Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vinkki pieniin selluihin :)

Kannattaa kokeilla!

Katsoin joskus lääkärit ohjelmaa (tästä jo kuukausia) ja siellä oli vinkki miten saa häivytettyä selluliittiä esim pepun ala osasta, vinkki oli tämmöinen:
Kun olet suihkussa, hankaa märkiä kahvinpuruja sellu-kohtiin pyörivin liikkein jonkun aikaa ja huuhtele pois.
Itse olen tätä tehnyt jo kuukausia ja parissa viikossa huomaisn eron! :)
Tosin ei varmaankaan sovi jos on isot selluliitti alueet.
Tätä kun jatkaa ja ylläpitää niin pienet selluliitit katoaa :)
Kannattaa kokeilla! :)
Tämän jälkeen tietty pesin itseni suihkusaippualla normaalisti että lähti varmasti kaikki purut pois.

7

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritän..

      entäs kuivahieronta ja ihon napakka taputtelu...japsit harrastaa ja silä taputtelulla saa esim rinnat kiinteytymään..miksi ei muitakin alueita?..

    • Kannattaa kokeilla!

      Kannattaa sitä kaikkea kokeilla, mutta itse olen tätä kokeillut ja huomannut sen toimivaksi. Ja tämä nyt oli yksi vinkki.

    • sellut weks

      Juu! kaikki aseet käyttöön vaan selluliittia vastaan! Hyvä kun tulee uusia ideoita..onkos täällä mineraalisuolaa ihonhoitoon käyttäviä? ..

    • kannattaa kokeilla!

      Tuosta en olekkaan kuullut, pitäiskö tuonkin auttaa selluihin ja miten sitä käytetään?

    • kierrätystä

      Harrastin tuota käytettyjen kahvinpurujen hankaamista muutama vuosi sitten vielä ihonkuorintana, mutta kun lopetin kahvin juonnin niin loppui purutkin :)
      Mun korealaiset kaverit kans taputtelee aina kosteusvoiteen. En tajunnut, että se auttaa selluunkin!

    • ;ot 'o

      No ainakin niilla puruilla saa putket tukkoon.

    • muhkut

      Olen ymmärtänyt, että juttu piilee siinä, että ihon pintaverenkierto pitää saada likkeelle. Siis ei ole väliä hierotko sellareita kahvinpuruilla, sokerilla, ihoharjalla- tai vampulla. Kunhan hierot. Saatampa olla väärässäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe