Removyl laihdutuspillerit?

removyyliä

Onko kenelläkään kokemusta Removyl pillereistä? Tarjouksessa tällä hetkellä ja saisi tilattua ensimmäisen erän ilmaiseksi postikulujen hinnalla.

Haluaisin kovasti kokeilla, mutta en tiedä uskallanko.

89

14515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kantsi

      Kuule ei kannata, pillerit on humpuukia. Aloittele karppausta joksikin aikaa niin jo kilot karisee. Minäkään en aiemmin ole kunnolla laihduttanut, mutta sitten innostuin karppauksesta ja kolmen viikon aikana karisi 4 kiloa. Sitten olen pari viikkoa elellyt vähän tavallisemmin ja 1.5 kiloa nousi, mutta nyt on taas ennallaan. Ensi viikolla jatkan taas. Enkä ole mikään himokarppaaja...

    • sadan kilon muna

      Joo, haksahdinpa tilaamaan noita, mutta ei vielä ole kokemusta. Tänään tuli postista. Hieman epäilyttää, mutta antaa nyt mennä kuitenkin tuo ensimmäinen paketti.

      Häiritsee hieman kun tilaus toimitetaan Tallinnasta ja lueskelin joltain ruotsalaiselta sivulta, että alkaa pukkaamaan noita pillereitä aika tiheästi ja mukana 50€:n lasku.

      Noh, se oli kuitenkin vain yksi kirjoittelija, jolla negatiivisia kokemuksia. Olen luekellut positiivistakin palautetta. Posin tuon ekasatsin ja katselen, josko tuon tilauksen hetikohta lopettaa.

      • luetoimitusehdotaina

        Toimintatavat
        Ensimmäisen paketin – tervetuliaispaketin – saat vain 6,90 eurolla (posti- ja käsittelykulut). Paketin sisältö riittää 30 päiväksi. Jos haluat jatkaa tilausta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Saat tuotteet suoraan kotiisi joka toinen kuukausi. Sisältää tuotteen 60 päivän käytön.

        Kuukausihinta on 39,90 € 3,45 € posti- ja käsittelykuluja. Yhteishinta joka toinen kuukausi: 79,80 € 6,90 € = 86,70 €

        Tämä tarjous koskee vain kerran yhtä henkilöä ja taloutta sekä ainoastaan Suomessa asuvia henkilöitä. Tilaajan pitää olla vähintään 18-vuotias.



        Miksi jätit nuo tilaajaehdot lukematta? Nyt myös sinulle lähetetään nuo laskut jos et peru tilaustasi. Tuo "jos haluat jatkaa, sinun ei tarvitse tehdä mitään" tarkoittaa siis sitä, että olet nyt heidän asiakkaansa siihen asti, kunnes saat peruuttua asiakkuutesi.

        Ihan samaa humpuukkia kuin Acai berry aikoinaan.


      • epäivevä
        luetoimitusehdotaina kirjoitti:

        Toimintatavat
        Ensimmäisen paketin – tervetuliaispaketin – saat vain 6,90 eurolla (posti- ja käsittelykulut). Paketin sisältö riittää 30 päiväksi. Jos haluat jatkaa tilausta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Saat tuotteet suoraan kotiisi joka toinen kuukausi. Sisältää tuotteen 60 päivän käytön.

        Kuukausihinta on 39,90 € 3,45 € posti- ja käsittelykuluja. Yhteishinta joka toinen kuukausi: 79,80 € 6,90 € = 86,70 €

        Tämä tarjous koskee vain kerran yhtä henkilöä ja taloutta sekä ainoastaan Suomessa asuvia henkilöitä. Tilaajan pitää olla vähintään 18-vuotias.



        Miksi jätit nuo tilaajaehdot lukematta? Nyt myös sinulle lähetetään nuo laskut jos et peru tilaustasi. Tuo "jos haluat jatkaa, sinun ei tarvitse tehdä mitään" tarkoittaa siis sitä, että olet nyt heidän asiakkaansa siihen asti, kunnes saat peruuttua asiakkuutesi.

        Ihan samaa humpuukkia kuin Acai berry aikoinaan.

        Onkos lähetyksen mukana okeasti toimivat yhteystiedot, ettei ole niin kuin yleensä, peruutusmahdollisuus on olematon, ei meili eikä puhelinnumeroita.


      • minä vaan.
        epäivevä kirjoitti:

        Onkos lähetyksen mukana okeasti toimivat yhteystiedot, ettei ole niin kuin yleensä, peruutusmahdollisuus on olematon, ei meili eikä puhelinnumeroita.

        hei ! yhteystiedot toimii ja löytyy paketin mukana tulevasta tuoteselosteesta,peruutus onnistuu kyllä kun vaan soittaa sinne.mulla ainakin toimi.


      • uskaltamaton
        epäivevä kirjoitti:

        Onkos lähetyksen mukana okeasti toimivat yhteystiedot, ettei ole niin kuin yleensä, peruutusmahdollisuus on olematon, ei meili eikä puhelinnumeroita.

        Lähetyksen mukana on toimivat peruutusohjeet, miten toimia ja milloin. Peruutin tilaukseni, kun en uskallakkaan kokeilla, vaikka mielitekisi, mutta luettuani täältä sydänmentykytyksistä, niin....olen pyöreä ja pulla....ihmedieetin tarvitsisin.....Perutuuksessa ystävällinen naisihminen, ei jonotusta, kaikki toimi ainakin samalla tavalla kuin täälläkin tehdyt tilauksen peruutukset. Ohjeiden mukaan toiminta on tärkeää!


      • 45657
        luetoimitusehdotaina kirjoitti:

        Toimintatavat
        Ensimmäisen paketin – tervetuliaispaketin – saat vain 6,90 eurolla (posti- ja käsittelykulut). Paketin sisältö riittää 30 päiväksi. Jos haluat jatkaa tilausta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Saat tuotteet suoraan kotiisi joka toinen kuukausi. Sisältää tuotteen 60 päivän käytön.

        Kuukausihinta on 39,90 € 3,45 € posti- ja käsittelykuluja. Yhteishinta joka toinen kuukausi: 79,80 € 6,90 € = 86,70 €

        Tämä tarjous koskee vain kerran yhtä henkilöä ja taloutta sekä ainoastaan Suomessa asuvia henkilöitä. Tilaajan pitää olla vähintään 18-vuotias.



        Miksi jätit nuo tilaajaehdot lukematta? Nyt myös sinulle lähetetään nuo laskut jos et peru tilaustasi. Tuo "jos haluat jatkaa, sinun ei tarvitse tehdä mitään" tarkoittaa siis sitä, että olet nyt heidän asiakkaansa siihen asti, kunnes saat peruuttua asiakkuutesi.

        Ihan samaa humpuukkia kuin Acai berry aikoinaan.

        Ainahan ne noin menee. Senkun vaan muistaa soittaa ja perua JOS ei halua enempää. Parempi soittaa samana päivänä kun tulevat!


      • sirpukka 5

        Moro !
        mää tilasin kanssa noita samoja,peruin tilauksen samana päivänä kun ne kolahti luukusta.Sieltä tuli vastausviesti et peruminen hyväksytty.

        Olen nyt kokeillut niitä melkein 2 vk mitään ei kyllä ole tapahtunut.

        Ihmettä odotellessa.



    • SIlvestri

      Karppaus on kyllä tehokkainta, mutta jos haulaa rajoittaa nälän tunnetta ja annoksia, apteekista voi ostaa esim. Obesimedia ilman postimyyntikommervenkkeja.

    • Rehevä emäntä

      Ai etteikö tehoa? TASAN TARKKAAN TEHOAA, ainakin minulla.
      Paino on pudonnut jo ensimmäisestä viikosta alken huimasti, tosin pudotettavaakin on 30kg.
      Ainakin siis minä suosittelen!

      • maijaku

        Ihan oikeestikko on pudonnu ,olis kiva jos joku olis rehellinen ,uskaltaako ostaa vai ei


    • järkevöitynyt

      käyttäkää nyt hyvät ihmiset järkeä sillä jos ois olemassa jokin pilleri tai jokin muu kepul konsti iniin ei meitä ylipainoisia olisikaan.
      .
      aina löytyy näitä lyhytaikaisia uskovaisia ja itsensä pettäjiä jotka uskovat vähän aikaa näihin moraalittomiin rahastajiin ja rahoittavat niitä.

      ei ole muuta konstia kuin opetella terveelliset ruoka ja liikunta tavat.ja kasvattaa
      henkistä kantia .

      itse sain painonnousun pysähtyyn 7v sitten ja myös pikkuhiljaa putoamaan ja nyt paino on aivan siedettävä.
      .

      • kritisoija

        Kyllähän niitä kepulikonsteja on olemassa. Steroideilla (anavar) ainakin voi laskea painoaan helposti, joten tuo että "jos ois olemassa jokin pilleri tai jokin muu kepul konsti iniin ei meitä ylipainoisia olisikaan." ei todellakaan pidä paikkaansa.


      • renuta

        Kaunis kiitos tästä tosi rohkeasta viestistä.
        En nyt sorru tilaamaan tätä "Removyl laihdutuspilleriä" postikulujenkaan hinnalla.

        (ps. Olin jo kirjoittanut eka koetilauksen valmiiksi, mutta tulin tänne sivustolle, niin en tilaakkaan humpuukia)


    • Tehonut jo

      Minäkin ostin tuon paketin, joka riittää 5kk.

      • tilannut asiakas

        Onko kenellekkään ollu vaikeuksia pillereiden kanssa? En uskolla syödä pillereitä..


    • Tuuli

      Ei mitään ongelmia pillereiden kanssa ja paino on pudonnut. Itse lopetin tilaamisen ensimmäisen koejakson jälkeen, elikä senkään suhteen ollut mitään ongelmia. Lukee tilausehdot ja paperit kunnolla niin ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään.

      • ch

        Minäkin lopetin ensimmäisen 2kk satsin jälkeen eikä ollut mitään ongelmia, meinaan koittaa, toivotaan että tehoaa :D


    • kiloja kevyempi

      Samoin. Hieman skeptinen olin itsekin removyliä kohtaan, mutta huomasin, että niistä on apua. Itseasiassa vähensin aluksi hieman hiilihydraatteja (riisi, peruna, pasta, leipä) ja käytin tuota pari kuukautta, että sain hyvän startin painonpudotuksella. Pitää sanoa, että yhdistelmä toimi ja nyt on noin 10kg kevyempi olo. Nyt on helpompi jatkaa kevyellä karppauksella ja pitää paino kurissa. Tilasin tuotteet täältä: goo.gl/Of4qj ja mitään ongelmia ei ollut. En sitten tiedä tuleeko lipsuttua jouluna ja on tehtävä uusi tilaus tammikuussa :)

      • OpenVPN

        > Itseasiassa vähensin aluksi hieman hiilihydraatteja (riisi, peruna,
        > pasta, leipä) ja käytin tuota pari kuukautta, että sain hyvän startin
        > painonpudotuksella. Pitää sanoa, että yhdistelmä toimi ja nyt on
        > noin 10kg kevyempi olo.

        Hei!

        Minä laihdutin 15 kiloa lopettamalla riisin, perunan, pastan ja leivän syömisen. En syönyt pillereitä. Olisiko mahdollista, että sinunkin painonpudotuksesi ansiota oli ruokavaliosi muutos, eikä sen lisäksi syömäsi luontaistuotepilleri? En missään nimessä vähättele saavutustasi, 10 kg on huima pudotus. Olen utelias sitä koskien, että miten suurta vaikutusta nämä pillerit oikeasti asiaan tekivät.


    • Tietämätön

      Tilasin juuri itse samaisen tuotteen.. ja huomasin jälkeenpäin että tuotetta tulee suoraa kotiin ilman että teen mitään... hienoa! :D Te jotka olette lopettaneet tilaamisen niin mistä te sen lopetitte? Soititteko sinne vai lähetittekö s.postia?

    • apua!

      Minäkin haluaisin tietää, että miten tilaamisen voi lopettaa???

      • upponalle

        Hei! Mä maksoin sen ensimmäisen satsin, Sain lopetettua sähköpostilla kun tuli seuraava satsi. Ilmoitin vain etten enää tilaa näitä pillereitä sillä ne on liian kalliita. Muistakaa säilyttää lähettämänne viesti koneella että on todite että olette perunut tilauksen. Pyytäkää vastaus viestiinne, ja säilyttäkää sekin koneella, niin on todiste vastauksesta. Voi sitten jos se pillerien tulo jatkuu, niin voi ilmoittaa milloin on lopettanut ja saanut myös vastauksen.


      • peetuleena

        SOITA numeroon 09-42417779 ja peruuta kestotilaus....ihan helppoa !


    • Tietämätön

      Samana päivänä sotin sinne ja peruin.. ei ole ainakaan vielä näkynyt mitään pakettia!!! :/ toivottavasti ei tulekkaan....

    • mk

      Minä olen syöny pillereitä nyt viikon ja ruokahalu on hävinny ja makean himo , kun vaan ei olis sitä tapaa et pitää syödä vaikka ei oo nälkä

    • Käytännön oppia

      ihmepilleriä ei ole olemassa!!! Parasta on kun jättää valkoisen vehnän pois ja valkoisen sokerin ainiaaksi, niin siinä on jo hyvä alku. Lisää liikuntaa, vihanneksia, hedelmiä ja syö kohtuudella, eikä mässää sisäänsä pikaruokaa!!!
      Makeanhimoon hedelmä!!

    • kysyttäväää

      Noista löytyy tosi vähän tietoa, lähinnä pari jotain http://lisaravinteet.org/removyl-laihdutuspilleri/ tyylistä mainossivustoa, joissa toistetaan samat mainos- ja korulauseet. Onko jollain tietoa mikä tossa on se vaikuttava aine ja mitä tekee oikeasti?

    • Unohda todellakin pillerit. Perustuu näläntunteen pois pysymiseen. Läskiä palaa toki vähän, mutta lihakset pienenevät samalla kun elimistö ottaa proteiinia lihaksistostasi. Tuloksena on surkeat lihakset ja edelleen läskipeite päällä..jokseekin vähän ohuempana.
      Kokeile mielummin vähähiilihydraattista ja viljatonta kautta 4kk. Huolehdi kuitenkin vitamiineista ja riittävästä proteiinin saannista.
      Voit myös ottaa yhteyttä s-postin välityksellä minuun saadaksesi tietoa riittävästi kyseisistä asioista.

    • laihduttajaHKI72
    • Ex-läski

      Just! Kyl nää pillerit on pelkkää humpuukia. Olen itse kokeillut vaikka mitä "ihme" pillereitä ja vaikka mitä muita ns.helppoja tapoja laihtua! Ei ole onnistunut... Sitten aloitin Gambridge dieetin ja hups, 3 kk tippui yli 20 kg! Voin sanoa et tämä oli helpoin ja varmin tapa pudottaa painoa. Nyt olen karppaus tyylillä jatkanut ja paino on pysynyt hyvin hallinnassa. Välillä toki herkuttelen ja syön mitä sattuu, eikä paino ole kuitenkaan noussut. Varsinkin lomilla syön ja juon niinkuin haluan, en kattele mitä suuhuni pistän ja hyvin on kuitenkin lomakilot karissu kun alkaa taas karppaaman loman jälkeen!

    • Removyl lähikaupasta

      Removylin sivuilta lainattua: Removyl sisältää: "rosmariinia, salviaa, kuminaa, katajanmarjoja, korianteria, basilikaa, fenkolia, kanelia, neilikkaa, makeaa appelsiinia, eukalyptusta ja minttua.

      Vaikka paino putoaisikin tällä "ihmeyrttilääkkeellä" niin sanonpa, että kantsii marssia omaan lähikauppaan ja ostaa sieltä pussilliset näitä yrttejä ja mausteita, niin jo tulee halvemmaksi. Yhteen pieneen pilleriin ei mahdu kovin paljoa kaikkia näitä yrttejä tiivistetyssäkään muodossa. Joten maustepussissa sen sijaan on esim. kuivatttuna noita yrttejä huomattavasti enemmän.

      Miksi maksaa edes muutaman euron postituskulut, kun muutamalla eurolla saa varmasti jo ainkin puolet noista mausteista kaupasta ja ainakin tietää, että ne on varmasti sitä, mitä pussin kyljessä lukee. Liota ne sitten vaikka mehuusi tai aamuteehesi, jos niiden tehoon uskot.

    • koekappale

      Nyt tuli paketti postista, ja pikkasen pisti huvittamaan myös tuo yrttisekoitus!
      Mutta konstit on vähissä ja paino joka aamu korkeampi, että saas katsoa miten vaikuttaa, vai vaikuttaako.
      Parin viikon päästä voin kertoa tuloksista...:/

    • Maikki

      Ovat kuule täyttä humpuukia! Älä missään tapauksessa laita rahojasi noihin. Tilasin miehelleni ihan testimielessä. Yllätys, yllätys, hän LIHOI 4 kg parissa kuukaudessa. Että sillee.....
      Missään ei kerrottu, että tuote toimitetaan Virosta. Voi sitä hajua! Niin ällöttävä, ettei pysty sanoin kuvailla. Tulipahan kokeiltua. Ei ikinä enää. Enkä suosittele kenellekään.

    • Albaicin

      "Mutta konstit on vähissä ja paino joka aamu korkeampi, että saas katsoa miten vaikuttaa, vai vaikuttaako."

      Jos paino on joka aamu korkeampi, ilman ruokatottumusten muutosta, kannattaisi käydä lääkärillä. Kyseessä saattaa olla esim. kilpirauhasen vajaatoiminta, jonka voi verikokeella todeta. Sitten vaan tyroksiinia popsimaan (reseptilääke), niin aineenvaihdunta normalisoituu.

    • Tässä aika hyvä vertailusivusto eri laihdutuspillereistä. Täällä on juttua myös tuosta Removylistä.

    • edxrygkuvlijgyfhgt

      jos yksikään laihdutuspilleri oikeasti toimisi, niin luuletteko että tässä maailmassa olisi kovinkaan montaa ylipainoista ihmistä? en usko.

    • kokeillut

      ei kandee humpuukia on on on

    • huolestunut

      Tahtoisin perua tilaukseni, mutta puhutaanko palvenumerossa suomea? Kun osoitteeksi kuitenkin ilmoitetaan tallinna

      • s.m.

        Kyllä palvelunumerossa puhutaan suomea. Soitin sinne juuri ja perusin tilaukseni
        heti näytepaketin saavuttua. Tosin suomen puhuminen oli vähän heikkoa, mutta
        peruutuksen sai tehtyä ja se oli tarkoituskin.


      • Mesihiiri

        Puhuu suomee, peruin juuri omani...prkl...kysyin, miksei missään näy hintaa mitä maksaa kokeilupaketin jälkeen:"en osaa sanoa", oli vastaus. Kun kysyin, kuka on hänen esimiehensä:"en voi sanoa"...Mutta todellakin, pakko maksaa, ei saa perua...hyvä bisnes!! Tai minähän se olen tyhmä ollut, jotenkin vain halusin todistaa, ettei voi åitää paikkaansa tuollaiset napit enkä sittenmuistanutkaan perua...tähänhän se perustuu.


      • Musa
        Mesihiiri kirjoitti:

        Puhuu suomee, peruin juuri omani...prkl...kysyin, miksei missään näy hintaa mitä maksaa kokeilupaketin jälkeen:"en osaa sanoa", oli vastaus. Kun kysyin, kuka on hänen esimiehensä:"en voi sanoa"...Mutta todellakin, pakko maksaa, ei saa perua...hyvä bisnes!! Tai minähän se olen tyhmä ollut, jotenkin vain halusin todistaa, ettei voi åitää paikkaansa tuollaiset napit enkä sittenmuistanutkaan perua...tähänhän se perustuu.

        Hinta löytyy kohdassa jonka joudut hyväksymään ennen tilausta TARJOUSEHDOT alleviivattuna. Älkää tilatko jos ette osaa lukea ehtoja?


      • upponalle
        Mesihiiri kirjoitti:

        Puhuu suomee, peruin juuri omani...prkl...kysyin, miksei missään näy hintaa mitä maksaa kokeilupaketin jälkeen:"en osaa sanoa", oli vastaus. Kun kysyin, kuka on hänen esimiehensä:"en voi sanoa"...Mutta todellakin, pakko maksaa, ei saa perua...hyvä bisnes!! Tai minähän se olen tyhmä ollut, jotenkin vain halusin todistaa, ettei voi åitää paikkaansa tuollaiset napit enkä sittenmuistanutkaan perua...tähänhän se perustuu.

        Samoin kävi minulle. Huomasin liian myöhään lopettaa pillerien tulon joten seuraavat pillerit tulivat. Jouduin maksamaan sen paketin, mutta sain lopetettua sähköpostilla ja pyysin vastauksen sähköpostilla. Olen säästänyt viestit koneellani varman päälle. Ettei tarvii enää maksaa jos pillereitä tulee vielä. On todiste lopettamisesta


      • sinikka8

        Kyllä siellä viron kielellä puhutaan ja haukuinkin että mitä helkkarin tsernobylin jätteitä lähetätte ja vaikea oli saada lopetettua tilaus ja pussukkaa tuli ja tuli ja liki 80 euron laskuja et sillee, mutta kyllä sen jostain löysin sen nron, varmaanki siitä paketista jossa näitä ihme maustejuttuja ns. Sinikka


    • tarkkana nyt

      kiinnostuin myös katsastamaan kyseistä valmistetta. kaikkeahan voi kokeilla, ja se on vaan hauskaa...MUTTA: kun katsoin tilaustietokaavaketta huomasin, että siihen
      pyydetään henkilötunnuksen loppuosaa!!!! SITÄ EI SAA KOSKAAN ANTAA. suositellaan jopa, että edes normaaliin sähköpostiviestintään ei milloinkaan saisi
      laittaa omaa tunnusta. toivon todella, että kaikki tietonne ovat turvassa...

    • sadf

      Tuossa on noita tietoja:

      Asiakaspalvelu
      Healthzonen pätevät asiakasvastaavat ovat valmiita vastaamaan pyyntöihisi sähköpostitse tai puhelimella.
      Vastaamme kysymyksiisi koski se sitten tuotteita, niiden lähetyksiä tai asiakkuuttasi.

      Saat helpoimmin meihin yhteyttä:
      Soittamalla palvelunumeroomme (09) 42417779
      Sähköpostitse: [email protected]
      Healthzone, PL 247, 202 59 Malmø, Sweden

    • kissanainen

      Kyllä meitä naisia huijataan jos jonkin moisella pillerillä.Mut mitäs siitä jos on liikaa rahaa voihan sen käyttää noinkin.Eikö olisi viisasta syödä vähemmän ja kuluttaa enemmän.Kukaan ei tiedä mitä nuo pillerit jotka maailmalta tulee sisältää ja mitä tai miten ne vaikuttaa tuolla elimistössä.Haima,maksa,munuaiset,kenties ilahtuuko ne niistä????????????????Jokainenhan leikkii elämällään kuinka parhaaksi katsoo.

    • Nasu

      Missä vaiheessa päivää olette nuo kyseiset pillerit ottaneet, kun vain maininta, että 2 kapselia päivässä?

    • testailija

      Itse tilasin noita koska olen kokeillut, nutrilettiä, liikuntaa, karppausta, vähäkalorista ja vaikka mitä muuta... nykyinen elämäntapani on sellainen että ei kerkeä yksinkertaisesti juosta lenkillä niin usein. 4 kertaa viikossa lenkillä, zumbaan ja ajan kuntopyörällä... Tuokaan ei auta. Ensimmäinen päivä removyliä: ohjeessa lukee 1 pilleri aamulla ja toinen päivällä ruoan yhteydessä... en tiedä mistä johtuu mutta tänään on ainakin tehnyt ihan hirveästi mieli ruokaa ja herkkuja... en tiedä miten huominen... aion kuitenkin testata 1 viikon. Paras tapa laihduttaa kuitenkin on karppaus... kokeilin sitä joulun jälkeen ja 4 kiloa tippui 4 viikossa ja olo oli huikea, ei turvotusta, olen vain niin perso makealle että ajattelin pitää siitä taukoa mutta aion sitä jatkaa heti kun olen testannut removylin.

    • -d-dd

      Yritin tilata noita removyl pillereitä mutta kun olet laittanut omat tietoni ja painan 'tilaa' tulee sivu joka on täysin valkoinen eikä lataa sitä mihinkään ?

      Miten muilla on toiminut tilaaminen?

    • hyvillään

      Ainakin mulla ruokahalu on tasaantunut. Ei tarvi edes totuttua iltapalaa mussuttaa ja painokin on pudonnut muutaman kilon kolmessaviikossa.

    • -d-dd

      Kaipaisin vielä tietoa tuosta tilaamisesta kun itselläni se ei onnistunut.. :/

    • Joku juju miksi

      Tutkailin asiaa
      ja mina häritsee, että tuotetta ei voi ostaa reilusti esim. luontaistuotekaupasta.
      Se olisi paljon reilumpaa , kuin sitoutua johonkin MUka ilmaiseen näytteeseen.

      Niinkuin joku täällä olikikin kertonut mitä tulee oikeasti maksamaan. Ei ollut halpaa !

    • halpa tapa

      Hyvät laihduttajat!
      Ette tartte pillereitä kun katsotte mitä syötte ja alatte vain liikkumaan, ei tartte juosta joka ilta. Kävelyä, sauvakävelyä, crosstrainer, kuntopyörä, soutulaitteet...... Kyllä se vain niin on, että syöminen on kaiken a ja o. Karppaamisesta kannattaa kaikki tehdä oma "syömistapa", kyllä vaalea voi vähentää, pastaa jne. Jos ei meinaa onnistua, kirjaa kaikki mitä syöt kahden viikona ajan paperille, sitten viereen kaikki kuntoilu. Muuten lumityöt on loistava kuntoilutapa. Sen verran voin sanoa, että äitini alkoi syömään laidutuspillereitä, lopputulos terveys huononi, tuli verenpainetauti ja -lääkkeet, sitten sappivaivat ym. Luontaistuotteita ei ole tarpeeksi testattu. Aineenvahdunta alkaa toimimaan hikoilun myötä.

    • piitu

      Moi! Kokelin orlisat sandozia joka on myös laihdutuslääkeeikä mulla ollumitään ongelmia sen kans. Joten sanoisin että ihan turvallisia ne on. Tietenkin siihen varmaan vaikuttaa aika paljon se että mitä syö niitä käyttäessä.

    • M

      Haluaisin kovasti tutustua tähän "äskettäin tehtyyn tutkimukseen" "kolmentoista harvinaisen kasvin yhdistelmästä". Rosmariinia, salviaa, kuminaa, katajanmarjoja, korianteria, basilikaa, fenkolia, kanelia, neilikkaa, makeaa appelsiinia, eukalyptusta ja minttua? Aloita karppaus ja mausta ruokasi näillä, toimii varmaan paremmin. Jos tueksi jotain pilleriä, niin voisin varovaisesti suositella ChiliBurnia, saa ihan luontaistuotekaupoista ja joistakin apteekeista. Taikavoimista en mene vannomaan, mutta auttaa ainakin hillitsemään näläntunnetta ja napostelunhimoa. Kahden kuukauden annos myös joitakin kymppejä halvempi kuin Removyl.

      Tämän sanottuani, karppaus saattaa nostaa kolesterolia. Mitään ei saa ilmaiseksi, eh?

    • jallajaa

      Ei teillä ihmisillä paljon järki päätä pakota, jos vapaaehtoisesti tungette elimistöönne pillereitä, joista kukaan ei tiedä mitä ne tarkalleen sisältää. Hirveä vaahtoaminen lääkärin määräämistä lääkkeistä kuinka haitallisia ne on jne, mutta kun kyseessä on "luontaistuote" niin kenelläkään ei tule mieleen, että pahimmassa tapauksessa teette peruuttamatonta vahinkoa elimistöllenne! Luontaistuotteiden syönnin takia on tässäkin maassa jouduttu tekemään maksansiirtoja....

    • huhugkgk

      just tuli tvstä että huijausta koko firma. tilatkaa vaan

    • yök

      ÄLKÄÄ TILATKO. VAIKEA PERUUTTAA JA TUOTE ON HUMPUUKIA. Kokeilin ja petyin. EN SUOSITTELE !!!!

    • heli

      tilasin ja nyt pari päivää syöny..innolla odotan että tapahtuuko mitään..:D lappu mikä paketin mukana tuli,niin siinä numero minne soittaa ja peruu seuraavan lähetyksen.ei siinä peruuttamisessa mitään vaikeaa jos osaa lukea ja soittaa puhelimella..:)

    • PerttilänPena

      Ihan paskaa ei toimi! Paino nousi 10 kiloa ekan kuukauden jälkeen ja puolenvuoden jälkeen paino oli jo noussut 50 kg. Tilausta ei voi edes perua ja ne laskuttaa kuulemma seuraavat 12 vuotta! ÄLKÄÄ TILATKO!

      • Jane10

        Höpö, höpö Pena! Juuri soitin palvelunumeroon ja peruin tilaukseni, hyvin sujui :)


      • Oikein Pena. Kun rupesin syömään pillereitä, niin lihoin 80 kg heti ensimmäisen kuukauden aikana.


      • Minna

        Hehe,Pena taitaa olla huumormiehiä.Luontaisterapeuttina ja koulutettuna tiedän noiden yrttien tehon,tosin en tiedä kuinka ovat valmistaneet...kun jaksaisi voisi niitä kasvatella...noista ei maksaa saa tukkoon terve.Ehkä kokeilen!


    • kinthaalla

      Kolme viikkoa olen kokeillut ja neljä kiloa on lähtenyt. Peruin jatkotilaukset netillä ja hyvin onnistui.

      • Päivi

        Hei, miksi peruit jos toimii? Itsekin kokeilin Removyliä, mies suttui kun kuuli asiasta. Mutta, nyt kun kuukausi on kulunut ja olen laihtunut 69,5 kilosta 67 kg "oudosti"... Harmittaa kun peruin tilaukseni mieheni takia.. Kävin juuri lukemassa heidän sivustoaan, en löydä kohtaa missä voi tilata lisää Removyliä kun on jo kerran saanut "ilmaisen" paketin?


    • Removyl-kokemukseni, olen 36 vuotias nainen ja lähtöpaino oli 98-101 kg välillä, pituus 164 cm, eli reilusti yli painoa.
      Olen käyttänyt Removyliä reilut 6 viikkoa, paino ei ole laskenut yhtään -tosin ei noussutkaan. Ruokavalion olen pitänyt samana.
      Lompakko kyllä on keventynyt tuon tutustumispaketin (oliko se 6,90) ja jatko lähetyksen 85 euroa myötä ihan reilusti. Joten en todellakaan suosittele, täyttä humpuukia.

    • ois kiva tietää

      Niin minäkin,mut ois kiva tietää et huiputetaanko taas.Ei taida olla edes allista hyötyy,,kun siinäkin kehotetaan kevyeen ruokavalioon,vaikka on apoteekki tavaraa,
      ois

    • ..solakaxko..

      Oletteko kokeillut solakax tuotetta?? Toimiiko se? Aiemmassa keskustelussa ei puhuttu mitään siitä onko vaihtanut ruokailutottumuksiaan tms..

    • läski jo vuodesta 86

      Vähähiilihydraattinen ruokavalio,sillä ainakin minä olen onnistunut. 1,5 kk ja 18kg lähtenyt pois.

    • PETTYNYT nro 2

      Söin kuukauden , lihoin kilon . SE SIITÄ LAIHTUMISESTA .Koko kuukauden normaali ruokavalio. Miksi ei ole puhelin numeroa/tai nettiosoitetta johon voisi ottaa yhteyttä. Siksi tuntuu epäilyttävältä.

      Niimerkki " PETTYNYT nro 2

      • Oili 1

        Siinä laskussa on puhelin numero jos haluaa peruuttaa Removylin , palvelunumero on siis (09)42417779 Otin sen ilmaisen kokeeksi jossa toimituskulut oli 6.90e, peruin aika pian jatkot, etteivät lähetä lisää kallista pakkausta.


    • Hello, I am not that good in Finnish, so, please read in English.
      I hope you can help me with this.

      Few months ago I ordered something online, which had price 0€ and only the mail costs.
      However, it did not provide any special buying terms.

      Few days ago I received a package with the same product , which I did NOT order, and the bill says 85€.

      What should I do? Do I have the right not to pay and complain?

      I have never contacted the company, only ordered the "free-trial".
      Is there any way I can avoid paying the bill? I honestly have no intention on using the product anyways...

      • Cancel the order

        You must contact the company and cancel your order. Otherwise they send you their products forever after the free trial.


    • heluska2

      Käytin removyliä 2kk,ja paino nousi 0.5kg.Nyt olen ollut 1kk hiilarittomalla ja paino on pudonnut 2kg.

    • Linde

      Te, jotka tilasitte sen ilmaisen paketin: pystyykö tilauksen perumaan ennen kuin se seuraava tulee? Siis että todella saisi kokeilla sitä tuotetta sillä 6,90 hinnalla ilman jatkoa... Siinä ei kovin paljon häviäisi! ;)

    • sinndy

      Hei, itse olin tyhmä ja tilasin, todellakin peruutan heti aamulla kun voi sinne soittaa, lähetin jo s. postiakin, mutta pelkäämpä että nyt on kustu silmään pahemman kerran, mistään ei oikeen löydy mitään yht. tietoja, ja kun lopulta ne löysin huomasin myös että laskussa on kirjoitusvirheitä sekä osa asioista lukee netissä heidän sivuillaan täysin eri tavalla kun itse laskussa. No eipä se mitään, ajattelin että aloitan heti tänään nappien popsinnan ennen töitä, ja voin kertoa että kävin 3 kert. oksentamassa, koko päivän todella hirveä olo ja pyörryin kerran. ja minä en yleensä ikinä voi pahoin, enkä koskaan aiemmin ole pyörtynyt, että en todellakaan suosittele! ei noista tiedä mitä kaikkea paskaa ne sisältää.

    • Oili

      Minäkin tilasin tuon ilmaisen 60kpl erän Removyl laihdutuspillereitä.
      Laihdutettavaa on ja aloitin kuurin tänään. 10 06 12
      Turvonnut olo näin alkajaisiksi mutta ihan normaalisti olen syönyt ja tavoite laihtua 30kg..huh.
      Eniten mietityttää kuinka tutkittuja tuotteet ovat ja sisltääkö sen mitä pakkauksessa lukee?
      Kerron myöhemmin lisää onko painoa lähtenyt,.
      Syön normaalisti vatsan täyteen ja en liiku paljoa, uimassa käyn joskus!

      Olen aiemmin ollut vähä hiilarivaliolla, mutta kyllästyin ja paino tuli heti takaisin!

    • lkuaFY

      Tilasinpa minäkin kokeiluerän, eikä ole paino tippunut vähääkään. Olen laskenut painonvartijkoiden pisteitä ja tipuyttanut sillä neljä kiloa ennen noita pillereitä, mutta vaikka edelleen syön pisteiden mukaan, ei nuo pillerit ole muuttaneet mitään. Röyhtäyksissä vain tuoksuu mentholi tai joku sitrusjuttu, muuta vaikutusta en ole huomannut... :D Iho on tosin hyvässä kunnossa, liekö johtuu siitä vai jostain muusta?!

    • maire

      Myös minä tilasin uteliaisuuttani ja nyt olen vajaan viikon verran käyttänyt Removyliä. En tiedä, mistä johtuu, mutta ruokahalu on nyt aisoissa ja annokset pienentyneet. Olo on jotenkin parempi, eikä turvota enää. Ainakin tästä on apua jatkuvaan iltanaposteluun. Olen ajoittanut pillerien oton iltapäivään ja alkuiltaan juuri iltanapostelun takia. Painokin on pudonnut reilun kilon. Hyvillä mielin jatkan tätä "kuuria". :)

    • misse

      Olen nyt syönyt tutustumispakkauksen, ja yhtään kiloa ei ole pudonnut. Miksi meitä höynäytetään ja miksi uskomme kaikkeen mitä luvataan.Nyt loppu usko mihinkään laihdutuspillereihin. Tehtävä muutos mitä pistää suuhunsa...paras keino.

    • Yrttien voimaa

      Hei, onhan mielipiteitä laidasta laitaan! Tilasin myös, sillä uskon yrttien voimaan. Olen jo pitkään käyttänyt esim. Bioteekin puhdistusjauhetta, ja siitä on hyötyä. Katson, mitä tuo kuukauden Removyl-testiannos tekee. Nyt kuitenkin peruin jatkotilaukset, laskussa oli sähköpostiosoite ja viimenen peruutuspäivämääräkin annettu seuraavaa lähetystä varten. Kyllähän joskus aineenvaihduntaa kiihdyttävät tuotteet saattavat lihottaa, mutta niissä yleensä muuta syömistä pitää vähentää. Tässä tapauksessa yrttien pitäisi polttaa kudoksista rasvaa sen lisäksi, että se estää rasvan imeytymistä ruuasta elimistöön. Karppaus kohtuullisena on hyvä asia. Ans kattoo kuinka on. Mutta tässä viestiketjussa on kyllä tavattoman paljon tietämätöntä, rajoittunutta tietoa.

      • juliiaa-

        Kauanko sulla meni ennenku tilaus tuli?


    • Yrttien voimaa

      TEin palautusilmoituksen sähköpostitse ja sain vahvistuksenkin peruutukseeni.

    • marjamöttönen

      Tilasin aloituspaketin. Käyttänyt pari viikkoa. Koko ajan turvottaa, röyhtäyttää, ilmavaivoja. Paino ei ole pudonnut. Lopetan käytön.

    • cuba libre

      Juu, olen laihtunut noin 24 kiloa olemalla käyttämättä noita pillereitä

    • ansu9

      Noihin kaiken maailman pilleritouhuihin joutuu mukaan miltei väkisin tai ainakin huomaamattaan mikäli osallistuu kyselyihin jne. Olen itsekin joutunut Removyl-
      ja Omega-tablettien alati kasvavaan asiakaskuntaan.
      Kaikki nuo "ilmaistuotteet" ovat kotoisin jostain muualta, kuten nuo laihdutustabletit on ainakin pakattu Virossa Minigrip- pussiin!

      Ei hullu ole se, joka myy vaan se joka tyhmänä ostaa.

    • Business-ala osaa ottaa irti laihdutuksestakin irti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe