Suhteeni on avioerovaiheessa ja on ollut pientä sutinaa erään 15v vanhemman naisen kanssa (itse n. 30). Olen myöskin ihastunut tähän naiseen (nainen ei kai sitä varmasti tiedä) ja nainen pyytänyt romanttisille treffeille elokuvan / drinkin muodossa... Onko ihan tuhoon tuomittua? tuleeko musta seksi-orja? Mitä tehdä jos asia menisikin vakavaksi... en ehkä kehtaisi vanhemmille esitellä kun ne on mut aikasta nuorena saanut ja ne ehkä henkisesti "kusisi housuihinsa" jos deittailisin vähän alle viisi vuotta nuorempaa.
Ei nyt ihan oikea palsta, mutta lähinnä vastaavista tilanteista kokemuksia omaavien kommentit kiinnostaa...
Vanhempi nainen?
4
256
Vastaukset
- mietinyt
Pidä hetki hauskaa ja lopeta sitten..ennenmin tai myöhemmin 15v ikäero jo tuntuu..45 hoidon kanssa ei perhettä perusteta yms..ja niillä alkaa olemaan "valuvikoja" eli naamataulut valuu ja vähän muustakin...laastarisuhteena ok...
- rengastaja
ja mä olen päinvastaista mieltä edellisen kanssa. eix aloittajalla just ollu perhe jo tehtynä ja se homma loppusuoralla? heti peräänkö pitäisi ajatella että heittäytyisi uudestaan samaan rumbaan?
muuten olen sitä mieltä että ihmisen pitää eläessään tehdä se miltä tuntuu, ns järjen äänen kuunteleminen johtaa useimmiten siihen että joutuu luopumaan juuri siitä minkä loppujen lopuksi olisi tuntenut arvokkaimmaksi kokemukseksi elämässään. jos on ihastunut/rakastunut sen tunteen voi yrittää tappaa tai sitten mennä mukana ja nauttia siitä mitä ikinä se tuo tullessaan. eihän maailmassa mikään ole varmaa. todennäköisesti mikä tahansa suhde loppuu ennen pitkää. ja sitten yksi juttu: aikuisella ihmisellä on jo oikeus ottaa elämänsä omiin käsiinsä mitä tulee ihmissuhteisiin. ihminen tekee itse oman onnensa eikä enää kolmekymppisenä tarvitse siihen lupaa vanhemmilta tai kaveripiiriltä. - rouvanamu47
Jos ikäiseni nainen pyytää ikäistäsi miestä treffeille niin se on kuin neula heinäsuovasta.
Se on nimittäin niin harvinaista, että tuskin tulee kohdallasi nevöevö toistumaan.
Nämä asiat tapaavat mennä päinvastoin 99,9% tapauksista.
Neuvoni on, että älä mene.
Syynä ei ole naisen ikä vaan se, että sinun täytyy miettiä ja punnita asiaa.
Ehkä ei ole oikea aika, tai kyseessä ei ole oikea ihminen.
Epävarma löytää aina syyn jarruttelulle, tässä tapauksessa se on helppo löytää, todennäköisesti olisit löytänyt syyn muualta, jos kyseessä olisi ikäisesi nainen joka ei olisi tarpeeksi kiinnostava.
Oikean naisen kanssa olisit jo se romanttisen illan viettänyt tähän mennessä.
Anna ajan kulua, ei tämä nainen ole viimeinen joka vastaan tulee. - awww_
oot suloinen xD
"tuleeko musta seksi-orja?"
"ne ehkä henkisesti "kusisi housuihinsa"
hetko sitten päätettiin t o d e l l a antoisa kesä yhden suunnilleen ikäisesi miehen kanssa, ikäero sama
ei nyt ihan ekana tartte miettiä suvulle esittelyä ja toi toinen askarruttava asia selvii kyl sit
anna palaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1364599Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783333- 1061628
Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/221491- 901479
- 102977
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka20847- 74844
- 44763
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112723