Mitkä ovat syitä miksi olet antanut pakit jollekin potentiaaliselle kumppanille muutaman tapaamiskerran jälkeen? Mainitse lisäksi, oletko mies vai nainen! Ja nyt oikeita syitä peliin, olivat sitten miten pinnallisia hyvänsä. Monet antavat pakit ilman sen syvällisempää syytä. Tämä vain esimerkki:) Kiitos vastauksista! Itse olen nainen.
Herra 1: Ei miellyttänyt silmää: oli liian miehekäs ja aikuisen oloinen.
Herra 2: Ei miellyttänyt silmää: oli liian lyhyt. Huonot elämäntavat (ei yhtään liikuntaa, harrastuksena pillurallin ajo).
Herra 3: Puhetavoissa oli sellaista mikä ärsytti, olemus ei miellyttänyt tarpeeksi silmää, piereskeli.
Herra 4: Iso karvainen luomi naamassa tuijotti minua.
Herra 5: Liian vanha.
Herra 6: Ulkonäkö ja olemus ei miellyttänyt.
Herra 7: Liian vanha ja haluttiin eri asioita elämältä.
Herra 8: Liian epävarma itsestään, äänenpainot, eleet eivät miellyttäneet.
Syyt joiden takia et ole kelpuuttanut?
72
1896
Vastaukset
- sdfsdgasdfsadgdf
Herra 9: Lapsi ja liian vanha.
- olen siis nainen
Herra 10: Epäsiisti ja kiinnostunut autoista ja karvanopista
Herra 11: Valkoiset tennarit ja lahkeet sukissa (eiiiiiiiiiiii)
Herra 12: Liian päällekäypä - rikquu
Nainen #1
- Tyyppiä ripustautuja. Kiinnostus jotenki lopahti kun tuntui että pitää ruveta kiirehtimään suhteen etenemises.
Nainen #2
- Ärsyttävä ääni, nariseva ja nalkuttavan kuuloinen vaikka puhuikin ihan normaalisti.
Nainen #3
- Olin kiinnostunut tuolloin eräästä toisesta
Nainen #4
- Liian nuori (alaikäinen)
Nainen #5
- Ylipainoinen
Nainen #6
- Ei tuntunut ymmärtävän aina mun vähän härskiä ja lapsellista huumoria.
Nainen #7
- Vaikutti vähän "yksinkertaiselta". - Neiti Pinnallinen
Nainen minäkin.
1. Ulkonäkö ja tyyli eivät viehättäneet (villapaita yökerhossa, 90-luvun farkut)
2. -------/////------------------------------------ (punakka iho, leijonariipus kaulassa!), keski-ikäinen musiikkimaku
3. Ulkonäkö ja tyyli osuivat aivan nappiin, mutta kehui jatkuvasti saavutuksillaan ja varakkuudellaan, pommitti jatkuvasti tekstiviesteillä (riippuvainen), haukkui exänsä
4. Masentunut ja ilkeilevä
5. Oli muuttamassa ulkomaille (en halunnut lyhytsuhdetta)
6. Yritti liian pian sänkyyn (=tokilla treffeillä)
7. Ulkonäkö ja tyyli eivät viehättäneet (ecco-kengät, farkut, ruskea nahkatakki mallia juntti)
8. Ulkonäkö ei viehättänyt (lihava), älysi vain tekniikasta (stereotyyppinen inssi)
9. Vammainen- lilolul
Lol tokilla treffeillä koitti sänkyy? vittu mikä looseri. Kyllä nyt ekoilla treffeillä pitää irrota, suorittaa ns. koeajo että kannattaako sitä suhdetta sen pidemmälle lähtee viemään... huhhu. Minkälaisia mamareita nää nykyjannut -.-
- I love men
tapaus 1-alkoi käyttäytyä agressiivisesti
tapaus 2- erilainen moraali (möi viinaa)
tapaus 3- liika alkoholinkäyttö
tapaus 4- hänellä olikin avovaimo -Heti puhumassa parisuhteesta/jopa avioliitosta ensi tapaamisella
-Huumorintaju ei iskenyt
-Seksistiset/rasistiset ym. puolet tulivat esiin
-Ärsyttävä
-Ei mitään mielipiteitä
-Liian nuori
-Alentuva tai ylimielinen
-Esitti jotain muuta kuin oli
-Oli humalassa
-Etsi jotain mitä minulla ei ollut tarjota
-Tyylitön- Mustispeppers
Kuin mun lista... paitsi, että mun huumoria ei ymmärtänyt ja musta on tärkeetä se, että molemmilla olisi samantapainen huumorintaju. Tosin, mä en ymmärtänyt sen huumoria. Pelkäsi myös mielettömästi, että mun jalat amputoitaisiin heti ens viikolla, vaikka mun jalat on priimaa. Niin ja oli absolutisti, eli mäkään en olis saanut ottaa edes yhtä lasillista Uutena Vuotena. Ai, niin ja lisänä se, että äitinsä siivosi ja pyykkäsi...
- hdsfhsdf
Mies 1: ei miellyttänyt silmää: tältä herralta puuttui yksi hammas ja hammasrivistö muutenkin keltainen
Mies 2: ei miellyttänyt silmää: blondi möhömaha, muuten vaan ruma, vaikutti myös epävarmalta- hdsfhsdf
Olen siis antanut pakkeja useammalle, mutta nämä herrat jäivät mieleen kaikessa ällöttävyydessään.
Pakkien antaminen kuuluu asioihin joita en ilmeisesti tule koskaan kokemaan.
- Pro YTM
Olen mies
1. Läski YH, ruma
2. Ominaistuoksu vastenmielinen ja huono itsetunto
3. Alkoholiin taipuvainen YH. Ruma
4. Ylipainoinen amatsoni, ylimielisyys ilmeni omalaatuisuutena
Nykynaiseni on "omaa tasoa" hoikka, kaunis, fiksu, terve itseluottamus. Siksi meillä onkin lapsi ja toinen tulossa.- dfdsasgdsdf
Onko tuollaisiakin naisia? Kun tuntuu että miehille kelpaa jokainen nainen.
- Tusander
dfdsasgdsdf kirjoitti:
Onko tuollaisiakin naisia? Kun tuntuu että miehille kelpaa jokainen nainen.
Mies nostaa rimaa sen jälkeen kun on saanut tusoa.
- ....
Yhden herran jätin sivuun lapsen takia.
- jos ainoo niin
huora oot, ei voi mitään
- ....
jos ainoo niin kirjoitti:
huora oot, ei voi mitään
Ovatko myös kaikki ne lukuisat miehet huo* ria, joille ei YH kelpaa? Miksi naisen pitäisi olla valmis ryhtymään äidiksi toisen lapsille? Kyllä tuo on iso juttu, ei mikään sivuseikka. Moni ei halua edes omia lapsia, saati sitten toisen lapsia.
Taas paljastui miesten kaksinaismoralismi.
- seksiseukkaajaM
Nainen 1: kemiat ei kohdannut
Nainen 2: liian tavis/ruma (vaadin kaunista naista) ja vielä käytetty
Nainen 3: tatuoitu ja käytetty - minnetonka3
Mies 1: ruma
Mies 2: ruma
Mies 3: tyhmä ja ruma
Mies 4: epäsiisti hippi, ilmeisesti mielenvikainen
Mies 5: juoppo
Mies 6: liian lyhyt
Mies 7: kalju
Mies 8: muuten ok, mutta kauhea show päällä, itsetehostus kaakossa
Mies 9: ehdotti treffejä kun hyppäsin bussista, ikinä en ollut nähnyt tyyppiä, en uskaltanut ja kieltäydyin, oma moka ehkä.
Mies 10: we have a winner
Nämä siis alle vuoden sisällä.... Jos on poikkeuksellisen nätti, niin huomiota riittää.... - ......
Ihmettelen joidenkin vastauksia, esimerkiksi että on liian ruma tai lihava. Eikö nuo nyt paljastunut heti kättelyssä. Miksi on pitänyt tavata ensin muutaman kerran ja sittenkö vasta huomaa että oho, tuohan onkin ruma? Moni taisi vastata niin, että miksi ylipäätään on antanut pakit, taisi olla muutama provokin mukana.
Itse vastasin että jätin miehen, kun paljastui että tällä on lapsi. Itse en halua lapsia, enkä halua alkaa varaäidiksi jonkun toisen lapselle. Lisäksi tulee säätämiset exän kanssa tapaamisista. Ei kiitos. Joku tuli siihen jo huorittelemaan tämän takia, miehen logiikkaa. Lapsi on sentään isompi asia kuin joku vinot hampaat.- ....
gloriana_demeter kirjoitti:
Niin no aloittaja kysyi miksi et kelpuuttanut, ei miksi jätit.
Niin siis jätin ne tapailut muutamaan kertaan. Sitähän siinä kysyttiin. "Mitkä ovat syitä miksi olet antanut pakit jollekin potentiaaliselle kumppanille muutaman tapaamiskerran jälkeen?"
- .oljo
.... kirjoitti:
Niin siis jätin ne tapailut muutamaan kertaan. Sitähän siinä kysyttiin. "Mitkä ovat syitä miksi olet antanut pakit jollekin potentiaaliselle kumppanille muutaman tapaamiskerran jälkeen?"
Kyllä mua ainakin on joskus vasta muutaman tapaamiskerran jälkeen alkanut häiritä jotkut piirteet deitin ulkonäössä. Aluksihan niitä ei välttämättä edes huomannut tai ajatteli että ei haittaa, en halua olla niin pinnallinen. Toisaalta jos tyyppi on tarpeeksi kiinnostava, niitä puutteita ulkonäössä ei välttämättä edes huomaa.
- keski-ikäineNN
Nettitreffisatoa:
- mies kiltti, mutta ei saanut sanaa suustaan. Tekstarit hieman lapsellisia ja kliseitä täynnä. Lähtiessä alkoi heti kopeloimaan ja nuolemaan kitarisoja
- nettiprofiilissa vanhat kuvat. Todellisuudessa oli paljon lihavampi. Pihi. Ei tehnyt vapaa-ajallaan mitään, joten hänestä olisi turha toivoa seuraa edes kävelylenkille iltaisin.
- tapaamisessa paljastui, että miehellä olikin neljä lasta ja mielenterveysongelma. Liian kova urakka meikäläiselle, ei kiitos.
- väkivaltaisen oloinen. Vaikea saada mitään käsitystä koko miehestä. Kaikki asiat oli hänen mielestää sovittavissa ja OK. Kun sanoin, etten halua enää nähdä, alkoi armoton haukkuminen ja huorittelu. Siihen jäikin minun osalta nettitreffit ja päätin, että en mene enää ikinä nettireffeille jos saa pelätä saavansa nyrkin iskuja. Syyt ovat yleensä poikkeuksetta olleet:
-liian vähän seksiä tai laatu on ollut huonoa
-luonteet ei ole sopinu yhteen
-kiinnostus on vain yksinkertaisesti lopahtanut
Ja olen siis mies. Mikäli tämä ei kuvasta jo käynyt selväksi.. ;)- N26N26N26
Olen nainen ja olen antanut pakit useammalle kiltille, hiljaiselle nuorelle miehelle. He ovat olleet liian poikamaisia makuuni ja palvovia. Heidän seurassaan olen tuntenut itseni joksikin äidin korvikkeeksi. Ei innosta.
- xbvmnxmcxnvm
Todenmakuinen postaus kaikille, jotka luulevat olevansa ns. "kunnon miehiä".
- kunnon mies, atm
Haluat ilmeisesti jonkun aggressiivisen panoapinan, joka vain käyttää sinua hyväkseen ja heittää pois kun kyllästyy?
- Wo-man +
kunnon mies, atm kirjoitti:
Haluat ilmeisesti jonkun aggressiivisen panoapinan, joka vain käyttää sinua hyväkseen ja heittää pois kun kyllästyy?
...ja siinä välissähän ei ole mitään muuta? Niin että kaikki miehet ovat joko kilttejä tahdottomia nössyköitä tai hakkaavia äijänkuvotuksia, joilla ei ole mitään muuta ajatusta päässä kuin se, että pitää päästä panemaan ja hakkaamaan mahdollisimman monta?
Nörteissä ja kilteissä pojissa on monenlaista. On myös niitä ns. joka äidin unelmapoikia, jotka käyttäytyvät hyvin, elämä on hallinnassa, osaavat puhua ja pussata, ei ole alkoholin tms. liikakäyttöä, osaavat hymyillä jne.Sellaisista naiset tykkää.
On ihan eri asia, jos nörttiä ei kiinnosta mikään tekeminen, mikä naista kiinnostaisi, nörtti on joka ilta tietokoneella ja mieluummin harrastaa seksiä oman käden kanssa kuin tyttöystävänsä kanssa, nörtti ei halua lähteä minnekään reissuun ja ajatus mökkiviikonlopusta ilman nettiyhteyttä olisi maailmanloppu.
Tässä siis vain kaksi ihan eri ääripäätä olevaa nörttimiehen kuvausta. - Hermann Göring
Wo-man + kirjoitti:
...ja siinä välissähän ei ole mitään muuta? Niin että kaikki miehet ovat joko kilttejä tahdottomia nössyköitä tai hakkaavia äijänkuvotuksia, joilla ei ole mitään muuta ajatusta päässä kuin se, että pitää päästä panemaan ja hakkaamaan mahdollisimman monta?
Nörteissä ja kilteissä pojissa on monenlaista. On myös niitä ns. joka äidin unelmapoikia, jotka käyttäytyvät hyvin, elämä on hallinnassa, osaavat puhua ja pussata, ei ole alkoholin tms. liikakäyttöä, osaavat hymyillä jne.Sellaisista naiset tykkää.
On ihan eri asia, jos nörttiä ei kiinnosta mikään tekeminen, mikä naista kiinnostaisi, nörtti on joka ilta tietokoneella ja mieluummin harrastaa seksiä oman käden kanssa kuin tyttöystävänsä kanssa, nörtti ei halua lähteä minnekään reissuun ja ajatus mökkiviikonlopusta ilman nettiyhteyttä olisi maailmanloppu.
Tässä siis vain kaksi ihan eri ääripäätä olevaa nörttimiehen kuvausta.Yleensä sen nörttimiehen täytyy pystyä myös tekemään aloite seksuaaliseen suuntaan. Harvoin naiset tyrkyttävät nörteille seksiä oma-aloitteisesti.
- aydan.
Pistänpä minäkin lusikkani tähän soppaan. Kaikkia tosin en välttämättä muista, mutta tässä jotain..
Mies 1. Liian laiha ja ei mitään tyylitajua. Tämä oli aivan ensimmäisiä treffejäni monta vuotta sitten ja jäi kuin jäikin siihen yhteen kertaan.
Mies 2. Ruma. Ei herättänyt mitään mielenkiintoa. Luotaantyöntävä.
Mies 3. Alkava kaljuus. Kemiat ei kohdannut. Amis. Jotkin sanonnat ärsyttivät ja miehellä oli heti sellainen asenne, että olen niiin mukava ja kaunis nainen johon hänellä ei varmaan ole mahkuja. Tälläinen epätoivoisuus ei ole kovin kiinnostavaa.
Mies 4. Liian erikoinen makuuni. Ei herättänyt mielenkiintoa. Outo pukeutumistyyli ja oudot mielipiteet. Täysi kalju vaikka kuvassa oli täysin hiukset päässä. Kuva ei vastannut totuutta.
Mies 5. Haiseva hengitys. Ei omia mielipiteitä juuri mistään. Ihan mitä sä vaan haluut-asenne.
Mies 6. Ulkomaalaisuudesta johtuen kommunikointiongelmat. Lisäksi mies oli liian lyhyt makuuni ja kouluttautumaton. Haiseva suu, yäk! Yritti suudella koko ajan ja kuvitteli vielä olevansa hyvä siinä. Miksi monet miehet luulevat kielen kurkkuun työntämisen olevan jotenkin mukavaa. Muutenkin syljen eritys tällä herralla oli niin suurta, että suutelu oli todella vastenmielistä. - Joosssseppi
1. Yh-äiti
2. Yh-äiti ja lihava
3. 10 vuotta vanhempi ja ei erityisen silmää miellyttävä, erilaiset kiinnostuksen kohteet ja muistinko mainita että yh-äiti?
4. Pyöreä
5. Tylsä harmaa hiirulainen ja pyöreä - suomiteini
-Kiinnostus on vain lopahtanut useamman kerran
-Toisen sanaan ei ole voinut luottaa - ei muuta
epäilys vaan että leuhkisi saaneensa tuoltakin..
Kaks yleisintä syytäni antaa naiselle pakit:
-liian suuri humalatila
-liika passiivisuus
Olen mies.- miinukset räpsyy
atrom kirjoitti:
Joku ei näköjään tykänny...
Naiset on kovia miinustamaan :D Sanaa eivät saa suusta, tai edes näppikseltä, mutta miinuksia osataan antaa.
miinukset räpsyy kirjoitti:
Naiset on kovia miinustamaan :D Sanaa eivät saa suusta, tai edes näppikseltä, mutta miinuksia osataan antaa.
Siitäs sait miinusta kun uhosit.
Ihmettelen kyllä miksi atrom on miinusta viestistään saanut.- hups!
gloriana_demeter kirjoitti:
Siitäs sait miinusta kun uhosit.
Ihmettelen kyllä miksi atrom on miinusta viestistään saanut.Se oli vahinko, piti laittaa tuohon toiseen.
- .nainen
atrom kirjoitti:
Joku ei näköjään tykänny...
Olen passiivinen alkoholisti, enkä tykkää tällasista viesteistä.
- cxzxcvb
Mies 1 : ei tuntunut olevan juurikaan yhteisiä kiinnostuksenkohteita, huono yleissivistys, ikäisekseen vähän lapsenomainen käyttäytyminen
Mies 2 : olin kiinnostunut yhdestä toisesta enemmän, lisäksi epämiellyttävä hengityksen haju
Mies 3 : olemus hyvin epäseksikäs (ulkonäkö, puhetapa, vaatetus, ryhti ym.), ei tarpeeksi yhteisiä kiinnostuksenkohteita
Mies 4 : ei tarpeeksi yhteisiä kiinnostuksenkohteita, epämiellyttävä huumorintaju, liian lapsenomainen käytös, liika valittaminen (tämä tyyppi ei kyllä itsekään olisi halunnut jatkaa juttua)
Olen nainen. - turha mies??
En ole koskaan antanut pakkeja. Ei ole ollut ketään, jolle antaa.
- eräs mies
Mies 1-3: olen hetero
Nainen 1: niin tolkuttomassa kännissä / aineissa ettei saanut selvää, n 10v vanhempi (näytti 30v vanhemmalta)
Nainen 2: epäilin vahvasti että yritti kääntää minut kaverinsa kanssa, joten poistuin paikalta (lisäksi kommunikaatio-ongelmat kun ei puhuttu samoja kieliä)- eräs mies
Tai siis, ei nämä olleet mikään muutaman tapaamiskerran jälkeen, vaan ihan ensimmäisellä :)
- gjsj
eräs mies kirjoitti:
Tai siis, ei nämä olleet mikään muutaman tapaamiskerran jälkeen, vaan ihan ensimmäisellä :)
mietinkin että mitäs se heteromies tapailee homomiehiä muutaman kerran ja antaa vasta sitten pakit
- jiro
Mies 1: söötti jääkiekonpelaaja, mutta aivan liian yksinkertainen. Jutteli musta äitinsä kanssa puhelimessa ekojen treffien aikana. Kaipasi suojelevaa naista pitämään itsestään huolta. Taisi pelätä minua, kyseli "ethän se oikeesti ole mikään gootti" (mulla oli melko tumma tukka mutta that's it!) ja mä olin tosi kiusaantunut.
Mies 2: kaikenkaikkiaan pelottava tapaus. Juristi, joka kyykytti urakoitsijoita ammatikseen, ja harrastuksenaan nautti sitä kun sai teloa vastustajia jossain kickboxingissa. Yritti provosoida/tehdä vaikutusta luennoimalla mulle Hitleristä (säälittävää!) oli ihan pallo hukassa kun en hätkähtänyt mistään. Bonussektori: soitteli kännissä seksinvonkauspuheluita kuukausitolkulla sen jälkeen kun lakkasimme tapailemasta.
Mies 3: tosi hauska ja viehättävä ja aivan patologinen valehtelija. Taustatarinoissa veikeä kehityskaari: "eronnut vuosi sitten" -> "just eronnut" -> "just eroamassa" -> "asumuserossa" -> "vaimo karannut toisen kanssa" -> "vaimo työmatkalla". Vaimo olikin sitten kuulemma kovin ilkeä, ja mies parka kaipasi lohduttajaa.
Mies 4: vaikutti ihan normaalilta (tapasimme kuntosalilla) aina siihen saakka, kunnes sai mun puhelinnumeron. Alkoi soitella hämäriä "missä sä oot" ja "kenen kanssa sä siellä oot" puheluita, kiroili ja rähjäsi mulle kuinka mä vaan vedätän häntä (ennen ensimmäisiäkään treffejä!). Ikinä ei sit tosiaan selvitty treffeille saakka.
Mies 5: tuli treffeille (ravintolaan), mutta ei halunnut syödä tai juoda mitään koska oli menossa treffien jälkeen kotiinsa kokkaamaan. Valitti koko treffien ajan asiakaspulaa (oma firma), yritimme sitten siinä yhdessä keksiä mistä/miten hänelle vois hankkia lisää asiakkaita. Kehui koko ajan kuinka teki sivubisneksenään mallintöitä (mikä ei olis kyllä ikinä uskonut) ja miten hänestä oikeesti tulee kuuluisa näyttelijä.
Mies 6: tuli treffeille aivan kaatokännissä, en ensimmäiseen kolmeen tuntiin yhtään tajunnut, mitä hän mulle puhui. (Tasoitin tilannetta hankkiutumalla yhtä hutikkaan). Teki saman tempun tokilla treffeilla, joilla tosin myös katosi jonnekin vessamatkalle.
Mies 7: oli ainakin 15 vuotta vanhempi ja 20 kg isompi kuin mitä piti. Yleisvaikutelma epäsiisti, tekotaiteellinen, leveili sillä että oli päässyt harvojen valittujen joukossa (40 vuotiaana!) lukemaan arkeologiaa yliopistoon. Yritti koko ajan käydä käsiksi, jouduin oikeesti sanomaan pariin otteeseen että "nyt pidetään ne kädet ihan siellä omalla puolella".
[...lista ei suinkaan lopu tähän, mulla on selvästi huono maku...]- Paskat fiilikset
"Mies 7: oli ainakin 15 vuotta vanhempi ja 20 kg isompi kuin mitä piti. Yleisvaikutelma epäsiisti, tekotaiteellinen, leveili sillä että oli päässyt harvojen valittujen joukossa (40 vuotiaana!) lukemaan arkeologiaa yliopistoon. Yritti koko ajan käydä käsiksi, jouduin oikeesti sanomaan pariin otteeseen että "nyt pidetään ne kädet ihan siellä omalla puolella"."
Tämä oli oikeasti hauska. :D
Kiitos tästä, pelastit illan.
- I'm NOT perfect...
...mutta jotain rajaa :D
Osan näistä olen tavannut netin kautta.
Ekaksi kuitenkin muutama esimerkki niistä, joita tapailin ja sitten dumppasin:
- Käsityksensä treffeistä oli se, että katsomme MTV:n teinirealitysarjoja. Oli myös liian lyhyt ja ajatuksiltaan aika yksinkertainen.
- Toisten treffien jälkeen halusi tietää tuleeko meistä jotain. Se oli aika ahdistavaa. Tämä mies olisi halunnut nähdä 4kertaa viikossa ja sen lisäksi vielä jutella joka ilta mesessä. Oli myös kertonut musta kaikille kavereilleen ja olimme mielestään "pari" vaikka olimme nähneet kolme kertaa.
- Vaikutti mukavalta ensiksi, mutta sitten paljastui itseriittoiseksi ihmiseksi, joka vain arvosteli muita ja kehui itseään. Tyyppi oli minua vain kaksi vuotta vanhempi, mutta hänen tyylinsä ja tapansa ilmaista asioita oli liian "aikuismainen" ja tylsä. Lisäksi en pitänyt tyypin puhetavasta enkä hampaista.
Sitten muutama esimerkki niistä, jotka tapasin vain sen kerran.. eli netissä tavatut:
- Tuli treffeille 15min myöhässä ja oli unohtanut lompakkonsa kotiin. Ei, mulle ei tarvitse tarjota, kun ollaan treffeillä, mutta on aika ikävää JOUTUA sellaiseen tilanteeseen, että toisen kahvin maksaminen on PAKKO. Tämä mies myös puhui koko ajan eikä kysellyt multa mitään. Myös miehen vaatteet ja ulkonäkö olivat epäsiistit, joka oli aikamoinen turn-off.
- Mies näytti siltä, ettei ole koskaan liikunnasta kuullutkaan. Treffit oli sitä, että ajelimme vain hänen autollaan.
- Erään kanssa oli ihan mukavaa ensitreffeillä, kunnes naapurinsa pyysivät käymään heillä kylässä. Tyypit olivat joitain narkkareita ja tämä treffiseurani innostui itsekin kokeilemaan jotain. Hän meni AIVAN sekaisin ja lopulta avautui mulle siitä, että mun kuuluis antaa hänelle, koska oli tarjonnut mulle muutaman 0,33 lonkeron.
Olen nainen ja päätin lopettaa nettideittailun. Nyt jos jonkun tapaan, niin sähän hienoa, mutta ehkä elämäni on "helpompaa" ilman näitä "mieskokeiluja". - 11+15
En ole varsinaisesti deittailua harrastanut, suhteet on syntyneet jotenkin vaan muuten, mutta onhan noita tähään ikään silti osunut ja mieleen jäänyt syitä miksi joku oli luotaantyöntävä:
1. Muuten kiva, lapsikaan ei haitannut, mutta ei ollut päässyt avioerostaan lainkaan yli 2 vuodessa ja huomasin olevani terapeutti. Parin tapaamisen jälkeen selvisi että hänellä oli jonkun työkaverin kanssa jotain keskeneräistä sutinaa. Se lopahti siihen minun puoleltani. Minä olen niitä ihmisiä jotka välttelevät kaikkia emotionaalisia sekamelskatilanteita.
2. Mies ei ollut edes eronnut entisestään, kun jo haki uutta. Ei ei ei ei!
3. Mies pyysi kahville, menin, käski tiskata. Ei ei ei ei! Lisäksi tähän vielä mahd. alkoholiongelma.
4. Mies soitti 14 kertaa samana päivänä. Luultavasti kännissä. Ei jumaliste!
5. Mies arvosteli minua, esim. kertoi että hiukset eivät saa lyhentyä yhtään (siis ihminen jonka olin tavannut kerran), puhui yhteenmuuttamisesta (!!!!!) ja samaan aikaan muistutteli minua että en suinkaan ole ainoa nainen maailmassa. Mies asui äitinsä luona, lähes nelikymppinen äijä!
Yksi tapaus tuli mieleen, mies oli samassa työpaikassa ja selvästi hakeutui meikäläisen seuraan, ja mikäs siinä , ihan ok-tyyppi...kunnes se alkoi haukkua exäänsä minulle, suht. vieraalle naiselle. Lisäksi mieheltä lipsahti pari naisia halventavaa sammakkoa (tyyliin naisten tyhmyys jne.). Tämäkin 40-vuotias ihminen, että jos käytöstavat on tuota luokkaa niin ei tarvi vaivautua. Ja sitä exääkin voi haukkua, mutta vasta sitten kun toisen tuntee ja exästäkin voi puhua asiallisesti. - 10+10
1. Oli avosuhteessa ja kyseenalaistettavat moraalit.
2. Päätti valita rentun joka sitten tyypilliseen tapaan lemppasi yhden yön jälkeen, tul itkemään minun luo mutta en voinut enää tämän jälkeen hyväksyä henkilöä.
3. Pelkuri ja valehtelija.
4. Halusi hyötysuhteen, jossa voisi kosiskella "kauniimpia" kappaleita.
5. Paniikkihäiriöinen.
6. Yksinhuoltaja
7. Koitti hypätä kullanonginnasta seuraavaan, jätin käsittelemään soraa. - mennyttä
ei tapailua mutta pari opiskelukaveria osoitti kovasti kiinnostusta. mikseivät saaneet vastakaikua? olin muutaman vuoden vanhempi ja varattu. tytöt vaikutti viattomille joten mihinkään pettämissotkuihin en halunnut heitä viedä.
- neiti ruiskukka
Tässä jotakin.. Näissä ei kylläkään ollut mitään treffejä takana, vaan olivat ensimmäisiä kertoja kun mies ehdottaa tapaamista.
1. Liian vanha minulle vaikka mukava mies olikin. Meidän seurustelu ois ollu aivan liian utopistista, ja luultavasti ei tuo mieskään heittänyt ihan tosissaan noita ehdotuksiaan.
2. Liian nopea eteneminen. Omalla työllään ja erinomaisuudellaan braissailu. Rasittava jankuttaja, joka ei meinannut uskoa mitään.
3. öö..en oikeastaan tiedä. Tämä tuli niin puun takaa, enkä tuntenut miestä yhtään. 1. Tunnusti rakkautensa ekojen treffien jälkeen tekstiviestillä.
2. Olikin varattu ja muuten vaan valehteli ihan kaiken itsestään.
3. Etsi vain lapsilleen äitiä, ketä tahansa äitiä.
4. Vaikeita mielenterveysongelmia ilman sairaudentuntoa.
5. Ei yhteistä puhuttavaa tai kiinnostuksen kohteita, hyvin erilaiset elämäntavat ja eri taajuudella oleminen tunteissa ja ajatuksissa.
Olen siis nainen.- Tämä selvä
- Liian vanhat eli olen huomannut että yksi vuosi jo omaan ikään on liikaa
-Pyöreät pullero pallerot ei kelpaa
-Toisten lapsia en ala hyysäämään, yksin ja yhteishuoltajille yms. siis ehdoton ei
-Huorahtavia naisia en jaksa, näitä on yllättävän paljon, haaroja avataan vähän siis kenelle sattuun ja sitten kuvitellaan että tavara ei ole mennyt pilalle, kyllä se on
-Laiskat ja passiiviset matoset jotka kuvittelevat että heidän kanssaan ei olisi tylsää ja että mies tekee kaiken heidän puolestaan
-Ylimieliset ja toisia huonosti kohtelevat, esimerkiksi vaikka tässä nyt kerron mistä en pidä aika suoraan niin kuitenkin tosielämässä kohtelen kaikkia näitä naisia ihan normaaleina ihmisinä
-Kemioita, säpinää yms. etsijät, niistä ei ole oikeaan suhteeseen
Tuossa syitä miksi en ole kelpuuttanut ja jatkossa en kelpuuta myöskään - Marilynn82
Olen nainen, en yleensä harrasta "sokkotreffeillä" käymistä, mutta tällaisia tapauksia on joskus tullut vastaan, joille olen antanut pakit muutaman mihinkään johtamattoman tapaamiskerran jälkeen:
1) Jätkä dissas mua puhumalla itsestään "vanhana" (oli mun ikäinen). Lisäksi oli työtön!
2) Nörtti, pahanhajuinen hengitys, hienhaju, vastenmielisen näköinen vaikka olikin sydän kultaa.
3) tylsän ja pinnallisen oloinen trendipelle
4) Älykäs ja herttainen jätkä, mutta lisämausteena epärehelliseltä ja tuuliviirimäiseltä tuntuva luonne, joka paljastui pikku hiljaa tapaamisten edetessä. - Pekipaki
Ex-nainen oli (eikä edes ollut exä, vaan tavallinen kaveri):
- Tyhmä, yleissivistymätön
- Naivi
- Ei harrastanut mitään ja sen myötä liian lihava eli ei silmää mielyttänyt
- Alkoi polttamaan kannabista ja sai uusia pilviveikkokavereita
- Aikaansaamaton nyhverö koulussa, elämässä ja teoissaan
Plussana:
kaverina ihan kiva muuten woah! Aika kovaa tekstiä täällä.
En "kelpuuttannut" todella mukavaa ja kaikinpuolin upeaa naista, joka olisi halunnut seurustella kanssani, koska olin jo varattu toiselle upealle naiselle joka oli viennyt rakkauteni.
(muinaista historiaa)- 21.07
On joutunut pakkeja antamaan useamminkin, yleensä syynä on ollut se, että olen ollut varattu. Ja vaikka en olisi ollut, en olisi ollut kiinnostunut, yleensä olleet liian vanhoja ukkoja tai halunneet vain pimpsaa.
Itse sain pakit kerran. Kuulin myöhemmin, että olin ollut liian lihava. Laihdutin n. 7 kg (en tämän miehen vuoksi) ja tämä pakkien antaja meinasi pudottaa silmät päästään ja oli heti innoissaan, kun näki uuden ulkomuotoni. Kuvitteli varmaan, että huokailin vielä hänen peräänsä. Pääsin siis kostamaan hänelle ne pakit :)
Yksi sinnikäs ihailija ei vaan herättänyt mitään tuntemuksia ja hänellä oli oudot hampaat ja lisäksi hän oli ikäistään huomattavasti nuoremman oloinen, mikä oli kummallista. Kaverina hän oli mukava ja tultiin hyvin juttuun. En ihastu kovin helposti, joten aika harva tyyppi aiheuttaa sydämentykytyksiä, vaikka ei mitään vikaa olisikaan. - aikuinen nainen mä
Mun painajaiseni:
Ekatreffit: alkaa ihan mukavasti, jutellaan kevyesti niitä-näitä. Lähdetään kävelylle. Ohitetaan kirjasto. Loppu treffien ajan kuunteleen miehen avautumista ex-muijastaan ja siitä kuinka muija jätti aina rahalainat palauttamatta.
Suostun kuitenki toka treffeille koska tyyppi vaikutti muuten ihan hyvälle tapaukselle:
toka treffit:
Tulen treffipaikalle. Mies on siellä kaverinsa kanssa joka ei esitttäydy minulle mitenkään ja jota ei esitellä minulle mitenkään. Kaveri katsoo minua kuin halpaa nakkia nenänreunaa myöten ja ojentaa suuttuneesti treffikumppanilleni leffalipun kouraan jonne olemme siis kai menossa. (Mies oli puhelimessa vihjannut minulle suunnitelleensa illan ohjelman. ) Tämän jälkeen kaveri ryntää ( liioittelematta) pois paikalta. Mistä lasken yksi plus yksi ja totean että minä olin vedonlyönnin kohteena... jos en olisi siis saapunut lippu ois jäänyt saamatta... Menemme kahville, jossa astetta vaivaantuneempi tunnelma tapahtuneen johdosta. Sitten museoon. Museossa mies selkeästi välttelee minua. Etsin hänet usein keskustellakseni tai kommentoidakseni teoksia tms. yritän saada juttua luistamaan. mutta ei. Lähdemme museolta illansuusa ja ajattelen että nyt on siis vissiin leffa vielä tiedossa... tulemme parkkipaikalle. Mies ilmoittaa ykskas että jos hän tästä lähteekin nyt kotiin koska aamulla on aikainen herätys. (Tämä varmisti epäilyni vedonlyönnistä.) Mies lähtee autolla ja jättää minut museon pihaan kohteliaiden anteeksi pyyntöjen , oli mukavaa hei hei- litanian saattelemana. Minä siitä sitten bussipysäkille kaatosateessa... turhakai mainita että en lähteny seuraavalla viikolla uusille treffeille
Noh tulipa koettua elämäni ekat ja vikat nettitreffit.
sitten muita syitä miesten passaukseen:
1. lapsia
2.lapsia ja yllättäen vaimo.
3. epäsiisti... moukkamainen käytös
4. väkivaltainen ja kosi komansilla treffeillä. Alkoi tokalla treffeillä määräilemään vaatetustani ja hiuksiani.
5.kemiat eivät kohdanneet
6. homomainen puhetyyli, asuu yhä äidillään yli 40v. junttimainen pukeutumistapa
7. lihava alkoholisti
8. muuten ihan priima mutta vaikeasti alkoholisti samalla humaltuneena agressiivinen ja hyökkäävä. Tuppas katoilemaan .
9. Häntä alkoi ahdistaa. Hän jätti, tuli katumapäälle. en ottanu takaisin.
10. paljastui vaikeita mielenterveysongelmia - 4aetyhsae5y
Nainen 1: Eräällä tavalla vammainen; no ei se niin paha vielä tässä tapauksessa, mutta kehittänyt siihen lisäksi melkoisen moniongelmaisuuden.
Nainen 2: Liian nuori, 18-v 30-v ei vain toimi vaikka nuorten tyttöjen (asiaa itse kokemattomat) palvojat jotain muuta väittävät.
Nainen 3: Liian "iso" vähän joka suuntaan.
Nainen 4: Yksinhuoltaja, asiat sekaisin lapsen isän kanssa ja miehen etsinnässä taisi olla etusijalla muut asiat kuin ihastuminen/rakastuminen ja kahden aikuisen tasavertainen suhde. Hänestä vaistosi selvästi että ei tykännyt esim. ulkonäöstäni mutta kuten sanottu, niin olisin kyllä kelvannut "syvälisemmistä syistä".
Jostain kauempaa nuoruudesta tulee mieleen ainakin yksi tyttö koulusta, jonka kasvojenpiirteistä ja äänestä en pitänyt. Hän oli minuun kyllä ihastunut. No, paha saa palkkansa. Ihan sattumalta muutama vuosi sitten näin tuon naisen. Edelleen kroppa timmissä kuosissa, kasvonpiirteet nykyään kivan persoonalliset, näytti hyvin tyttömäiseltä, ikäistään 10-15 vuotta nuoremmalta. Ja lauloi kuorossa, johon ihan ketä tahansa tuolta kadulta ei mukaan huolita... Siinä olisi ollut melkoinen satsaus tulevaisuuteen, jos moisen olisi tajunnut korjata talteen kun se oli mahdollista. - nuorimies20+6
En tiedä itkeäkkö vai nauraa kun luen näitä kertomuksia. Mistä noin säälittäviä tapauksia edes voi löytää?
- 66666666666666666666
Kyllä niitä aika paljon tuolla ulkosalla näkee. Yleensä ovat ATM.ä mutta jopa KTM.ä kuuluu tuohon "säälittävään" joukkoon. Rumia, ujoja, sisäänpäin kääntyneitä jurrikoita.
- Komia 2 komian isä
Suurin vika naisissa yleensä on, että evoluution seurauksena (=miesten älykkyysosamäärän hajonta on suurempi, jolloin sekä huippuälykkäitä että idiootteja on miehissä enemmän) älykkäälle miehelle ei useinkaan löydy likikään riittävän fiksua naisseuraa. Tässä ainakin omalla kohdallani suurin syy, jonka takia en ole kelpuuttanut (eli varmaan kolmeneljäsosaa tippunut tästä syystä).
Toisekseen monilla naisilla on vääristynyt omakuva ja pelokas suhtautuminen (varmaan osittain syystäkin) miehiin, joista molemmista hyvänä osoituksena nokka pystyssä kireä ilme naamalla kadulla taivaltavien naisten armeija. Siitä syystä iso joukko koppavia naisia elää koppavina yksin hyvän osaa elämästään. Itse en ole tästä porukasta ikinä perustanut, joten varmaan se yksi neljännes on tippunut pois laskuista tästä syystä. - kaikenmoista
Naisen exä tuli treffeillä vastaan, nainen vaihtoi exänsä kainaloon ja kysyi että eihän haittaa - kyllä haittasi. Surkea kokki.
Nainen oli... tyhmä... suorastan autuaan tietämätön mistään mikä ei kuulunut hänen välittömään elämänpiiriinsä.
Nainen puhui ristiin; tahtoi esim. kävelylle tai auto-ajelulle ja höpötti silti komeasta poikaystävästään toisessa kaupungissa. Oli myös neuroottisen tarkka siisteydestä; esim. kirjapinon kaikkien kirjojen kulman täytyy olla millilleen kohdakkoin pöydän kulman kanssa. Luulin hänen poikaystäväänsä juttujen perusteella mielikuvitushahmoksi ja luulin että kyseessä on vain joku sepitetty harha. Kunnes tapasin hänet, siis sen jätkän; tavallinen amisurpo, gollegeverkkarit ja käytännössä mykkä. Tyttö oli muuten oikein kiva ja aika hunajainen pakkaus. Pitäköön amiksensa ja neuroosinsa.
Naisen ystävätär sanoi etten ollut sopiva hänelle ja kehotti naista vedättämään (ihan kuin en olisi kuullut). Näin myös teki. Sen pituinen se. Lisäksi epäsiisti.
Uskovainen. Halusi käännyttää. En kääntynyt. Hermostui kun hänen pikkusiskonsa (toinen uskovainen) kiinnitti minuun huomiota. Vei minut johonkin herätysjuttuun ja toivoi että olisin pamahtanut uskoon.
YH kertoi kuinka oli jättänyt lapsen ja koiran hoitoon ja mennyt johonkin bileisiin ja viinaa oli vedetty kaksin käsin ja jotain ilkivaltaakin harrastettu, muuten muistikuvat olivat viikonlopusta aika hatarat. En halunnut kuulla enempää.
Nainen kertoi kuinka hänen poikaystävänsä kehuu hänen olevan villi sängyssä. Ei selventänyt oliko kyseessä exä vai nyxä. - narkomaani
naisella hirveet hiukset, liian kuivat ja ohuet :SSSSS
- .
Kuivat ohuet hiukset... No edellisellä oli. Vaan sillä oli ilmiömäinen perse. Ei paljoa hiukset haitannu.
- plussaajamiinusta!
http://mielenkiemurat.blogspot.com/ tuolla on aika hyvä juttu tähän liittyen, juuri tänään julkaistu!
- nipsuliini...
Minulla on kummallinen miesmaku ulkonäön suhteen. Voin pitää minkä näköisestä vaan..
Mutta miksi annoin pakit edelliselle potentiaaliselle miehelle.
1. Liian laiha, oikea kukkakeppi (treenattu kroppa siis ja hoikkanen oli, en oikein voi sietää miestä, joka on lähes yhtä hoikka kuin minä itse.
2. Ei yhteisiä harrastuksia
3. Ei vaan kertakaikkiaan kolahtanut. - ytm28vee
Useampi nainen, sama juttu:
Hyvännäköinen, mutta ei tarpeeksi.- nobody,,,,,,,,,,,,,,
ei sitä täydellistä ole olemassakaan. ja vaikka olisi, siinäkin olisi sinusta jotain vikaa kun kuvittelet itse olevasi maailman täydellisin..
En ole antanut pakkeja potentiaalisille kumppaneille. Pakkeja olen kyllä antanut niille, joiden potentiaalisuuden puute selviää.
Esim. On naimisissa, omaa ihan päinvastaiset arvot, yms.- Nnainen
Muhun ulkoisista seikoista vaikuttaa
- Hampaiden kunto
- Ääni
Hampaiden kuntoon vaoi vaikuttaa, joten se ei ole kaiken kaatava kynnys.
Ääni? Ihme juttu, mutta reagoin äänenväriin vahvasti. Olkoon mun vika, eikä toisen, ok. Luulen, et kivan tyypin kohdalla kyl päättäisin kuitenkin sisukkaasti muuttaa mieltäni äänifiksaationi suhteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833