Heippa! Olen päättänyt hankkia kiharat hiuksiin ja olen yrittänyt etsiä tietoa kiharista ja eri menetelmistä miten niitä tehdään, enpä löytänyt.
Haluaisin isot kiharat, en pieniä kiharia. Mikäköhän menetelmä olisi tähän hyvä? Törmäsin käsitteeseen kestokiharat ja mietin vaan, että mitä eroa on kestokiharoilla ja permanentilla tai erikoisrullauksella?
Jos jollakin olisi myös suositella hyvää kampaajaa, joka olisi sinulle tai tutullesi tehnyt onnistuneet kiharat helsingin seudulla, ottaisin myös vinkkejä kampaajasta vastaan.
Neuvoja siitä, että ei kannata ottaa kiharoita voitte jättää laittamatta, kiitos :)
Haluaa kiharat :)
4
473
Vastaukset
- minävaan123
kampaajana voin sanoa että suuret permanenttikiharat eivät pysy ja siksi niitä ei juurikaan tehdä. suht lyhyissä hiuksissa isommat kiharat saattaa pysyä, mutta pitkissä eivät kauaa, koska hius painaa ja vetää tukan pian suoraksi. Enkä ole kyllä nähnyt ikinä niin suuria permanenttirulliakaan myytävän missään kampaajien tukussa, jolla isot kiharat saisi tehtyä..Kestokiharat on varmaan joku uusi hieno sana tarkoittaen permanenttia. sama kun "rakennekäsittely" joka myös tarkoittaa permanenttia. Erikoisrullauksessa rullat laitetaan esim. pystysuoraan jolloin syntyy korkkiruuvikihara. sellaisia ihania laineita yms ei kyllä kestona saa, se onkin viisas joka kehittää tekniikan millä ne saisi pysymään pitkässä tukassa.
- Marjannamisunen
Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Olen myös pohtinut tyvikohotusta.. miten se tehdään ja onnistuuko pitkiin hiuksiin, joita on paljon kerrostettu? Mietin, että se voisi olla hyvä pohja ja jos sitten itse vähän jaksaisi aamulla kiharrella hiuksia..
- Hankalathiukset
Tyvikohotus ei vaikuta pitkiin hiuksiin millään tavalla, on niissä kerroksia eli ei.
- 21.50
Helpot kiharat: Pese hiukset illalla ja kuivaa lähes kuivaksi. Laita muotovaahtoa tai kampausnestettä ja osio kerrallaan kieritä hiuksia patukan ympärille. Niitä saa ostaa melkein joka kaupasta. Jos haluat isompia kiharoita, laita vain muutama patukka, jos taas napakampaa kiharaa, laita useampia patukoita ja pienempiä hiusosioita niihin. Aamulla ottaa vaan patukat pois ja aukoo vähän kiharoita. Lopuksi lakkaa. Aamulla ei mene hiusten laittoon niin kauaa aikaa. Tosin patukoiden kanssa nukkuminen vaatii vähän totuttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275