Julkkis vai tavis?

Miehille kysymys.

Jos sinulla olisi mahdollisuus seurustella miljönääri Paris Hiltonin kanssa, tai tavallisen kivannäköisen iltasiivoojan kanssa, kumman valitsisit?

22

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hlkhl

      Niinpä.

    • ..................

      Tällä yritetään ilmeisesti saada miehet myöntämään että toimisivat samalla tavalla kuin naiset tuossa Ville Valo ketjussa.

      Vastaukseni on, että seurustelisin mieluummin kinvannäköisen taviksen kanssa. Paris Hilton on sitäpaitsi kamalan näköinen.

      Ketjusi ei nyt oikein toimi, sillä nainen on eläin, mutta mies korkeamoraalinen hyvä olento.

      • Hahaa. Ville valosta en kyllä minä ainakaan halua hänestä yhtään mitään.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Hahaa. Ville valosta en kyllä minä ainakaan halua hänestä yhtään mitään.

        Päivätorkkujen aika kun kirjoitus ei taas suju..


      • Hyhhyh.

        Valehtelet niin, että tänne asti haisee. Aloitus tuli tästä Pippa - jutusta. Ja jos mies on niin hyvä ja korkeamoraaalinen olento, niin miten 90 prosenttia vangeista on miehiä?


      • Ei Ville

        On jotenkin sairaan näkönen. Mutta Adam Levine, joo, panisin.


      • Hyi yök.

        Mitä korkeamoraalista miehessä on? Että ottaa mielellään köyhän elätin hyväksikäytettäväkseen? Tai kuten palstan lyhennetty ilmaisu kuuluu, käytettäväkseen?


    • 20+4

      No ei kovin hääviset vaihtoehdot ole, elättäjä tai vai naisen uusi trendilelu.

      Jep, taidan pysyä sinkkuna.

    • Kyllä tuon siivoojan kanssa, koska en halua olla missään julkisuudessa jonka tuon toisen vaihtoehdon ollessa kyseessä joutuisi sietämään...

    • Marseille Cumulus

      Paris Hiltonin kaa tietty. Sitäpaitsikka se ostas mulle hetimite uuen auton kaikilla herkuilla... siivoojat on köyhii... köyhät on tyhmii... tulee kusipäälapsii...

    • Älyn haamu

      Siivoojan kanssa jos se on yhtä kaunis kuin Paris.

      • No

        Ja miksei itse Parisin kanssa? Onko sillä liikaa miljoonia vai?


    • m36-INTJ

      En kumpaakaan. Mieluummin jään ikisinkuksi. Sinulla oli muuten kirjoitusvirhe tuossa. Kysymys lienee muutenkin aika turha.

    • mnvrgb

      Minäkin ottaisin siivoojan, koska nuo julkkikset nyt vaihtavat kumppania koko ajan. Siivoojan kanssa se on todennäköisemmin tositarkoituksella.

    • Ajatelkaa tätä

      Kauheaa julkkiksen kanssa koska eron tullen joutuisi lukemaan lehdestä erotilitystä ja uutta onnea!

    • Jos..

      Paris tulisi Suomeen, niin ei hänen tarvitsis kuin sormiaan napsauttaa, niin miehet olis mielinkielin jonossa. Helppo se nyt on väittää ettei Paris kelpaisi, että siivooja mielummin, kun tietää ettei mitään mahkuja olisi kuitenkaan.

      • Minulla..

        ei ainakaan ole ongelmia myöntää, että jos joku komea sikarikas julkkismies haluaisi seurustella kanssani, niin suostuisin. Saisi kiertää ympäri maailmaa, olla paratiisisaarilla ja nauttia viiden tähden palvelusta, huvijahteja.. sehän olisi jo ihan elämyksen vuoksi koettava. Mutta suomalainen mies sen sijaan köllöttäisi siivoojan kanssa jossain lähiössä ja katselee ikkunasta ulos, kun taas tulee vettä? Ja ihan vain ylpeyttään.


      • m36-INTJ
        Minulla.. kirjoitti:

        ei ainakaan ole ongelmia myöntää, että jos joku komea sikarikas julkkismies haluaisi seurustella kanssani, niin suostuisin. Saisi kiertää ympäri maailmaa, olla paratiisisaarilla ja nauttia viiden tähden palvelusta, huvijahteja.. sehän olisi jo ihan elämyksen vuoksi koettava. Mutta suomalainen mies sen sijaan köllöttäisi siivoojan kanssa jossain lähiössä ja katselee ikkunasta ulos, kun taas tulee vettä? Ja ihan vain ylpeyttään.

        "Saisi kiertää ympäri maailmaa, olla paratiisisaarilla ja nauttia viiden tähden palvelusta, huvijahteja.. sehän olisi jo ihan elämyksen vuoksi koettava."

        Tämä matkustussyndrooma on muuten monen naisen ongelma. Eipä ihme että sponsoreita otetaan ilomielin vastaan. Ei siinä mitään että matkustaminen on tylsää, mutta siinä menee sinkkunaisen rahatkin, jos joutuvat itse maksamaan. Joutuvat monet matkusteluintoiljat asumaan koko elämänsä vuokralla, kun ei ole koskaan rahaa edes omaan asuntoon, kun pitää huvitella koko rahan edestä. Ei kyllä ole sen arvoista.


      • Minusta on.
        m36-INTJ kirjoitti:

        "Saisi kiertää ympäri maailmaa, olla paratiisisaarilla ja nauttia viiden tähden palvelusta, huvijahteja.. sehän olisi jo ihan elämyksen vuoksi koettava."

        Tämä matkustussyndrooma on muuten monen naisen ongelma. Eipä ihme että sponsoreita otetaan ilomielin vastaan. Ei siinä mitään että matkustaminen on tylsää, mutta siinä menee sinkkunaisen rahatkin, jos joutuvat itse maksamaan. Joutuvat monet matkusteluintoiljat asumaan koko elämänsä vuokralla, kun ei ole koskaan rahaa edes omaan asuntoon, kun pitää huvitella koko rahan edestä. Ei kyllä ole sen arvoista.

        Vietin keväällä viisi viikkoa Kreikassa ja kyllä oli joka pennin arvoista. Elämä on tehty elämistä varten. Nyt lähden kahdeksi tai kolmeksi viikoksi uudelleen lomalle, en tosin ole vielä päättänyt minne.


      • m36-INTJ
        Minusta on. kirjoitti:

        Vietin keväällä viisi viikkoa Kreikassa ja kyllä oli joka pennin arvoista. Elämä on tehty elämistä varten. Nyt lähden kahdeksi tai kolmeksi viikoksi uudelleen lomalle, en tosin ole vielä päättänyt minne.

        "Vietin keväällä viisi viikkoa Kreikassa ja kyllä oli joka pennin arvoista. Elämä on tehty elämistä varten."

        En kyllä menisi sinne vapaaehtoisesti, vaikka joku maksaisi. Pennejä ei muuten enää käytetä, mutta euron uskottavuus alkaa olla siinä ja siinä.


      • Mitä?
        m36-INTJ kirjoitti:

        "Vietin keväällä viisi viikkoa Kreikassa ja kyllä oli joka pennin arvoista. Elämä on tehty elämistä varten."

        En kyllä menisi sinne vapaaehtoisesti, vaikka joku maksaisi. Pennejä ei muuten enää käytetä, mutta euron uskottavuus alkaa olla siinä ja siinä.

        Eikö enää pennejä käytetä, voi hyvänen aika sentäs ja nyt vasta kerroit. Joo no kuule, se on vain semmonen sanonta, etkö ole ennen kuullut?


    • 9+14

      "Paris tulisi Suomeen, niin ei hänen tarvitsis kuin sormiaan napsauttaa, niin miehet olis mielinkielin jonossa. Helppo se nyt on väittää ettei Paris kelpaisi, että siivooja mielummin, kun tietää ettei mitään mahkuja olisi kuitenkaan."

      Siis miksi kukaan valitsisi enemmin julkiksen kuin taviksen.Siis,oikeasti nekin on ihan tavallisia ihmisiä.Niillä on vain jokin tekijä jossa ovat hyviä tai kuten tässä tapauksessa, isillä on sattunut olemaan nappulaa jonka myötä tytär on kanssa noussut julkisuuteen.Mut,oikeasti,mitä niin erillaista julkiksessa on kuin ns.nobodyssa.
      Oikestaan,sanoisin että normaali ihminen on onnellisempi kuin julkkis.Normaalin työssä käyvän ei tarvitse sekoittaa joka ilta päätänsä jollain kamalla ja alkoholilla jotta voi turuttaa ittensä ja lopulta luula olevansa "rokkistara marsista".

      http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg

      Joten,ihan se normi söpö neitokainen kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      100
      2768
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1903
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      110
      1859
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      132
      1524
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      934
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      84
      909
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe