Olen jonkun aikaa ollut ihastunut työkaveriini (nainen) ja nyt sitten työpaikan reissulla meni sitten vähän pussailuks ja halailuks... tämä itseasaiassa tapahtui kerran aiemminkin. Hänellä on hyvä mies ja en haluiaisi sotkeutua millään tavallaan heidän välilleen. Nyt poen hirveätä ahdistusta ja morkkista siitä, että meni tuollaiseksi säätämiseksi. Kunpa saisin ajatukseni pois hänestä ja elämääni taas ilon. Peli vinkkejä kaivataan... toivottavasti asiallisia vastauksia.
Ihastus varattuun työkaveriin...
22
11868
Vastaukset
- Tamin teesit
Aikalisä on hyvä ratkaisu, you know time-out. Monesti peli lähtee rullaamaan sen jälkeen paremmin, kun kuviot on kerrattu. Pane ukko jäähylle, you know to the penalty box.
- Onnetonsielu
Joo paras vaihtoehto on että laitan itseni jäähylle. Ehkä turhaan taas tästäkin asiasta ahdistuin. Johtunee siitä, että ite oon ollu aika pitkään sinkkuna ja nyt kun jotain sutinaa on ni sitä sitten elää jo lian tunteella.
- kohta mummo
Kyllä minä luulen kanssa, että on parempi laittaa itsensä jäähylle. Luultavasti mitä pidemmälle alat haaveilla, poltat vaan näppisi. Ei varattuihin kannata sotkeutua. Sitä paitsi jos onnistuisit saamaan hänet itsellesi, et voi olla koskaan varma mitä hän puuhaa myöhemmin jonkun toisen kanssa. Tavat kun tahtoo pysyä samana, vaikka itsellesi uskottelisitkin, että minun takianihan hän vain, ei enää muitten...
PS: Tuskinpa yhtä kauan olet sinkkuna kärvistellyt kuin minä...
- Onnetonsielu
Vähän taas päivitystä tilanteeseen... Tässä nyt monena työpäivänä tullut sieltä suunnalta flirttiä ja sit se on kuitenkin niin onnellinen miehensä kanssa ja rakastunut. Ota näistä naisista nyt selvää
- kokemusta on
No miksipä sieltä ei tulisi flirttiä, on kivaa vähän härnätä ja saada ihailua ja romanttista huomiota. Ja varmaan hän oikeastikin pitää sinusta, ehkä on ihastunutkin, vaikea vaan sanoa kuinka paljon.
Ongelma tuossa tilanteessa on se, että nainen saattaa ajatella, ettei pieni "lämmittely" haittaa mitään, vaan tuo vain piristystä molempien päivää. Ja voi tietysti myös olla ettei nainen edes tajua mitä tekee sinulle, ehkä hän vain säteilee omia onnellisia tunteitaan, näkee sinussa otollisen kohteen jakaa hyvää oloaan. Ja sinun ongelmasihan se lopulta on, jos menet ihastumaan tai muuta... :/
Niin kauan kuin omat tunteet ei oo oikeesti liossa, tuo kaikki on niin viatonta ja julmaa, kunnes itse joskus tipahtaa samaan ansaan.
- sielut yhdessä.
Jos olette pussailleet, olet jo sotkeutunut pahasti tuon naisen ja hänen miehensä väleihin. Seuraava askel onkin sitten se, että menette sänkyyn. Se on vain ajan kysymys.
- nähty
Mustasukkaiset vaimot ovat aina tietävinään, vaikka heillä on vikaa omassa päässään.
- Jaakob39
Ole ihan rauhassa. Ei kannata ruveta haaveilemaan mitään isoja. Kenenkään perheen rikkojaksi ei kannata lähteä, siinä on niin isot asiat kyseessä ettei moni osaa himoiltaan edes aavistaa. Naiset flirttaavat välillä tahallaan. Minunkin morsian tekee niin ja kertoo itse sen aina minulle. Hänkin on töissä isossa firmassa ja kertoo että kuka lähestynyt ja milloinkin. Ei se minua haittaa. Harmitonta peliä. Mutta on todella harmi jos hänenkin käyttäytymistä joku suree noin. Olikos työpaikan reissu keskisuomessa?
- jormaolli75
Jos toinen on varattu niin pikku flirtti varmaan piristää työpäivää mutta sinuna antaisin sen jäädä työajalle sen. Kyllä suomesta löytyy vapaatakin riistaa,ei pidä rikkoa toisen liittoa vaikka kuinka olisi ihastunut..
- maries10
Kannattaisi varmastikin miettiä, oletko valmis elämään lopun ikääsi sellaisen syyllisyyden kanssa, että ole hajoittanut jonkin perheen. Joku totesikin jo aikaisemmin, että mikäli nyt saisitkin kyseisen naisen omaksesi, niin kuinka voisit luottaa häneen jatkossa. Kun hän olisi kerran lähtenyt toisen matkaan, niin miksi sitä ei tekisi uudelleen. Pieni flirtti piristää päivää, kunhan sen pitää flittitasolla.
Itse en voisi elää sovussa omantuntoni kanssa jos sortuisin varattuun mieheen. Ihania sitoumuksista vapaitakin ihmisiä on tarjolla, miksi siis sortua varattuun ja polttaa näppinsä. - neverneveragain
Anna olla vielä kun voit, pakota itsesi lopettamaan. Älä reagoi naisen flirttailuun, naiset flirttailevat liian helposti kuten miehetkin, erityisesti jos on tuollaista "peliä" meneillään. Jokainen on loppujen lopuksi itsekäs narsisti. Sitä on tosi vaikea lopettaa mutta se on ainoa oikea teko. Jommankumman pitää pistää piste tai muuten homma lähtee lopullisesti käsistä. Ole sinä se joka ensin lopettaa ja säilytä kunnioituksesi.
Minä (nainen) ihastuin nuorempana varattuun työkaveriini (mies) joka lopulta jätti seurustelukumppaninsa takiani. Tutustuttiin paremmin ja huomattiin ettei sittenkään tule mitään. Podin pitkän aikaa hirveitä omantunnontuskia heidän suhteensa päättymisestä. Harmitti oikeastaan enemmän kuin se, ettei meille tullut mitään. Ei niistä lähtökohdista olisi voinut varmaan koskaan tulla tervettä suhdetta. Tunsin pettäneeni koko naissukupuolen kun pelehdin varatun kanssa. Miespuoliset työkaverimme katsoivat minua jonkin aikaa kieroon ja pitivät minua syynä heidän eroonsa, mikä tietysti osaksi olinkin. Asiat työpaikalla menivät nopeastikin ihan kuntoon ja mies itse ei syyttänyt minua missään vaiheessa, mutta huono omatunto jäi silti.
Koko ajan olin sitä mieltä etten sekaannu varattuihin mutta niin siinä vaan kävi. Älkää oikeastikaan koskeko niihin varattuihin!!!!! Minä en aio enää koskaan tehdä niin. Oikeasti.- Antaa mennä vaan
Varattu ja varattu, höpö höpö. Unohtakaa nyt ne joutavat varaukset ja ottakaa ilo irti.
- kumpi
ja kumpi siinä nyt on syyllinen, se sinkku vai se "varattu", joka pettää puolisoaan?!!
- Tietenkin
Molemmat yhtä paljon!
- Puoliso
Niin... Elämme aikaa, jossa itsekkyys ja itsekeskeisyys ovat pinnalla ja vastuuntuntoa ei kaikilta löydy ja flirtti ja saalistus on mukavaa.
Jotenkin ymmärränkin yksinäistä rakkaudenkipeää sinkkunaista tai -miestä - heillä on niin kova halu saada läheisyyttä, seksiä, flirttiä, huomiota tms. että ei siinä välttämättä ajattele, onko työkaveri varattu vai ei. Pitäisi kyllä ajatella, pitäisi olla vastuuntuntoinen.
Todellakin pariskunnalla kotona voi olla aikoja, jolloin suhde on kovalla koetuksella, eikä pahemmin haluaisi kotiin edes töistä mennä, mutta sellainenkin kriisi voi kuitenkin olla lopulta tuottamassa todella hyvän ja syvän parisuhteen - toivottavasti kriisissä oleva pari saa rauhassa parantaa suhdettaan!
Jos tuolloin kriisiaikana on työpaikan seksikäs, hauska ja aina niin hyväntuulinen työkaveri kehumassa, kannustamassa, flirttaamassa ja koskettelemassakin, niin on inhimillistä, että hänen seuransa vetää puoleensa enemmän kuin sen kotona olevan mahdollisesti väliaikaisesti pahantuulisen, eikä välttämättä niin kauniin vaimon tai komean miehen kuin se työpaikan ihanuus. Myös uutuudenviehätyksellä on oma vaikutuksensa mahdolliseen retkahtamiseen/ihastumiseen/pettämiseenkin.
Vastuullinen ihminen ei flirttaa varatun työkaverin kanssa!!! Työkaverille voi silti olla mukava ja hänen kanssaan voi jutella ym., mutta pitäisi painaa päähänsä se, että se nainen tai mies on varattu ja pitää kunnoittaa sitä.
Onhan se tosiaankin eriarvoista, että työpaikan sinkku, jolla on aikaa lepoon ja aikaa trimmata kroppansa timmiksi ja hommata hyvät vaatteet yms. kilpailee sen mahdollisesti väsyneen äidin tai isän kanssa, joilla ei ole aikaa huolehtia ulkonäöstään niin hyvin - ehkä oman tai lasten sairastelun vuoksi valvottujen öiden ansiosta - silloin ei vain jaksa lähteä salille tai muualle kuntoilemaan!
No onneksi karma toimii! Meidän ei periaatteessa tarvitse huolehtia rangaistuksesta, sillä on satavarma, että se flirttaava, määrätietoisesti varattua työkaveria iskevä nainen tai mies joutuu joku päivä kohtaamaan tekonsa omissa nahoissaan - sitten viimeistään tajuaa, mitä on tehnyt ja miltä tuntuu, kun puolisoa aktiivisesti houkutellaan pois viereltä. - J + S
Minulla on ihan sama vika. Pikkujouluna suutelin työtoveriani, naista - erittäin varattua - ja menin saatana sekaisin. En saa häntä mielestäni vaikka siitä on jo kaksi kuukautta. Kaikki maailman järkisyyt sanovat että unohda ja luovuta ja lopeta houreesi - mutta en saa S-alkuista naista pois mielestäni. Hänen päivittäinen tapaamisensa on tuskaa, en voi tehdä mitään, kaikki mahdolliset jarrut on päällä.
Hän on kaunis, erittäin älykäs, huumorintajuinen, hyväluonteinen, naisellinen, mustatukkainen, ihastuttava kaikin tavoin.
Hän lähtee hakemaan lapsiaan koulusta jopa päivä klo 15.45, kuten minäkin omiani.
Sekoan pian. Rakastan omaa perhettäni, mutta silti HÄN on ensimmäinen ajatus kun herään, ja viimeinen ajatus illalla. Yritän vältellä häntä ja jos onnistun viikon ajan häntä välttelemään niin saatan pystyä rauhoittumaan. Yksikin vilaus hänestä saa kuitenki hormoni hyrräämään ja veren kiertämään sonissani ja puna poskilleni.
Itku meinaa välillä tulla, halkean pian, mitä teen? En halua töppäillä, mutta en ole tuohestakaan tehty.- Nussikaa ristiin
Nussikaa salaa siivouskomerossa. Pikku nusuttelu piristää työpäivää. Ja vaimosi voi käydä antamassa sille sen äijälle. Tai ryhmäsextailkaa ja ottakaa vaikka vielä molempien lapset mukaan, tätä meininkiähän sanotaan sateenkaariperheiksi tai jotain.
- Tuota noin,
Nussikaa ristiin kirjoitti:
Nussikaa salaa siivouskomerossa. Pikku nusuttelu piristää työpäivää. Ja vaimosi voi käydä antamassa sille sen äijälle. Tai ryhmäsextailkaa ja ottakaa vaikka vielä molempien lapset mukaan, tätä meininkiähän sanotaan sateenkaariperheiksi tai jotain.
J S -kirjoittajaon kylläkin nainen...
- Sepinä
Kyllä jyväskylän keskimaan prismassa harrastetaan työpaikkaromansseja . itsellä omakohtaista kokemusta kun varastomies pitkäletti käy köyrii muiden muijia ja on itse varattu ! . ja on siellä muutakin vastaavaa tapausta olemassa.. reissuissa tapahtuu ja sattuu ei koskaan tiedä missä ja kenen kanssa herää aamulla
- voi sua
yksinäistä reppanaa
- fdgvdf
Toisten naisiin jos sekaannutte niin varautukaa tulevaisuudessa menetettyihin hampaisiin, murtuneeseen nenään ja/tai mustaan silmään kun sen äijä sattuu kuitenkin olemaan joku gorilla.
- fäääkk
Joo, jos turpaansa meinaa saada joltain rintaa takovalta apinalta jo toisella paikkakunnalla baarissa vieraana käydessä ja pelkästään (ilmeisesti varattuja) naisia etäältä katselemalla niin en uskalla kuvitellakaan mitä todellinen fyysinen sekaantuminen saa aikaan, ruumiita varmaan. Kun ei ainakaan täällä punaniska-alueella suomimiehen itsetunto näymmä kestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741