Nämä punaiset paholaiset joista ei kukaan juurikaan varmasti pidä! Olen 16-vuotias ja tää on iha vaa niinku tytöille kysymys että jos on finnejä naamataulussa niin vähentääkö se kiinnostusta poikaa kohtaan? pitääkö tyttö niitä iljettävinä ja ajatteleeko ettei jätkä huolehdi hygieniasta? mää ainaki huolehdin. joka päivä suihkussa käyn ja usein saunassa ja silti lärvi "kukoistaa"
Finnit?
8
354
Vastaukset
- James-95
Käytätkö jotain kasvojen puhdistusaineita? Minulla ne ainakin toimivat hyvin.
- 16-vuotiasta v!tutta
Joo käytän j ja oon kokeillu vähän kaikenlaisia, mutta ei ne hirveen hyvin oo toiminu.
- 12+8
16-vuotiasta v!tutta kirjoitti:
Joo käytän j ja oon kokeillu vähän kaikenlaisia, mutta ei ne hirveen hyvin oo toiminu.
Mitä syöt? Mulla katosi finnit melkein kokonaan kun muutin ruokavaliota. Nyt oon tosin taas sortunu entiseen ja finnitkin on tulleet takaisin.
- girl16..
Itseäni finnit eivät häiritse, sillä eihän niille itse aina mitään voi.. (:
Vaikka kasvot "kukkisivatkin" kuten sanoit, ei se tarkoita, että se tekisi pojasta automaattisesti epäsiistin näköisen tai ihmisen joka ei huolehdi hygieniastaan...
tiedän monta söpöä ja kiinnostavaa poikaa, joilla sattuu olemaan akne (:
Mutta jos sua oikeasti häiritsevät ne finnit, niin oletko harkinnut käyntiä ihotautilääkärillä? Nimittäin lääkekuurilla ainakin itse sain finnit kuriin :) - :>T/N18
Itselläni on joitakin kavereita, jotka eivät pidä jos pojalla on akne. Itse kuitenkin jättäisin pinnalliset ihmiset omaan arvoonsa, ja keskittyisin niihin ihmisiin joiden mielestä ihmistä ei määrittele kasvojen finnittömyys :)
Suosittelen ihotauti lääkäriä, tai sitten clearasilia :)
Suurinta osaa ei finnit haittaa. Ja jos haittaa, niin ei ole tutustumisen arvoisia ihmisiä sellaiset.
Mutta jos koet et finnit haittaa sun itsetuntoas nii kokeile hoitaa ihoa. Niin itsetuntos saattaa nousta ja itsevarmuus on se mikä eniten tyttöjä viehättää :)
Eikä kukaa voi olla niin tyhmä että luulee finnien johtuvan epähygeniasta! :) - tyttö15vee
kyllähän kaikille finnejä tulee jossain nuoruuden vaiheessa, mua ei ainakaan haittaa jos poitsulla on finnejä, kunhan on luonteeltaan kiva ja oma itsensä.. ;)
- soltt-u
Eiku lääkärille ja hankit ne lääkeet jotka parantaa aknen.. jos ei ekalla niin pari kuuria lisää!
- 16-vuotiasta v!tutta
Parin viikon sisään oon koululääkärille menossa niin siellä sitä kuulemma katotaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611