Onko kokemuksia kyseisestä nettikaupasta? Miten maksaminen ja paljonko toimituskulut? Himottaisi tilata tuolta, en sitten tiedä uskaltaako...
Junkyard.se
12
8157
Vastaukset
- 349jgaä3+
Toimituskulut näyttävät olevan 4,95 euroa. Itse olen tilannut parit kengät sieltä, ilman minkäänlaisia ongelmia.
- Jukka Ko
Kaunkako toimitus kestää yleensä? Sivuilla lukee 1-4 päivää, mutta se ei kuulosta oikein realistiselta.
- 349jgaä3+
Muistaakseni tulivat 4:ssä päivässä.
- ..........
Neljässä päivässä tulee kama jopa Englannista joten miksei sitten Ruotsista.
- Juk Ko
Kiitos!
Onko tietoa maksutavoista, käykö postiennakko yms. ?- .............
Ei, vaan luottokortit ja Paypal, minimiosto 39€:
Our payment options
Please note that the minimum amount for internet purchases is
Denmark 399 DKK,
all other EU 39 EURO
Credit card - pay online and avoid additional fees
Junkyard works with Auriga e-payment for making credit card payments in our online store. Having picked what you want to buy you must then choose which of your credit cards that you want to use for paying. All transferred information is encrypted (made unreadable) which makes the information protected from outside view. You can shop for a maximum of 2000 EURO at a time.
- n =)
Tilasin yhden paidan kesällä tuolta luotettava, hintaso ok ja kuljetus n. 4 päivää
- mursu3
Tilasin Maanantaina ja tuli perjantaina. Todella hyvä :)
- lumilaudat ?
HELP HELP !!!!! kauanko lumilaudan toimitus kestää ?
- Burton Sherlock
Sama homma, eli alle viikossa tuli ainakin oma lauta tuolta...
- skcater man
tilasin juuri eilen skeittilaudan dekin ja ihan hyvä palvelu
- asiakas_2015
Huomio Junkyard veloittaa Palautuskulut 4.95 !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949