mieleen ja ajattelee, että sen haluaisi tatuoida, sillekin löytyy yleensä joku tarkoitus tai sitten se sopii sen hetkiseen elämäntilanteeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841