Kauanko olet ollut sinkku?

Simo-sinkku

Te, jotka olette joskus kokeneet parisuhteen: Kuinka kauan olet pisimmillään ollut sinkku kahden seurustelusuhteen välillä? Etsitkö silloin aktiivisesti suhdetta?

21

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

aika kauaN

• Kahden seurustelu suhteen välillä 2 vuotta mutta pisimmillään 4 vuotta ensimmäisestä seurustelusta lähtien.

• Taisin vähän valehdella kun ajattelematta kirjoitin. 2 vuottahan minä olen vasta sinkku ollut.

• Sinna-kinkku

Nyt oon ollut kaksi viikkoa sinkkuna ja etsin aktiivisesti suhdetta.

• Sinna-kinkku

Mistä noita miinuksia on tullut???

• Sniff sniff
        Sinna-kinkku kirjoitti:

Mistä noita miinuksia on tullut???

Yhyy, ihan kaksi viikkoa! "Etsin aktiivisesti suhdetta" tarkoittaa kai että juokset vittu märkänä jakelemassa jännille panohäiskille siinä toivossa että joku niistä suostuu panemaan toisenkin kerran. Siitä miinukset.

• Sinna-kinkku
        Sniff sniff kirjoitti:

Yhyy, ihan kaksi viikkoa! "Etsin aktiivisesti suhdetta" tarkoittaa kai että juokset vittu märkänä jakelemassa jännille panohäiskille siinä toivossa että joku niistä suostuu panemaan toisenkin kerran. Siitä miinukset.

Pöljä "Sniff sniff", mee hoitoon. Ihme käsitys sulla on naisista.

• Yllättävän kauan

43 vuotta olen ollut sinkku. En siis ole koskaan kokenut parisuhdetta enkä edes saanut pillua, mutta vastaanpa tähän kuitenkin, ettei kenellekään synny todellisuudesta vieraantunutta käsitystä siitä mitä "villi sinkkuelämä" saattaa oikeasti olla.

• SinkkuNainen40

Sinkkuna 3,5 vuotta ja etsiminen jatkuu edelleen? Tänä aikana olen ollut aktiivinen. Nyt en etsi aktiivisesti, tuskin laisinkaan etsin..itseasiassa. Parempi naisen on olla odottavalla kannalla josko joku huomaisi. Käytän piilomainontaa. Itse en ehdottele enää koska luo tökerön kuvan.

• Ytn.

En vuottakaan. En etsinyt.

• joku atm

Naisen elämä on helppoa.

• ytn
        joku atm kirjoitti:

Naisen elämä on helppoa.

Kuinka niin? Ei mies elämästä helppoa tee, jos niin luulet, niin kokeile asua sellaisen kanssa muutaman vuoden.

• Nainennainennainen

Yli 10 vuoden pätkiä sinkkuna. Etsin kyllä.

• N37v: reilu vuosi

Kahden pitkän suhteen välissä olin 2v sinkkuna, tosin sinä aikana oli yksi 6kk suhde ja useampia tapailu (eivät edenneet seurusteluun asti). En varsinaisesti etsinyt, mutta menin mukaan tilanteisiin jossa uusia ihmisiä tavataan, ja annoin iskeä itseni (jos siltä tuntui). Pisin aika tapailematta ketään oli varmaankin 3-4kk.

Nyt viimeisimmän 9,5v suhteen jälkeen olin reilun vuoden ajattelemattakaan miehiä. Halusin rauhassa käsitellä vanhat jutut. Vasta kesällä aloitin baarissa käymisen ja pikkuvilkuilun arkielämässä. Baarissa en tosin usko sitä oikeaa tapaavani, mutta välillä on kiva käydä tanssimassa ja juttelemassa ihmisten kanssa. Syksyn 1krt/1-2kk ei kovin usein edes mahdollisuuksia olisi. En myöskään nettideittaile, koska en suostu kertakäyttökulttuuriin mitä se tänä päivänä edustaa.

En etsi aktiivisesti, mutta jos sopiva osuu kohdalle anna kyllä homman edetä omalta puoleltani. Lähiympäristössäkin on mies, joka kelpaisi jos olisi kiinnostunut. Mies hakee tanssiin, jos haluaa viedä. Ja nainen taitaa pohjimmiltaan haluta, että mies vie. Sanon näin, vaikka olenkin itse vahva nainen (vahvempi ei tarvitse olla).

• noman

Kevääällä tuli 7 v sinkkuna. En etsi uutta suhdetta.

• suomiteini

kolme viikkoa

• nir-

4v, en etsi uutta, suhteellisen tyytyväinen nykyiseen olotilaan.

• Beiseeee92

19 vuotta, hieman alkaa jo toivo menemään ja ikää tulee lisää koko ajan...

• ks

jotakuinkin parivuotta, viihtynyt varsinhyvin itsekseni enkä mitään ole ns etsinyt

• luontoarvotar

Olen ollut 2 kuukautta sinkku, ero napsahti. Enkä hae mitään nyt pitää käydä koko soppa ensin läpi, en halua laastarisuhdetta.

• YTM-EVP

Vuoden ja siitä viimeiset 6kk seurusteleva sinkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe