Sori, en seuraa palstaa...

Bi-qurious...

Mutta, eikö oman rakkaan näkeminen, kun joku toinen häntä panee, ole tuskallista? Varsinkin, jos se toinen on jollain tasolla "parempi"???

3

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w5jy6rk7tk

mielipideasia

• So what

On varmaan kiinni siitä, mitä "oma rakas" tarkoittaa. Toista ihmistä ei voi omistaa, ei millään amenella eikä millään. Jos tarpeeksi ja oikeasti 'rakastaa', niin rakkaalleen suo kaiken sen, mitä se rakas itse haluaa ja halajaa.

Tuo "parempi"-sana on sillä lailla hyvä, että se kertoo, mistä yleensä on kyse: huonosta itsetunnosta. Sillä joku toinen on aina jollakin lailla ja tavalla parempi kuin minä tai sinä.

• Big cat

Ei se mitään RAKKAUTTA sitten ole , jos vaimo saa joka pojan kanssa pelehtiä ilman että mies tuntee mitään.

Motiivi yhdessä oloon on silloin jokin muu kuin rakkaus.

Vai eikö edellistä kirjoittajaa yhtään häiritsisi se, ettei omaa kultaa kanssasi enää koskaan seksi jaksa kiinnostaa, kun muualta saa parempaa. Häh ?

Jos ei oikeasti sinua kiinnosta, niin vaimo vaihtaa kohta petikaverin pysyvästi...joka lähtöön vähän fiksumpaan kuin sinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe