Ylipainoinen sinkkunainen

Marla Drake

Olen 165 cm / 80 kg nainen, blondi ja kasvoiltani nätti.

Kuinka paljon lievä ylipaino vaikuttaa miesten mielestä naisen ulosantiin?

Paljon, vähän vai onko asialla mitään merkitystä?

14

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

Olet läski ja ruma LUTKA!

• Marla Drake

Kummatkin on kyllä yläkanttiin. Mikä on muuten tavoitteesi tässä pelleilyssä?

• Huvittavaa että minulle laitetaan miinusta kun kommentoin nikkivarkaan höpötyksiä minusta. No rekisteröin nimimerkin. Oletko trolli nyt tyytyväinen?

• Boris Godunov
        gloriana_demeter kirjoitti:

Huvittavaa että minulle laitetaan miinusta kun kommentoin nikkivarkaan höpötyksiä minusta. No rekisteröin nimimerkin. Oletko trolli nyt tyytyväinen?

Very happy. Welcome to Sinkut-palsta. You shall never leave.

Buah hah hah hah haa...

• Miss Fury

25kg ylipainoa tuskin voi sanoa lieväksi.

• Kuka vastaa omiin trollauksiinsa...oikeasti hei!

• Karl von Yber
        gloriana_demeter kirjoitti:

Kuka vastaa omiin trollauksiinsa...oikeasti hei!

Teinit...

• Tiedoksi-

Painoindeksin mukaan kyseessä on lievä ylipaino.

• MUMMON OMA MUSSU

Kuka sulle muka on valehdellut että olet kasvoista nätti? Äitikö?

• Reipas Mies

Voi olla, tai voi olla olemattakin.

Ulosanti on hyvä olla hyvä. Tai take away ruokakin.

Silti seisova pöytä on paras, kuten runsas aamiaisbuffet.

• ....

Kaikille vajukeille uppoo taas.

• Merkittävä..

Olet kyllä lähempänä merkittävä ylipaino, kun lievästi ylipainoinen, painoindeksisi on 29,4, jos painaisit 2 kg enemmän olist merkittävästi ylipainoinen, joten en sinuna käyttäisi sanaa lievästi, se ei kuvaa totuutta.

• markkix

Taas tätä painoindeksien palvontaa.... So last season, mut ihan kuin vaan vatipäät, laskekaa ihmeessä indeksejä ja luokitelkaa sen mukaan ihmisiä. AP ei käsittääkseni pyytänyt kommentteja painostaan vaan ulosantiin liittyen... joku ei erota oleellista kun paino-asia vaikutti heti luetunymmärtämiseen.

APlle: Ylipaino ei vaikuta yhtään naisen ulosantiin, siten kuin käsitän. Ulosanti on sosiaalista ja verbaalista lahjakkuutta, johon sisältyy hyvä sosiaalisten tilanteiden lukutaito. Ulosanti ei ole ulkonäkö tai sukupuolisidonnainen asia ollenkaan. Omituinen kysymys itsessään.

• Sanoisin, että riippuu henkilöstä, sekä naisesta itsestään että miehistä. Kuten palstalta jo näkyy, yleinen vastaanotto on aika huono, mutta pulskemmistakin tykkääviä löytyy. Eivät vain pidä yleensä niin kovaa meteliä itsestään.

Itse olen biseksuaali nainen (eli en tiedä kiinnostaako mielipiteeni edes xD) mutta suurin ongelma ei-valtavirran mieltymyksen mukaisen vartalonmallin omaavissa naisissa on se, että he häpeävät itseään eivätkä edes jaksaa yrittää enää löytää ja korostaa itsestään niitä hyviä ja kauniita puolia. Itseluottamus tekee niin naisesta kuin miehestäkin houkuttelevamman.

Sitäpaitsi, rehevämmät muodot (= isot tissit ja perse) ovat monille mieleen, ja olisihan tuo naiivia olettaa että rasva luonnon keinoin kertyisi vaan sinne, minne sen haluaa kertyvän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      233
      5117
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4161
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3783
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3510
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3235
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      4
      2687
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2396
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      59
      2377
    Aihe