toivottavasti joku voisi vastata tähän. niin tosiaan, määrättiin penomax-kuuri, niin voiko sen aikana ottaa myös alkoholia, tietääkö joku? näin olen kuullut, kun lääkehoidon kurssillakin olen ollut, että yleensä lääkärit sanovat, että alkoholia ei saisi ottaa antibiootin kanssa samaan aikaan, koska jos unohtaa vaikka ottaa seuraavan annoksen tai vaikka oksentaa tabletit ulos kännispäissään. MUTTA, itse en ole tälläinen, että unohtaisin ja oksentelisin. pysyn kohtuurajoissa. elikkäs vastailkaas! :)
PENOMAX-lääke ja alkoholi
pölöpää
1
17170
Vastaukset
- no broblem
Ei pitäisi vaikuttaa jos ei tuoteselosteessa erikseen mainita asiasta.Teho voi jonkin verran kärsiä joten kohtuus tosiaankin alkoholin kanssa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036