Minne viedä ~20v nainen joka ei voi juoda alkoholia tai tykkää käydä leffassa? Uinnista ja auringosta hän tykkää, mutta syksyksi kun on jo vaihtunut niin ei voi rannallekkaan kutsua. Kahville en viitsi kutsua kun en itse kahvia juo enkä tiedä juoko hänkään. Harrastuksia hänellä ei tietääkseni ole.
Apua tarvittas
apuaihmiset
3
104
Vastaukset
- nottasillälailla
Vie vaikka keilaamaan ja saahan noista kahviloista muutakin kuin kahvia eikä baarissakaan tarttee väkisellä alkoholia juoda.
- Ex Pimp
No minä en kyllä jaksaisi katsella noin tylsää naista, jos ei yökerhoon voi mennä ihan selvänäkin tanssimaan yms.
Mutta onhan noita paikkoja. Museot, ajelut, kävelyt, konsertit, kavereiden illanistujaiset ja kaikkein parastahan on viedä nainen ulos syömään.- apuaihmiset
Kaikkea muuta hän on kuin tylsä. Ei kaikki vain tykkää tehdä samoja asioita. Muuten hyviä vaihtoehtoja tosin museo se vasta tylsältä kuulostaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492