Muslimien seksitabut

kokemuksia aiheesta?

Mistä johtuu, että seksin jälkeen on rynnättävä heti suihkuun ja pestävä koko keho päästä varpaisiin? Ei siinä vielä mitään, senkus menee, mutta ärsyttää, että minutkin yritetään painostaa suihkuun seksin jälkeen. Toki nyt alapääni pesen, mutten viitsisi aina hiuksiani myöten peseytyä keskellä yötä.

Toinen asia on sukupuoliyhdynnän eritteet. Miksi ne on niin likaisia? Suuseksiä ei voi tästä syytä harrastaa kumminkaan puolin ja jos eritettä sattuu menemään lakanoille, ne on HETI vaihdettava. Myöskään käsi, joka on koskettanut sukupuolielimiä, on heti pestävä, eikä sillä kädellä todellakaan saa koskettaa kasvoja.

Miksi muslimeille opetetaan seksin olevan syntiä ja kaiken siihen liittyvän likaista?

42

3013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musmusmus

      Tämä onkin mielenkiintoinen juttu, vastatkaa nyt muslimien kanssa seurustelevat / vaimot.

    • Pesu ja pusu

      Minulla nyt on vain vaatimaton kokemus kahdesta turkkilaisesta, joten tieteellisesti pätevää lausuntoa en voi antaa. Kummallakaan heistä ei ollut peseytymispakkoa.

      Aloittajankaan ei kannata tehdä miljardeista muslimeista päätelmiä yhden miehen, yksien vanhempien, kasvatuksen tuloksesta.

    • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

      No tuota, olen ollut jo jonkun vuoden aviossa muslimi miehen kanssa ja luin tekstiäsi todellakin niinsanotusti silmät pyöreänä ja suu auki.
      Luulenpa, että miehesi käytös ei johdu uskonnosta tai kotikasvatuksesta, vaan on kyse hänen omasta persoonallisuudestaan ja kehittämästään kammosta tuota seksi-asiaa kohtaan.
      Meillä ei ainakaan ole esiintynyt mitään tuollaista. Miehelleni kaikki on ihan normaalia mitä nyt lakanoiden välissä touhutaan ja toisen vartalon kaikenlainen kosketteleminen on luonnollista. Eritteistä ei ole ollut haittaa, päinvastoin :)
      Eikä meillä kukaan ryntäile suihkuun aviollisen kanssakäymisen jälkeen, ukko nukkuu yhtä onnellisena kuin minäkin.
      Ehkä miehelläsi on jonkinlainen pakkomielle ihan henkilökohtaisella tasolla.
      Älä nyt hyvä ihminen ala yleistään.

      • Anonyymi

        Eipä niillä kammoa oo lapsia raiskata. Akram youssef sulaiman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niillä kammoa oo lapsia raiskata. Akram youssef sulaiman

        Käykö ne heti raiskauksen jälkeen pesulla?


    • dirty dozens

      Ehkä sillä on paha tautikammo tai jo on joku tauti? Tossa tilanteessa olis kätevämpää harrastaa seksiä vain siellä suihkussa. Tuskin liittyy mihinkään uskontoon.

    • pensselitäti

      Sukupuoliyhdyntä aiheuttaa islamilaisen käsityksen mukaan ihmiselle rituaalisen epäpuhtauden tilan, josta päästäkseen on suoritettava ghusl, peseytyminen kauttaaltaan.
      Muita koko vartalon pesua edellyttäviä tiloja ovat lähes kaikkien uskonoppineitten mukaan ilman yhdyntää tapahtuva siemensyöksy, kuukatiset, synnytys, kuolema ja kääntyminen islamiin.

      • Minua lähinnä

        ihmetyttää, että pensselitäti tuntuu olevan ainoa joka tietää, mistä tässä on kysymys. Outoa, että muslimin kanssa naimisissaolevat/seurustelevat eivät tuon vertaa tiedä kumppaniensa uskonnosta/kulttuurista. Ja jos täällä ääneen ihmettelee moisia, niin minä ainakin ihmettelen enemmän sitä ettei kysytä suoraan läheiseltä ihmiseltä mistä moinen käytös johtuu! Puhumalla kun asioilla on yleensä tapa selvitä. Tai voi hakea tietoa netistä.

        Itse taas päinvastoin ihmettelin sitä ettei puolisoni niin piitannut rituaalipesusta. Hän sanoi sen johtuvan varmaan siitä, että ei ole niin harras muslimi - ja ehtiihän sitä aamullakin käydä suihkussa. On paljon mukavampaa jäädä sänkyyn oman kullan viereen raukeana lepäilemään kuin rynnätä suihkuun. Mutta jokainen tavallaan.


      • aivopesun tuotosta
        Minua lähinnä kirjoitti:

        ihmetyttää, että pensselitäti tuntuu olevan ainoa joka tietää, mistä tässä on kysymys. Outoa, että muslimin kanssa naimisissaolevat/seurustelevat eivät tuon vertaa tiedä kumppaniensa uskonnosta/kulttuurista. Ja jos täällä ääneen ihmettelee moisia, niin minä ainakin ihmettelen enemmän sitä ettei kysytä suoraan läheiseltä ihmiseltä mistä moinen käytös johtuu! Puhumalla kun asioilla on yleensä tapa selvitä. Tai voi hakea tietoa netistä.

        Itse taas päinvastoin ihmettelin sitä ettei puolisoni niin piitannut rituaalipesusta. Hän sanoi sen johtuvan varmaan siitä, että ei ole niin harras muslimi - ja ehtiihän sitä aamullakin käydä suihkussa. On paljon mukavampaa jäädä sänkyyn oman kullan viereen raukeana lepäilemään kuin rynnätä suihkuun. Mutta jokainen tavallaan.

        Juuri näin Pensselitäti! Tämä tietohan on kaikkien saatavilla netissä, mutta lähinnä minua ihmetyttääkin se, miksi islamin uskossa koraanin mukaan näin on! Jos kaksi ihmistä toisiaan rakastaa ja toisistaan tykkää, mitä niin pahaa niissä siemensyöksyissä ja naisen eritteissä on, että pitää HETI rynnätä suihkuun peseytymään, eikö näitä eritteitä rakasta siinä missä toistakin. Kukaan ei näe, juoksetko suihkuun vai jäätkö vielä sänkyyn raukeana halailemaan. Se on vain ja ainoastaan päässäsi ja tiukan aivopesun ansiota.

        Itse en voisi koskaan elää niin, että joku kirjanen mulle kertoisi miten minun pitää elää ja toimia. Toki lakia noudatan, mutta älyttömiä nämä ihmisten "pakottamiset" mm. suihkuun, seksittömyyteen, paastoon, pukeutumiseen jne. Toki ymmärrän, jos halua on laihduttaa tai pukeutua viileään huntuun, mutta että se pitää tehdä pakosta, sitä en ymmärrä.

        Kaikkein eniten kuitenkin ihmetyttää tämä suuseksin syntisyys. Senkin ymmärtäisin, jos siitä ei jostain kumman syystä pidä, mutta sitä ei salli sen vuoksi, koska koraani niin kuulemma sanoo, sitä en ymmärrä. Jos minun uskonkirjani sanoisi, että esim. suuteleminen kaulalle on syntiä, minä siitä viis veisaisin, mikäli siitä pitäisin.


      • Mulle taas
        Minua lähinnä kirjoitti:

        ihmetyttää, että pensselitäti tuntuu olevan ainoa joka tietää, mistä tässä on kysymys. Outoa, että muslimin kanssa naimisissaolevat/seurustelevat eivät tuon vertaa tiedä kumppaniensa uskonnosta/kulttuurista. Ja jos täällä ääneen ihmettelee moisia, niin minä ainakin ihmettelen enemmän sitä ettei kysytä suoraan läheiseltä ihmiseltä mistä moinen käytös johtuu! Puhumalla kun asioilla on yleensä tapa selvitä. Tai voi hakea tietoa netistä.

        Itse taas päinvastoin ihmettelin sitä ettei puolisoni niin piitannut rituaalipesusta. Hän sanoi sen johtuvan varmaan siitä, että ei ole niin harras muslimi - ja ehtiihän sitä aamullakin käydä suihkussa. On paljon mukavampaa jäädä sänkyyn oman kullan viereen raukeana lepäilemään kuin rynnätä suihkuun. Mutta jokainen tavallaan.

        yks jäbä valehteli olevansa kristitty, kun kysyin ihan muuten vaan uskonnosta, kun se oli ympärileikattu ja juoksi heti suihkuun. Kuukautiset ihan kauhee juttu. En vaan tajuu minkä takia yritti kusettaa, vaikka ties ettei sillä mulle ole mitään väliä.


      • Niinhän tuolla luki
        Mulle taas kirjoitti:

        yks jäbä valehteli olevansa kristitty, kun kysyin ihan muuten vaan uskonnosta, kun se oli ympärileikattu ja juoksi heti suihkuun. Kuukautiset ihan kauhee juttu. En vaan tajuu minkä takia yritti kusettaa, vaikka ties ettei sillä mulle ole mitään väliä.

        Kyllä nämä jutut on kasvatuksen tuloksia ja yksilön omia tapoja. Ei pelkästään kirjan sääntöjä.

        Ympärileikkaus kuuluu myös moneen eri kulttuuriin, ei vain muslimien juttu.


    • pensselitäti

      Ghusl ei perustu yksityiskohdissaan Koraaniin, vaan haditheissa esitettyyn sunnaan eli profeetan elämäntapaan. Lisäksi eri uskonoppineet ovat esittäneet asiasta hieman toisistaan poikkeavia lausuntoja eli fatwoja. Esimerkiksi sunni- ja shiiamuslimien käytännöt poikkeavat jonkin verran toisistaan.
      Kannattaa muistaa, että kristinuskon asenne seksuaalisuuteen on ollut ja lienee vieläkin kielteisempi kuin esim. islamin.
      Kerrot, että et halua "kirjasen" - tarkoittanet yleisemminkin uskontoa - rajoittavan tekemisiäsi. Nykymaailmassa voit tietenkin elää niin. Parisuhteessa on kuitenkin tärkeää tunea myös toisen osapuolen arvot ja normit ja kunnioittaa niitä.

      • kunniotus molemmin

        Mutta miksi uskonto RAJOITTAA ihmisen tekemisiä? Eikö sen pitäisi mieluummin kannustaa, antaa vaihtoehtoja ja ohjeistaa eri elämäntilanteisiin. Miksi uskonto tai sen lahkot määräävät elämän suunnan? Eikö ihmisille opeteta valinnanmahdollisuuksia ja kerrota pääpiirteittäin eri asioista, joita SAA tehdä? Miksi pakotetaan toimimaan "hassusti", eli tavalla, joka ei varmasti riko lakeja, mutta rajoittaa elämää?


      • Uskonnostariippumatt
        kunniotus molemmin kirjoitti:

        Mutta miksi uskonto RAJOITTAA ihmisen tekemisiä? Eikö sen pitäisi mieluummin kannustaa, antaa vaihtoehtoja ja ohjeistaa eri elämäntilanteisiin. Miksi uskonto tai sen lahkot määräävät elämän suunnan? Eikö ihmisille opeteta valinnanmahdollisuuksia ja kerrota pääpiirteittäin eri asioista, joita SAA tehdä? Miksi pakotetaan toimimaan "hassusti", eli tavalla, joka ei varmasti riko lakeja, mutta rajoittaa elämää?

        Kaikki uskonnot 'ohjaavat oikeaan elämään'. Kaikki. Mehän voimme olla ei mieltä, mikä on oikeaa ja päättää, mitä ohjeita noudatamme. Me kaikki.


    • Kukin tavallaan

      Pensselitäti on oikeassa, seksin jälkeen muslimin olisi peseydyttävä. Meillä se tarkoittaa kylläkin että ennen muille näyttäytymistä (eli kun kävelee kodin oven ulkopuolelle) on täytynyt peseytyä ja rukoilla. Tuo keskellä yötä suihkuun ryntääminen on kylläkin aika kärjistettyä toimintaa, joutaahan sen aamullakin.

      AP:n mies ilmeisesti on hieman eritekammoinen. Nuo jälkimmäiset seikat eivät kuulosta millään tavalla tavanomaiselta.

      Jokaisella on uskonnonvapaus. Meillä Suomessakin asuu helluntalaisia, jehovia ja lestadiolaisia joilla on kaikenlaisia rajoituksia sekä sääntöjä. Se että olet itse vieraantunut uskonnosta ei merkitse mitään, maailmassa edelleen on lukuisia uskontoja ja miljoonia ihmisiä jotka uskovat niihin.

    • 1+3

      Eipä ole mun muslimimies ainakaan tuollainen. Toki siis alapäät pestään seksin jälkeen kumpainenkin, mutta mikään peseytymisfriikki hän ei ole. Suuseksiä annetaan kumpikin, ja jopa menkkojen aikana ollaan pari kertaa rakasteltu. Tokikin niin, että seksin jälkeen mies ei halua nähdä verta, joten minä putsaan itseni ja hänet ennen kuin hän edes katsoo alaspäin... :D No, mies on tapamuslimi, eli ei rukoile, tosin ei juo alkoholia eikä syö sikaa, mutta siinäpä ne ainoat islamiin liittyvät asiat onkin.

      • Anonyymi

        Pettävät paljon.


    • somppu----

      Peppujutut on ainakin kieletty

      • haram tai ei

        Kielletty tai ei, mutta oman kokemukseni mukaan 5/5 muslimista halusi peppuseksiä, 4/5 halusi suuseksiä, 2/5 antoi suuseksiä (huonoa) ja kaikki ryntäsivät suihkuun menon jälkeen.


      • haram tai ei kirjoitti:

        Kielletty tai ei, mutta oman kokemukseni mukaan 5/5 muslimista halusi peppuseksiä, 4/5 halusi suuseksiä, 2/5 antoi suuseksiä (huonoa) ja kaikki ryntäsivät suihkuun menon jälkeen.

        Olet ollut 5 kertaa naimisissa eri muslimien kanssa? Muslimihan saa harjoittaa seksiä vain avioliitossa. Muussa tapauksessa kyse on hyvin maallistuneista muslimeista, jollaisten touhut eivät anna oikeaa kuvaa uskovista musulmaaneista.


      • Anonyymi

        Hyvin niille anus kelpaa,myös miehille miehet.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olet ollut 5 kertaa naimisissa eri muslimien kanssa? Muslimihan saa harjoittaa seksiä vain avioliitossa. Muussa tapauksessa kyse on hyvin maallistuneista muslimeista, jollaisten touhut eivät anna oikeaa kuvaa uskovista musulmaaneista.

        Haha. Rukoilevat seksin jälkeen. Pettävät.


      • Anonyymi
        haram tai ei kirjoitti:

        Kielletty tai ei, mutta oman kokemukseni mukaan 5/5 muslimista halusi peppuseksiä, 4/5 halusi suuseksiä, 2/5 antoi suuseksiä (huonoa) ja kaikki ryntäsivät suihkuun menon jälkeen.

        No siinähän oot vittuas jakanu urakalla😃


    • kukintyylillään

      jaaha.
      kurdilainen miesystäväni ei anna minulle suuseksiä, mutta haluaa sitä itse joka kerta..ei joka kerta koko suihkua, mutta alapesu aina sen jälkeen, tosin on joskus jäänyt vain nukkumaan aamuun asti, jos keskellä yötä herätään kiihkeisiin puuhiin..
      mutta ei missään nimessä aina sen jälkeen, siinähän kuluisi ihokin puhki, kun seksiä harrastetaan viisikin kertaa päivässä kun nähdään:)
      peppuseksistä tykkää, ehkä nämä tosiaan on kuitenkin heidän omia juttujaan, joita sovelletaan oman mielensä mukaan ja selitetään uskonnolla, mitä ei halua tehdä?
      onhan meitä tapakristittyjäkin yhtä lailla. joulut ja muut vietetään traditioineen, mutta ei ehkä eletä raamatun mukaan, vai mitä?

    • nainen vain...

      itse en seurustele muslimin kanssa ei siis ole ulkkis miestä jne..enkä myöskään itse ole,mutta toi mitä kirjoiti noista"puhtaus" kriteereistä joita niillä miehillä voi olla ni se on todella hyvä juttu en mäkään ymmärtäisi jo kasvoja alettaisi lämiä sen jälkeen kun on sinne kosketeltu ja sit toi suihku juttuki ni totta kai suihkun kautta onhan se ällöttävää jos eritteet valuvat kinttuja pitkin heh..myöskin lakanoiden vaihto on hyvä ja ehdoton juttu mene nyt siinä nukkumaan kun märkiä plänttejä lakanalla jotka koskettavat ihoa hyi.puhtaus ennen kaikkea.ei ole väärin pitää puhtaudesta huolta.

      • uskonto ja uskonto

        Tottakai puhtaus on tärkeää, mutta ei kai sentään niin tärkeää, että heti kun on saanut sen ulos, täytyy siltä seisomalta rynnätä koko vartalosuihkuun? Itse mieluiten makoilisin ja nauttisin vielä hetken sängyssä ja sitten kävisin alapesulla, en pesisi koko vartaloa, puhumattakaan hiuksista. Ellei nyt hikistä ja kiihkeää puuhaa ollut. Itse pidän valtavasto suuseksistä ja kärsin koska nykyisessä suhteessa mies suuttuu, jos vähänkään menen lähelle hänen alapäätään. Missään nimessä hän ei suostu suuseksiin, puolin tai toisin. Seksissähän on parasta suuseksi, antaa toiselle nautintoa. Ja ne eritteet siellä, mitä ihmeen väliä sillä on jos samalla kädellä koskettelee toisen kasvoja, huulia? Pesullehan se mies ryntää kuitenkin heti seksin jälkeen. Tai, jos ei ole saanut orgasmia, silloin ei peseydytä! Ihmettelen miksi, koska seksiä on harrastettu ja eritteet kohdaneet (mies ollut sisällä, muttei lauennut)? Eniten kuitenkin ärsyttää laskelmointi: vaikka seksiä tekee mieli, pitää laskea, ehtiikö käydä suihkussa ja peseytyä. Jos aikaa on vähän tai on väsynyt, ei seksiä, koska ei ehdi/jaksa käydä suihkussa... Miksei voi antaa vaan tunteen viedä?

        Miksi vaihdella lakanoita keskellä yötä? Ehtiihän sen aamullakin.

        Joo, ei se väärin ole, mutta rajansa kaikella!!!


      • 52255
        uskonto ja uskonto kirjoitti:

        Tottakai puhtaus on tärkeää, mutta ei kai sentään niin tärkeää, että heti kun on saanut sen ulos, täytyy siltä seisomalta rynnätä koko vartalosuihkuun? Itse mieluiten makoilisin ja nauttisin vielä hetken sängyssä ja sitten kävisin alapesulla, en pesisi koko vartaloa, puhumattakaan hiuksista. Ellei nyt hikistä ja kiihkeää puuhaa ollut. Itse pidän valtavasto suuseksistä ja kärsin koska nykyisessä suhteessa mies suuttuu, jos vähänkään menen lähelle hänen alapäätään. Missään nimessä hän ei suostu suuseksiin, puolin tai toisin. Seksissähän on parasta suuseksi, antaa toiselle nautintoa. Ja ne eritteet siellä, mitä ihmeen väliä sillä on jos samalla kädellä koskettelee toisen kasvoja, huulia? Pesullehan se mies ryntää kuitenkin heti seksin jälkeen. Tai, jos ei ole saanut orgasmia, silloin ei peseydytä! Ihmettelen miksi, koska seksiä on harrastettu ja eritteet kohdaneet (mies ollut sisällä, muttei lauennut)? Eniten kuitenkin ärsyttää laskelmointi: vaikka seksiä tekee mieli, pitää laskea, ehtiikö käydä suihkussa ja peseytyä. Jos aikaa on vähän tai on väsynyt, ei seksiä, koska ei ehdi/jaksa käydä suihkussa... Miksei voi antaa vaan tunteen viedä?

        Miksi vaihdella lakanoita keskellä yötä? Ehtiihän sen aamullakin.

        Joo, ei se väärin ole, mutta rajansa kaikella!!!

        Kyllähän tuossa on kysymys erilaisista "saastaisuus" -käsityksistä, ei mistään todellisesta hygieniasta. Ihmisten likaisuus-käsityksissä ja käytänteissä taitaa muutenkin olla aina enemmän kyse kulttuurisista asioista kuin bakteereista.


      • ei pysty ymmärtämään
        52255 kirjoitti:

        Kyllähän tuossa on kysymys erilaisista "saastaisuus" -käsityksistä, ei mistään todellisesta hygieniasta. Ihmisten likaisuus-käsityksissä ja käytänteissä taitaa muutenkin olla aina enemmän kyse kulttuurisista asioista kuin bakteereista.

        Jos seksiä harrastetaan, mutta siemensyöksyä ei tule, ei tarvitse käydä suihkussa. Siemensyöksykö tekee miehestä likaisen?


    • tiutau1111

      samat jutut koettu, ihan kuin omasta suusta

    • So much 2 learn

      Ex-ukolla oli samoja juttuja kuin alussa mainittiin seksin jälkeen ryntäsi suihkuun olis halunut ahteri sex mutta ei sovi mulle sitä varten se toinen reikä on olemassa.

      Exäni kuvitelli että kuukautis veri tulee jostain muualta kuin samasta verestä mikä mulla kiertää ympäri kehoa sanoin että ei mulla ole mitään veripussia erikseen mistä mä sitä verta puristelisin.

      Pitkä matka tuntuu vielä olevan heidän kulttuurissaan et saadaan kaikki faktat selviksi :-)

      • muslimin akka

        Muslimit ovat jo pienestä pitäen aivopestyjä, että seksi on likaista puuhaa, ja ennenkaikkea syntistä ja siksi pitää käydä pesulla seksin jälkeen. Tämä häiritsee valtavasti seksielämäämme, koska aina pitää etukäteen miettiä ehtiikö ja jaksaako käydä seksin jälkeen vielä suihkussa.

        Joskus toivon ihan "normaalia" seksiä, rauhallista ja ilman mitään sirkustemppuja ja ennenkaikkea "tavallisessa" asennossa. Yleensä seksi on rajua ja mies nousee jaloilleen kyykkyyn.

        Olen yrittänyt opettaa ennenkaikkea että seksi on ihan normaalia, ei likaista ja seksiä voi harrastaa ilman rajuja sirkustemppuja esim. lähetyssaarnaaja-asenossa.


      • Makuasioitakin
        muslimin akka kirjoitti:

        Muslimit ovat jo pienestä pitäen aivopestyjä, että seksi on likaista puuhaa, ja ennenkaikkea syntistä ja siksi pitää käydä pesulla seksin jälkeen. Tämä häiritsee valtavasti seksielämäämme, koska aina pitää etukäteen miettiä ehtiikö ja jaksaako käydä seksin jälkeen vielä suihkussa.

        Joskus toivon ihan "normaalia" seksiä, rauhallista ja ilman mitään sirkustemppuja ja ennenkaikkea "tavallisessa" asennossa. Yleensä seksi on rajua ja mies nousee jaloilleen kyykkyyn.

        Olen yrittänyt opettaa ennenkaikkea että seksi on ihan normaalia, ei likaista ja seksiä voi harrastaa ilman rajuja sirkustemppuja esim. lähetyssaarnaaja-asenossa.

        Kuulostaa, että sinulla on ahdas kristillinen seksikasvatus kirjaimellisesti. Vain lähetyssaarnaaja kelpaa
        Minun muslimipartnerini ei käy yöllä suihkussa eikä sirkustemppuile. mielestäni.


    • Neitsyt N

      Joo, kuulostaa tutulta ja uskon siihen ettei toista voi kokonaan muuttaa mutta voi tehdä kummallekin paremmat oltavat vaikka sitten kompromissin muodossa... meillä heti makoilua hänen puoleltaan hetken edes, minä jään makoilemaan vielä n. 10 min ja hän menee suihkuun... Vaikka olenkin kristitty, tykkään jo ihan henkilökohtaisen uneni takia käydä pesulla jälkeenpäin... suihkussa voi vielä halailla ja leikkiä toisen kanssa:))) Mieheni myös ymmärtänyt tämän eli ei se hellyys siitä katoa vaikka pesulla käykin...

    • tittelintuures

      Olen naimisissa afrikkalaisen muslimimiehen kanssa ja kyllä meillä ainakin seksin jälkeen mennään heti suihkuun ja mieheni ei harrasta suuseksiä. Tykkää kyllä olla ottavana osapuolena muttei anna..Minua se ei haittaa koska minulle se ei tuota mitään nautintoa..Olen varmasti eriskummallinen yksilö tai sitten kukaan tuntemani mies ei ole osannut antaa sitä oikein tai sitten olen vaan niin kylmä etten tunne mitään nautintoa kyseisestä toiminnnosta.
      Jos lakanat likaantuvat ne vaihdetaan viimeistään seuraavana päivänä! No hän sen tekee ja onpahan usein puhtaat lakanat!!:D Mieheni on vähän rajoitteinen minun mielestäni mutta kaikinpuolin seksi on ok niin en valita. Kun hän haluaa seksiä hän sen ottaa huvittaa minua tai ei. Se välillä jurppii mutta oma syynsä jos en ole mukana 100%. Kuukautisten ainana seksi on tabu ja peppuun hän ei ole ikinä halunnut tosin puhunut on mutta en itse siitä pidä niin oon saanut jäädä rauhaan:P

      • ymmällänsä mää

        Ei voi olla totta!!!??? Miten sukupuoliyhdyntä voi tuottaa nautintoa, mikäli suuseksi, siis kielellä klitoriksen hyväily ja nuoleminen ei tuota??? Minusta on erittäin säälittävää, mikäli seksin suhteen ei ole ns, kaikkiruokainen. Niin paljon jää paitsi nautinnosta. Ja suuseksin antaminen naiselle, kun nainen nauttii, on varmasti parasta mitä mies itsekin saa, katsella kun kumppani nauttii.

        Sairasta tuo, että jos mies haluaa seksiä,, hän ottaa, huvitti naista tai ei. Meillä tuota voisi kutsua jo raiskaukseksi, mikäli nainen ei halua!!!


      • 23e23

        "Kun hän haluaa seksiä hän sen ottaa huvittaa minua tai ei."

        Raiskaus on parisuhteessakin raiskaus.


    • Anonyymi

      Miks ne sit raiskaa lapsia Suomessa???

    • Anonyymi

      Mikä niissä mokkakikkeleissä viehättää.

    • Anonyymi

      Kyseessä voi olla myös kaappihomo jota yököttääkin nainen ja heti pesulle...

    • Anonyymi

      Tuossa varmaan syy miksi kannattaa tuupata tuntematonta jossain aivan muualla kuin kotona

    • Anonyymi

      JO vuoden mittainen vankeustuomio voi riittää ulkomaan kansalaisen karkottamiseen Suomesta.

    • Anonyymi

      Kuka haluaa suomivosu haluaa lupsuttaa ympärileikattu?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe