Naisten

miehiltä tiedustelen

mielestä kaunis nainen mutta miehet eivät lähesty naista tutustuakseen vaan heittävät vain kevyttä komiikkaa joka ei johda mihinkään. Mikä sellaisessa naisessa olisi vikana?
Arvailuja
-
-
-
-
-
Top viisi

15

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fggrdgg

      Liian kaunis pelottaa
      Yli oman tason
      Kauniitä pidetään ylpeinä
      Vaihtaa kuitenkin pian parempaan
      Pettää

    • prrrrrrrrrrrr. auto.

      Eikö kaunis ole vähän yksinkertainen aina koska ajattelu keskittyy siihen miltä näyttää
      Ahaa. Yhteiskuntaluokat jyrää.
      Kaikki saavat olla ylpeitä itsestään.
      Tottakai vaihdetaan parempaan jos vanha todetaan epäsopivaksi.
      Pettäminen on yksilöllistä. Kaikki kauniit eivät ole vietävissä.

    • Näin arvasin

      - Ylpeilevä
      - V-mäinen
      - Ulkonäkökeskeinen
      - Tyhmä
      - Prinsessakompleksinen

    • Wonkamies

      Voi olla kyse siitä, että nainen on liian kaunis. Tosin tällöin miehet eivät luultavimmin lähestyisi häntä ollenkaan. Sitten tulee mieleen jokin hämärä syy, kuten se, että nainen on kymmenen metrin etäisyydeltä kaunis, mutta metrin päästä voi huomata, että hänellä on ylähuulessaan ajamattomia hentoja karvoja - tai joku vastaava häiritsevä yksityiskohta.

      Todennäköisintä kuitenkin on, että naisessa ei ole yhtään mitään vikaa. Eiköhän kyse ole vain miesten taitamattomuudesta. He eivät osaa viedä iskemisprosessia eteenpäin siitä läpän heittämisestä, niin kuin suomalaiset miehet usein eivät osaa. Niinpä ei ikinä saavuta kohtaan "seksuaalisen läpän heittäminen" eikä kohtaan "puhelinnumeron pyytäminen". Varsinkaan sinne prosessin loppuun eli panemiseen asti ei tulla koskaan.

      • o tempora

        Mitä, pitääkö hennot karvat ylähuulen päältä nykyään ajella?!

        En ole kuullutkaan. Enkä nyt tarkoita mitään mustia jouhia...


      • Wonkamies
        o tempora kirjoitti:

        Mitä, pitääkö hennot karvat ylähuulen päältä nykyään ajella?!

        En ole kuullutkaan. Enkä nyt tarkoita mitään mustia jouhia...

        No ajattelin oikeastaan tuota kirjoittaessani sellaisia selvästi näkyviä ihokarvoja. Eivät ole kovin viehättävät naisella, varsinkaan jos ovat tummia.


      • perfect atm
        Wonkamies kirjoitti:

        No ajattelin oikeastaan tuota kirjoittaessani sellaisia selvästi näkyviä ihokarvoja. Eivät ole kovin viehättävät naisella, varsinkaan jos ovat tummia.

        Entä itse Wonkamiehen viat - ei ainuttakaan koska on varaa vonkua pienistä yksityiskohdista!


    • sillitrooli

      - Ei anna miehelle positiivista palautetta
      - Antaa miehelle negatiivista palautetta ( ei tarvitse olla sanallisesti, voi liittyä myös esim kehonkieleen )
      - Liian kaunis ( pelottaa ja mies laskee omat mahdollisuutensa hyvin alhaisiksi, voiton mahdollisuus 5% ei paljoa houkuta )
      - Liian itsenäisen oloinen
      - Miehet luulevat syystä tai toisesta varatuksi

    • 18+6

      Miesten ja naisten käsitykset kauniista ja lähestyttävästä naisesta vaihtelevat suuresti.

      Parhaiten varmaan saat neuvoja mitä tehdä jos kysyt sinulle läheiseltä mieheltä hänen mielipidettään ja sitä mitä voisit tehdä asialle.

    • en tiedä

      -ei osaa vastata flirttiin
      -harvinaisen typerät jutut/vaikuttaa yksinkertaiselta
      -liian kaunis pelottaa
      -vaikuttaa tylyltä
      -ei oikeasti kaunis, naiskaverit valehdelleet

    • 24euroa upea kello!

      1. Naisten mielestä kaunis ei ole aina miesten mielestä kaunis.
      2. Ei ole tarpeeksi seksikäs/seksuaalinen, haluja herättävä, vaikka nätti olisikin.
      3. Vaikuttaa ylpeältä, varatulta, sellaiselta joka ei kelpuuta, jolta saa helposti pakit.
      4. Nainen odottaa että mies tulee ja tekee kaiken ja ihmettelee kun mitään ei tapahdu.

      Yhteenveto:
      Liian kaverillinen, epäseksuaalinen, liian korkeatasoiselta vaikuttava ja/tai passiivinen jne.

    • Toinen nainen kysyy

      Esim. tämä nainen tässä kuvassa: http://jakandjil.com/blog/wp-content/uploads/2011/07/brittmaren.jpg . Omasta mielestäni tosi kaunis ja viehettävä, ei näytä koppavalta tai tyhmältä. Mies, lähestyisitkö tuota naista? Jos et, niin kerro miksi et. Onko liian kaunis vai jopa ruma? Tai joku muu syy?

      (Kysyn nyt teiltä kun samaan aikaan tuli netissä tuo kuva vastaan, kun avasin tämän ketjun.)

      • No mä vastaan että en lähestyisi. Ei herätä oikeastaan mitään ja varsinkin verrattuna omaan tasooni liian kaunis, joten jätän komeammille... ettiskelen lähinnä sellaista joka olis lähellä mun tasoa sellaista uskallan lähestyä. Tuota ehkä parin promillen humalassa voisin ns. koettaa.


      • steel nipple

        Vaikuttaa ehkä vähän koppavalta. Voisin mennä juttelemaan jotain, jos tulisi olo että ei oikein synkkaa, tai nainen ei tykkää yhtään, niin lähtisin pois.


    • make3210

      Minulla ainakin tuollainen käytös johtuu ainakin siitä että olen kiinnostunut naisesta mutta en uskalla lähestyä sen enempää. Nytkin on yksi kiva nainen mutta melkeinpä juttelen enemmän muiden naisten kanssa kuin hänen koska olen häneen ihastunut ja arkailen olla hänen seurassa.

      Tuossa tuli nyt vaan yksi kohta mutta tuon olen huomannut itsessäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      100
      2768
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1903
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      110
      1859
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      132
      1524
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      934
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      84
      909
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe