Laitan tähän listan, missä mies on sanonut olevansa, vaikka on ollut panemassa salanaistansa:
töissä (tietenkin...ja ruokatuntipanot silloin tällöin)
salilla
melomassa
rassaamassa kaverinsa autoa, moottoripyörää, moottorikelkkaa
pankissa (!! johan meni kauan...2 tuntia ja pankkihan menee kiinni 16.30)
talkoissa (miksei ollut hikinen, vaan saunapuhdas?)
varaosia hakemassa
moottoripyöräilemässä
Lisää?
Kootut alibit
14
726
Vastaukset
- XXXXXXXX
-keikalla
on nääs soittajapoikia ja näppäräsorminen onkin ;) - voi nuoruus
Nuoruudessani poikaystäväni oli armeijassa ja kun en häntä saanut puhelimeen niin hänen joku kavereista sanoi kerran:..En viitti kivalle tytölle valehdella mutta jätkä on ollut jo useita voikonloppuja lomilla...siis oli ollut jonkun toisen tytön luona..No se siitä...ei meikä kauan yksin värjötellyt..Sanoin kyllä jätkälle suorat sanat kun sain langan päähän..se sai kuulla painavaa teksiä mutta tämä tyty katseli jo muualle..:)
- Yksi toinen nainen
Veneilemässä (mukana)
Metsästämässä (mukana)
Metsä- tai eräretkellä (mukana, tai kolmannen kanssa pettämässä)
Työmatkalla, töissä, palaverissa (mukana, tai kolmannen kanssa pettämässä)
Talkoissa (mukana, tai muualla harrastamassa seksiä jonkun kolmannen kanssa)
Kaverinsa kanssa jossain mökillä (mukana, tai harrastanut seksiä jonkun kolmannen kanssa)
Onhan noita menoja. Pettäjällä on aina hyvät selitykset sekä vaimolle, kakkoselle, kolmoselle tai kaikille muille. - Porauslautta rules
Koulutuksessa, olikin risteilyllä.
- kuultu on joo
Työpaikan koulutuksessa ja palaverissa jopa kesken kesäloman.
Uimassa.
Kaupassa.
Kaverin tykönä.
Poikaporukalla mökillä. - ateisti n
Mukamas erittäin tärkeässä ja henkisessä kirkon kesätapahtumassa..per..e...sain taudin ukolsta sitten...että se niistä uskovaisten henkisistä pippaloista...
- seli-seli-seli
-muka lapsiaan tapaamassa
-pitää pettää lasten vuoksi (olen itsekäs kun en ymmärrä)
- "perheloma" lasten vuoksi - petetty mies
Mun nainen sanoi olevansa töissä vaikka oli baarissa jossa minäkin olin. Baarissa oli parvi josta näin kun muijani suuteli monta kertaa pitkään ja hartaaasti jotain miestä. Sit mä viel soitin sille ja katsoin kun se vastasi puhelimeen ja valehteli olevansa töissä. Lopulta menin kotiin ja pakkasin muijan kamat jätesäkkiin ja heitin säkit ulos. Muija ihmetteli et mitä mun vaatteetja kaikki tekee ulkona. Sanoin vaan monta kertaa ja jankkasin et kyl sää tiedät. Meni monta tuntii ennen kun se tajus et mä tiedän ja lopulta se tunnusti ja väitti viel ettei mitään ollut tapahtunut senkin jälkeen.
- *.*
* duuniporukalla messuilla toisessa kaupungissa
* duuniporukalla risteilyllä
* kaverin luona yökylässä - pimppelipomppeli
Työssä päivällä järkkäilivät toisilleen kahdenkeskistä aikaa. Järjestivät hommia muille. Lenkillä. Koulutusreissulla. Viemässä pulloja. Kirjastossa...
- seli seli
Meidän esimerkit
-kaverin mökillä
-ylitöissä
-kaverin luona
-uimassa
Ja näistä keksii ykköselle yksityiskohtaista tarinaa siitä miten meni mökkireissu, kuinka paljon hommaa oli ylitöissä, mitä ongelmia kaverilla on ja kenet tapasi saunassa. - vähän sinnepäin
Mun salainen kertoi osan meidän tapaamisista vaimolleen. Oltiin "vaan kavereita".
- Matstiina
Oulussako asustaa ja nainenkin naimisissa ? Mitä hän on mahtanut puolisolleen kertoa.
- vähän sinnepäin
Ei asu Oulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803