Olen 165 cm / 80 kg nainen, blondi ja kasvoiltani nätti.
Kuinka paljon lievä ylipaino vaikuttaa miesten mielestä naisen ulosantiin?
Paljon, vähän vai onko asialla mitään merkitystä?
Ylipainoinen sinkkunainen
14
218
Vastaukset
- Mies1985
Olet läski ja ruma LUTKA!
- Marla Drake
Kummatkin on kyllä yläkanttiin. Mikä on muuten tavoitteesi tässä pelleilyssä?
Huvittavaa että minulle laitetaan miinusta kun kommentoin nikkivarkaan höpötyksiä minusta. No rekisteröin nimimerkin. Oletko trolli nyt tyytyväinen?
- Boris Godunov
gloriana_demeter kirjoitti:
Huvittavaa että minulle laitetaan miinusta kun kommentoin nikkivarkaan höpötyksiä minusta. No rekisteröin nimimerkin. Oletko trolli nyt tyytyväinen?
Very happy. Welcome to Sinkut-palsta. You shall never leave.
Buah hah hah hah haa...
- Miss Fury
25kg ylipainoa tuskin voi sanoa lieväksi.
- Karl von Yber
gloriana_demeter kirjoitti:
Kuka vastaa omiin trollauksiinsa...oikeasti hei!
Teinit...
- Tiedoksi-
Painoindeksin mukaan kyseessä on lievä ylipaino.
- MUMMON OMA MUSSU
Kuka sulle muka on valehdellut että olet kasvoista nätti? Äitikö?
- Reipas Mies
Voi olla, tai voi olla olemattakin.
Ulosanti on hyvä olla hyvä. Tai take away ruokakin.
Silti seisova pöytä on paras, kuten runsas aamiaisbuffet. - ....
Kaikille vajukeille uppoo taas.
- Merkittävä..
Olet kyllä lähempänä merkittävä ylipaino, kun lievästi ylipainoinen, painoindeksisi on 29,4, jos painaisit 2 kg enemmän olist merkittävästi ylipainoinen, joten en sinuna käyttäisi sanaa lievästi, se ei kuvaa totuutta.
- markkix
Taas tätä painoindeksien palvontaa.... So last season, mut ihan kuin vaan vatipäät, laskekaa ihmeessä indeksejä ja luokitelkaa sen mukaan ihmisiä. AP ei käsittääkseni pyytänyt kommentteja painostaan vaan ulosantiin liittyen... joku ei erota oleellista kun paino-asia vaikutti heti luetunymmärtämiseen.
APlle: Ylipaino ei vaikuta yhtään naisen ulosantiin, siten kuin käsitän. Ulosanti on sosiaalista ja verbaalista lahjakkuutta, johon sisältyy hyvä sosiaalisten tilanteiden lukutaito. Ulosanti ei ole ulkonäkö tai sukupuolisidonnainen asia ollenkaan. Omituinen kysymys itsessään. Sanoisin, että riippuu henkilöstä, sekä naisesta itsestään että miehistä. Kuten palstalta jo näkyy, yleinen vastaanotto on aika huono, mutta pulskemmistakin tykkääviä löytyy. Eivät vain pidä yleensä niin kovaa meteliä itsestään.
Itse olen biseksuaali nainen (eli en tiedä kiinnostaako mielipiteeni edes xD) mutta suurin ongelma ei-valtavirran mieltymyksen mukaisen vartalonmallin omaavissa naisissa on se, että he häpeävät itseään eivätkä edes jaksaa yrittää enää löytää ja korostaa itsestään niitä hyviä ja kauniita puolia. Itseluottamus tekee niin naisesta kuin miehestäkin houkuttelevamman.
Sitäpaitsi, rehevämmät muodot (= isot tissit ja perse) ovat monille mieleen, ja olisihan tuo naiivia olettaa että rasva luonnon keinoin kertyisi vaan sinne, minne sen haluaa kertyvän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800