Redufim?

Pullava ulla

Onko kukaan käyttänyt laihdutuksen tukena? Asiallisia vastauksia toivon..ruokaremppa aloitettu ja liikunnan lisäys..

6

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -43 kg

Huuhaata...

• pikku myy

Itse tiputin painoa kyseisellä tuotteella 12kg.Vei makeanhimon mennessään.

• bikinit esiin

Hei! Minäkin päätin kokeilla tätä tuotetta. Tuo annostus-ohje oli epätarkka, joten soitin ja kysyin kuinka tätä otetaan. Minulle vastattiin kohteliaasti suomeksi ja he pahoittelivat annostus-ohjeen epätarkkuutta. He kehoittivat ottamaan 3 kapselia ensimmäisen aterian jälkeen vesilasin kera. Ensimmäisellä aterialla tarkoitetaan ensimmäistä ateriaa, oli se päivällä tai sitten aamulla nautittu.
      Jos on marevaaani (tai sen tapainen verenohennuslääke), niin ei saa käyttää näitä.
      Kannattaa siis tarkistaa jos on epävarma omista lääkkeistään. Minulla on verenpainelääkkeitä ja diabetes.

• allur

onko se redufim oikeasti ok?auttaako se lääke vai ?????

• bikinit esiin

Moi!
        Alkoi epäilyttämään, koska tuotteen esite on mielestäni puutteellinen.
        Tieteellinen todistelu puuttuu kokonaan. En aio edes aloittaa tätä jotenka peruin
        jatkotilauksen.

• Vähänpullistunut

Itse söin tuotetta pari vuotta sitten kun sain puhelin myynti tarjouksen. Ja minulla tuote toimi erinomaisesti. 10 kg tippui muutamassa kuukaudessa. Lopetin Kuurin sitten koska paino putosi toivottua enemmän ja oli rajusti alipainoinen. Nyt vuosien mittaan kilot ovat kertyneet pikkuhiljaa takaisin ja ajattelin ottaa laihdutukseen tueksi kapselit uudestaan koska minulle jäi vain ja ainoastaan hyvä kuva näistä. Asiakas palvelukin oli vallan mainiota. Eli itse voin ainakin suositella tuotetta. Harmi vaan että ovat aika kalliita pidemmän päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      182
      7720
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      92
      3816
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2589
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      73
      1630
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      386
      1564
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1447
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1436
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1111
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1050
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe