Heippa! Olen päättänyt hankkia kiharat hiuksiin ja olen yrittänyt etsiä tietoa kiharista ja eri menetelmistä miten niitä tehdään, enpä löytänyt.
Haluaisin isot kiharat, en pieniä kiharia. Mikäköhän menetelmä olisi tähän hyvä? Törmäsin käsitteeseen kestokiharat ja mietin vaan, että mitä eroa on kestokiharoilla ja permanentilla tai erikoisrullauksella?
Jos jollakin olisi myös suositella hyvää kampaajaa, joka olisi sinulle tai tutullesi tehnyt onnistuneet kiharat helsingin seudulla, ottaisin myös vinkkejä kampaajasta vastaan.
Neuvoja siitä, että ei kannata ottaa kiharoita voitte jättää laittamatta, kiitos :)
Haluaa kiharat :)
4
470
Vastaukset
- minävaan123
kampaajana voin sanoa että suuret permanenttikiharat eivät pysy ja siksi niitä ei juurikaan tehdä. suht lyhyissä hiuksissa isommat kiharat saattaa pysyä, mutta pitkissä eivät kauaa, koska hius painaa ja vetää tukan pian suoraksi. Enkä ole kyllä nähnyt ikinä niin suuria permanenttirulliakaan myytävän missään kampaajien tukussa, jolla isot kiharat saisi tehtyä..Kestokiharat on varmaan joku uusi hieno sana tarkoittaen permanenttia. sama kun "rakennekäsittely" joka myös tarkoittaa permanenttia. Erikoisrullauksessa rullat laitetaan esim. pystysuoraan jolloin syntyy korkkiruuvikihara. sellaisia ihania laineita yms ei kyllä kestona saa, se onkin viisas joka kehittää tekniikan millä ne saisi pysymään pitkässä tukassa.
- Marjannamisunen
Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Olen myös pohtinut tyvikohotusta.. miten se tehdään ja onnistuuko pitkiin hiuksiin, joita on paljon kerrostettu? Mietin, että se voisi olla hyvä pohja ja jos sitten itse vähän jaksaisi aamulla kiharrella hiuksia..
- Hankalathiukset
Tyvikohotus ei vaikuta pitkiin hiuksiin millään tavalla, on niissä kerroksia eli ei.
- 21.50
Helpot kiharat: Pese hiukset illalla ja kuivaa lähes kuivaksi. Laita muotovaahtoa tai kampausnestettä ja osio kerrallaan kieritä hiuksia patukan ympärille. Niitä saa ostaa melkein joka kaupasta. Jos haluat isompia kiharoita, laita vain muutama patukka, jos taas napakampaa kiharaa, laita useampia patukoita ja pienempiä hiusosioita niihin. Aamulla ottaa vaan patukat pois ja aukoo vähän kiharoita. Lopuksi lakkaa. Aamulla ei mene hiusten laittoon niin kauaa aikaa. Tosin patukoiden kanssa nukkuminen vaatii vähän totuttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161