Redufim?

Pullava ulla

Onko kukaan käyttänyt laihdutuksen tukena? Asiallisia vastauksia toivon..ruokaremppa aloitettu ja liikunnan lisäys..

6

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -43 kg

Huuhaata...

• pikku myy

Itse tiputin painoa kyseisellä tuotteella 12kg.Vei makeanhimon mennessään.

• bikinit esiin

Hei! Minäkin päätin kokeilla tätä tuotetta. Tuo annostus-ohje oli epätarkka, joten soitin ja kysyin kuinka tätä otetaan. Minulle vastattiin kohteliaasti suomeksi ja he pahoittelivat annostus-ohjeen epätarkkuutta. He kehoittivat ottamaan 3 kapselia ensimmäisen aterian jälkeen vesilasin kera. Ensimmäisellä aterialla tarkoitetaan ensimmäistä ateriaa, oli se päivällä tai sitten aamulla nautittu.
      Jos on marevaaani (tai sen tapainen verenohennuslääke), niin ei saa käyttää näitä.
      Kannattaa siis tarkistaa jos on epävarma omista lääkkeistään. Minulla on verenpainelääkkeitä ja diabetes.

• allur

onko se redufim oikeasti ok?auttaako se lääke vai ?????

• bikinit esiin

Moi!
        Alkoi epäilyttämään, koska tuotteen esite on mielestäni puutteellinen.
        Tieteellinen todistelu puuttuu kokonaan. En aio edes aloittaa tätä jotenka peruin
        jatkotilauksen.

• Vähänpullistunut

Itse söin tuotetta pari vuotta sitten kun sain puhelin myynti tarjouksen. Ja minulla tuote toimi erinomaisesti. 10 kg tippui muutamassa kuukaudessa. Lopetin Kuurin sitten koska paino putosi toivottua enemmän ja oli rajusti alipainoinen. Nyt vuosien mittaan kilot ovat kertyneet pikkuhiljaa takaisin ja ajattelin ottaa laihdutukseen tueksi kapselit uudestaan koska minulle jäi vain ja ainoastaan hyvä kuva näistä. Asiakas palvelukin oli vallan mainiota. Eli itse voin ainakin suositella tuotetta. Harmi vaan että ovat aika kalliita pidemmän päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      370
      2637
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2100
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1442
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1397
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1277
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1273
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1136
    Aihe