Biodroga tuotesarja?

Mayu92

Terve,

Ajattelin täältä kysellä onko kellään kokemusta kyseisistä ihonhoito mömmöistä? Kävin pari kuukautta sitten kosmetologilla ja sain enemmän tietoa omasta ihon laadustani.

- Olen siis sekaihoinen
- couperosaa poskien kohdalla eli punoittaa (arat ja kuivat)
- nenä täynnä mustapäitä ja kuiva, myös kulmakarvat "hilseilevät"
- Finnejä ilmestyy päivittäin suun ympärille ja otsaan. Nämä kohdat rasvaisempia.

Ostin sillä reissulla Bionin tuotteita, geeliä ja kasvovettä mutta hintavuuden takia haluaisin kokeilla jotain muuta. Bionit tuntuivat kuin kuivattaisivat entistä enemmän ihoani.

Etsin tietoa tästä biodrogasta ja se on osottautunut hyväksi ja luotettavaksi ja hintakin on kohdillaan kun tilaa ulkomailta.

Jos täällä joku uskaltaisi hieman auttaa ja suositella minulle sopivimpia aineita. Aloita nimittäin työt tässä kuussa niin olisi kiva saada nassu kuntoon että kehtaa olla oma itsensä :)

Olen miettinyt että ostaisin kasvovettä, maitoa, geeliä, päivä- ja iltavuodetta mutta mikä täältä olisi minulle se sopivin: http://www.mehr-kosmetik.com/improved_search_result.php?keywords= Biodroga&page=1 ?

Kiitos tuhannesti vastanneille ja syksyn jatkoja kaikille!

10

5003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bio`

Alkupuhdistus: Cleansing foam ja Toner
      Kuorinta: Aha-peeling
      Naamio: T-alueelle (otsa, nenä ja leuka) mud mask ja poskille basic moist mask
      Voiteet: kokeile Puran formula sarjasta 24 hour care impure dry skin, intense moisture eye care

Tässä muutama vinkki, mitä tuotteita voisit kokeilla. Erityisesti suosittelisin kokeilemaan kuorintaa, jos sinulla EI ole herkkä iho. Kysy jos joku jäi epäselväksi. Olen koulukseltani kosmetologi ja olen käynyt Biodroga-sarjan kouluksen.

• mayu92

Varasin tänään ajan kosmetologille keskiviikoksi niin katsomme minulle sopivat aineet. siellä tehdään hoidot näillä biodroga tuotteilla. Mutta mä otan noi ylös niin kysyn häneltä mielipidettä. tuo kuorinta olisi kiva mutta pelkään että ihoni ON herkkä. En tiedä missä se raja menee mutta tämä ihon hilseily ja kuivuus alkaa käymään hermoille. kuin joulu olisi tullut ajoissa kun varisee koko ajan :/

Kiitos vielä vastauksesta ja kirjotan tänne sitten keskiviikkona miten kävi :)

• Bio`

Hyvä, että käyt kosmetologilla! Hän kuitenkin näkee ihosi ja osaa neuvoa minua paremmin. Tuli vielä mieleen: voisit kokeilla laittaa yöksi finnien päälle Anti blemish stickiä ja tuolla tonerilla tarkoitin Clarifying lotionia.

Toivottavasti näistä oli edes jotain apua ja löydätte huomenna oikeat tuotteet sinulle. Muista, että iho-ongelmista ei pääse päivässä eroon vaan ne vaativat säännöllistä ja oikeanlaista hoitoa. Ja jos kosmetologin neuvot ja niksit ei auta niin käänny ihotautilääkärin puoleen.

Käy vielä Biodrogan suomenkielisillä sivuilla tutustumassa tuotteisiin:
      http://www.biodroga.fi/

• Mayu92

Heippa taas

Kosmetologilla meni hyvin ja aika hurahti turhan nopeaa.
      Paikan päältä ostin cleansing oil kasvovettä, kosmetologin mielestä minulla on niin kuiva iho että on hyvä alkaa kosteuttamaan näin talven tullen. Sitten voiteeksi tuota sinun suosittelemaa 24h care for impure, dry skin :ä. Sain ilmaiseksi näytteeksi tuota anti blemish stickiä 2ml :)

Saksasta tilasin juuri lisää kun sieltä saa niin paljon halvemmalla.
      Tilaukseen lähti:

-Facial Peeling - Mild 75 ml (AHA oli mulle huono vaihtoehto, iho liian kuiva.)
      -Intense Moisture Formula - Eye Care for moisture-deficient skin - 15ml (hoidossakin kosmis tätä käytti)
      -Power Moist Mask - moisturizing for all skin types - 50 ml (tämä riittää minulle, katson sitten jatkossa tarvitsenko mud maskiä. sitä en löytänyt mistään.)
      -Intense Moisture Formula - 24-hour Care, moisture-deficient, dry skin - 50ml (Tämä vaihtoehtoinen tuon puran formulan rinnalle.)

Tämmöstä :)

• Bio`

Millaisen hoidon hän sinulle teki? Sisältyikö siihen mekaaninen puhdistus?

Tuolla Clensing oililla tarkoitat varmaan puhdistusöljyä, etkä kasvovettä. Mietin onkohan se liian öljymäinen tuote, kun kerroit kuitenkin omistavasi sekaihon.

• Mayu92

se oli normaali kasvohoito johon sisältyi:

Klassinen kasvohoito ihotyypin ja ihon tarpeiden mukaan Biodroga, Mary Cohr tai Organicspa tuotteilla. Alkupuhdistus, kuorinta, tarvittaessa syväpuhdistus ultraäänellä ja/tai mekaanisesti, kulmien siistiminen, ampulli tai seerumi, hieronta kasvot-kaula-dekoltee, naamio, hoitovoiteet. Sisältää myös ihoanalyysin ja kotihoito-ohjeet.

Tuosta sekaihosta en osaa enää varmuudella sanoa. Öljyä hän minulle kuitenkin suositteli. cleaning foamia ja clarifying lotionia suositteli sitten kevääksi. Toki jos näet parhaaksi niin voisin ostaa kasvovettäkin.

• myös kosmis

Jos ihosi kuitenkin on hilsehtivän kuiva, oli on hyvä vaihtoehto.Cleansing foam ja clarifying lotion olisivat kuivattaneet liikaa. Kasvovesi kannattaa olla mutta joku toinen

• kosmis

siis OIL

• ....

Meillä kärsitään todella hankalasta aknesta, noilla tuotteilla - siis Biodroga - on puhdistettu ja kosteuttamiseen käytetty vaihdellen Phytomeria tai muuta mattapinnan jättävää voidetta. Meillä aknesta kärsivän iho on kuiva, eli sitä ei saa liikaa kuivattaa, silti finnejä ja mustapäitä tulee. Siihen todellisen avun toisi varmaan Roaccutan mutta epäilen, että lääkkeen oton muistamisen kanssa tulee ongelmia. Yksi toinen kuuri on kerran jo syöty, siitä ei ollut mitään apua.

• Mayu92

Itse käsin aknen yläaste aikana mutta se parantui iän myötä ilman lääkkeitä.
      nyt kuitenkin on tullut tuota coperosaa ja kuivuutta. Pahan näköstä etenkin talvi aikaan. finnejä ilmenee sillon tällön juurikin leukaan ja otsaan. Tuo biodrogan anti blemish stick on osottautunut nyt yön aikana tosi hyväksi. Finni alkoi kuivattaa itseään ns.sisään päin.
      Oil on jättänyt iholleni nyt kiiltävän mutta hyvän tuntuisen pinnan. ei se matta ole mutta parempi kuin hilseilevä! Lisäsin ostoskoriniin tuon foamin. Nyt vielä kun tuo punaisuus lähtisi poskilta niin kehtaisi käydä ulkona ilman puuteria...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      895
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      74
      879
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe