Haluasin tietää mitä tuoksuja käyttävät. Mitkä tuoksut ovat suosittuja? Mikä on naisten JPG Le Male tai Armani Acqua di gio? Ihan tarkastikkin voi kertoa minkä ikäiset käyttävät, missä, millioin....
Mitä tuoksuja naiset käyttävät?
1
237
Vastaukset
Minä käytän useita hajuvesiä. Valitsen tuoksun tilanteen ja vaatetukseni mukaan. Ehkä myös mielialani vaikuttaa päivän tuoksun valintaan. Pidän paljon vaihtelusta ja minulla on varmaankin yli 30 erilaista hajuvettä. Olen 26-vuotias tradenomi opiskelija.
Kotona ollessani tai ostoksilla käytän jotain seuraavista miedoista tuoksuista:
-Marina de Bourbon: Pink Princesse
-Cacharel: Amor amor
-Orilame: Giordani Gold
-Burberry: Brit Sheer
Luennoilla käytän tälläisiä tuoksuja:
-Burberry: London
-Yves Rocher: Yria
-John Richmond: John richmond
-Nina Ricci: L'air du temps
Juhlissa käytän voimakkaita tuoksuja:
- Versace: Versense
- Yves Rocher: La rose absolue
Tiivistettynä voisin sanoa pitäväni makeista kukkaistuiksuista, joissa on häivähdys puuterisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565