Ylipainoinen sinkkunainen

Marla Drake

Olen 165 cm / 80 kg nainen, blondi ja kasvoiltani nätti.

Kuinka paljon lievä ylipaino vaikuttaa miesten mielestä naisen ulosantiin?

Paljon, vähän vai onko asialla mitään merkitystä?

14

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

Olet läski ja ruma LUTKA!

• Marla Drake

Kummatkin on kyllä yläkanttiin. Mikä on muuten tavoitteesi tässä pelleilyssä?

• Huvittavaa että minulle laitetaan miinusta kun kommentoin nikkivarkaan höpötyksiä minusta. No rekisteröin nimimerkin. Oletko trolli nyt tyytyväinen?

• Boris Godunov
        gloriana_demeter kirjoitti:

Huvittavaa että minulle laitetaan miinusta kun kommentoin nikkivarkaan höpötyksiä minusta. No rekisteröin nimimerkin. Oletko trolli nyt tyytyväinen?

Very happy. Welcome to Sinkut-palsta. You shall never leave.

Buah hah hah hah haa...

• Miss Fury

25kg ylipainoa tuskin voi sanoa lieväksi.

• Kuka vastaa omiin trollauksiinsa...oikeasti hei!

• Karl von Yber
        gloriana_demeter kirjoitti:

Kuka vastaa omiin trollauksiinsa...oikeasti hei!

Teinit...

• Tiedoksi-

Painoindeksin mukaan kyseessä on lievä ylipaino.

• MUMMON OMA MUSSU

Kuka sulle muka on valehdellut että olet kasvoista nätti? Äitikö?

• Reipas Mies

Voi olla, tai voi olla olemattakin.

Ulosanti on hyvä olla hyvä. Tai take away ruokakin.

Silti seisova pöytä on paras, kuten runsas aamiaisbuffet.

• ....

Kaikille vajukeille uppoo taas.

• Merkittävä..

Olet kyllä lähempänä merkittävä ylipaino, kun lievästi ylipainoinen, painoindeksisi on 29,4, jos painaisit 2 kg enemmän olist merkittävästi ylipainoinen, joten en sinuna käyttäisi sanaa lievästi, se ei kuvaa totuutta.

• markkix

Taas tätä painoindeksien palvontaa.... So last season, mut ihan kuin vaan vatipäät, laskekaa ihmeessä indeksejä ja luokitelkaa sen mukaan ihmisiä. AP ei käsittääkseni pyytänyt kommentteja painostaan vaan ulosantiin liittyen... joku ei erota oleellista kun paino-asia vaikutti heti luetunymmärtämiseen.

APlle: Ylipaino ei vaikuta yhtään naisen ulosantiin, siten kuin käsitän. Ulosanti on sosiaalista ja verbaalista lahjakkuutta, johon sisältyy hyvä sosiaalisten tilanteiden lukutaito. Ulosanti ei ole ulkonäkö tai sukupuolisidonnainen asia ollenkaan. Omituinen kysymys itsessään.

• Sanoisin, että riippuu henkilöstä, sekä naisesta itsestään että miehistä. Kuten palstalta jo näkyy, yleinen vastaanotto on aika huono, mutta pulskemmistakin tykkääviä löytyy. Eivät vain pidä yleensä niin kovaa meteliä itsestään.

Itse olen biseksuaali nainen (eli en tiedä kiinnostaako mielipiteeni edes xD) mutta suurin ongelma ei-valtavirran mieltymyksen mukaisen vartalonmallin omaavissa naisissa on se, että he häpeävät itseään eivätkä edes jaksaa yrittää enää löytää ja korostaa itsestään niitä hyviä ja kauniita puolia. Itseluottamus tekee niin naisesta kuin miehestäkin houkuttelevamman.

Sitäpaitsi, rehevämmät muodot (= isot tissit ja perse) ovat monille mieleen, ja olisihan tuo naiivia olettaa että rasva luonnon keinoin kertyisi vaan sinne, minne sen haluaa kertyvän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35