Suomelle presidentiksi.
Porvari presidentti ehdokas (Niinistö) ei edusta kansan enemmistöä, vaan suosii hyväosaisia.
.
Lipponen on paras vaihtoehto
6
63
Vastaukset
- ringer
Niinistö on kontallaan USAhan. Se veis Suomen Natoon ja sitä kautta sotiiin. Niinistö uhraisi suomalaisten henkiä vaan että sais olla USAn suosiossa.
Lipposen kanssa vahva on Väyrynenkin. Molemmilla on ulkopoliittista näkemystä ja kokemusta. Niinistöllä ei ole yhtään eikä mistään. Minulla on ehdotus: järjestetään vaalit, joissa kansalaiset saavat äänestää! Sitten kansan enemmistöä edustava Lipponen pääsee Suomelle presidentiksi!
- mullemulleKAIKKI
Ja Lipposka saa haukkua kaikki Suomalaiset rasisteiksi (Tampere mamujen suorittama murhapoltto 23.11.2010)
- Äksy-Paavo on ulkona
Niinistö on ehdottomasti enemmistön ehdokas, sillä Suomi on porvarinen maa ja pysyy porvarisena.
Lipposen Puavo vaan kuluttaa aikaansa ja (jonkun) rahoja turhassa presidentinvaalikampanjassa. Voittoa ei sille puolueelle tule ja Lipponen jää pronssisijalle.
Eihän kukaan järki-ihminen ole niin älyä vailla, että äänestää ehdokasta, joka haukkuu alituisen omaa kansaansa ja sen jaloa äidinkieltä. - huusianna
Paavo Lipponenkin on rasisti joka halveksii suomalaista identieettiä. Siksi hän onkin itse kääntynyt ruotsalaiseksi. Ruotsalaisna hän sitten ilkkuu suomalaisille ja kansaa syyttäen rasisimista ym.
__
Näiden syiden takia Lipposta EI valita presidentiksi ja hyvä niin.
1.
- Svenska.nu -järjestön keulahahmo ja puheenjohtaja (vahva pakkoruotsittaja)
- valehteli elintarvikeviraston sijoituksesta Suomeen
- venäläisen öljyputken lobbari ja edunsaaja
- Stasilistalla
- Pokkasi härskisti Freudenthal rasistimitalin.
Lue: http://www.sci.fi/~eiry/alersuom.html
Alempirotuiset suomalaiset.
- pokkasi 8000€ palkinnon suomalaissen identiteetin vähättelystä
- pakkoruotsittaja kansan vastaisesti, ei kannata demokratiaa kielipolitiikassa
Toivon että Lipponen yrittää Ruotsin kuninkaaksi eikä Suomen presidentiksi.
Hän pitää suomalaista identiteettiä alisteisena ruotsalaiselle identiteetille.
__
2. Paavo Lipponen: Mehän olemme ruotsalaisia
Paavo Lipponen on tunnettu ruotsin kielen puolestapuhuja. Lipponen kertoo, miten hän itse oppi ruotsin, missä taidosta on ollut hänelle hyötyä ja mikä perimmäinen oivallus Suomen suhteesta Ruotsiin meidän tulee tajuta.
Paavo Lipponen oli 11-vuotias koulupoika, kun hänelle tarjoutui tilaisuus viettää kesä suomenruotsalaisessa perheessä. Hyöty oli molemminpuolinen: Perheen pojat Georg ja Marcus sekä kuopus Louise oppivat Lipposelta suomea, ja samalla kesävieras pääsi osaksi ruotsinkielistä arkea.
- Kyllähän se sitten auttoi koulussa, vaikka en minä ollut mitenkään erityisen hyvä ruotsin kielessä. En saanut laudaturia, piti cum laudeen tyytyä, Lipponen kertoo.
Paavi Lipposen sekoilu jatkuu täällä....
http://www.studio55.fi/oikeusjakohtuus/artikkeli.shtml/1207963
3. Lipponen ilmoitti tiedotustilaisuudessaan osallistuvansa presidenttikampanjaan ensiksi ruotsin kielellä ja vasta sen jälkeen suomeksi.
Ledarstick: Och samma på finska
När Paavo Lipponen i går meddelade att han vill bli SDP:s presidentkandidat valde han att gå ut med nyheten på svenska, för att sedan upprepa sitt budskap på finska.
http://hbl.fi/opinion/ledare/2011-08-12/ledarstick-och-samma-pa-finska
HS-presidenttigallup: Niinistö selvästi suosituin, Lipponen kaukana takana
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/HS-presidenttigallup Niinistö selvästi suosituin Lipponen kaukana takana/1135268916996 - demujenpaavo
Surkein vaihtoehto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731