Kuinka mahdotonta

?:??:??:??:??:???

on tänäpäivänä päästä tutustumaan mieheen ilman seksiä?
Minä en pysty menemään parin tapaamisen jälkeen sänkyyn tarvitsen siihen luottamusta.
Joten mitä mieltä miehet on olisitko valmis tutustumaan naiseen vaikka tietäisit että voi mennä muutama viikko ennenkuin sänkyyn asti pääset?

Onko muita joilla olisi samaa ongelma vai olenko ainut?

25

330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mulla ole ollut mitään ongelmaa odottaa muutamaa viikkoa. Itse tarvitsen myös luottamusta ja sitä, että tunnen toista jo jonkin verran.

      Suutelemaan kyllä pitää päästä jo aika pian. Muuten oletan, ettei toinen ole kiinnostunut muussa kuin kaverimielessä.

    • Itte voisin kyllä odottaa, mutta kiinnostusta on kyllä osoitettava sitten muulla tapaa... eli kunhan käyttäytyy kiinnostavasti esim. romanttisesti, hellästi, jne. niin voin odottaa kauemminkin. Mutta mikäli kiinnostusta ei osoita mitenkään kuin kaverillisesti niin kyllä homma on siinä sitten.

    • Itse ainakin voin odottaa, ja olen odottanutkin muutaman viikon. Mutta tosiaan pussaulua ja muuta läheisyyttä pitää sitten olla senkin edestä, ja ylipäätään osoituksia kiinnostuneisuudesta :)

      Tokihan voi olla vaarana se, että jos kerkiää kovin ihastumaan, ja sitten ne itse hommat eivät menekään niin kuin on kuvitellut... tai muuten vaan kyseiset ihmiset ovat epäsopivia toisilleen.

    • Pro-YTM

      Mä odotin exän kans puolivuotta ennenkuin ekan kerran harrastettiin seksiä. Kyllä se oli odottamisen arvoista. Seksi oli taivaallista ekan kerran jälkeen.

      Tiemme sitten myöhemmin meni eri teillemme.

    • En ymmärrä miksi pitää asettaa joitakin määriä tai kertoja minkä jälkeen sitä seksiä sitten "voi alkaa harrastamaan". Kyllä se seksi sitten tulee kuvioihin luonnostaan kun aika on sopiva. Toisilla se hetki on aiemmin, toisilla myöhemmin.

      Sen hetken kyllä tunnistaa jokainen kun seuraa tunnelmaa sekä omaa ja toisen mielentilaa, siinä vaiheessa ei tarvita muuta kuin sopivasti itsevarmuutta sekä luonnollista asennoitumista seksiin sekä sen harrastamiseen, ja loppu hoituu ihan itsestään (mielestäni varma tapa tehdä seksistä huonoa on asennoitua siihen "jes, nyt lohkes!" -asenteella).

      • Jätkä 26

        "siinä vaiheessa ei tarvita muuta kuin sopivasti itsevarmuutta sekä luonnollista asennoitumista seksiin sekä sen harrastamiseen, ja loppu hoituu ihan itsestään"

        No nuohan nyt tapahtuu jo ihan luonnostaankin siinä vaiheessa kun ollaan riittävän kauan ja hyvin tutustuttu toisiinsa. Tässä varmaan ehkä kanssa yksi syy minkä takia on parempi mieluummin eka tutustua jonkun aikaa ja senkin takia että seksi muutenkin jo toimisi paljon paremmin.


    • tulipahansanottua

      Minä olen pelkästään jo niin ujo, että lopulta aina naiset joutuvat tekemään sekstausehdotuksen. Tiedän, että on miehiä, jotka pystyvät seksiin eri naisten kanssa, vaikka kuinka monta kertaa päivässä, myös naisia. Minulta sellainen ei onnistuisi. Silti pidän itseäni ihan normaalina, koska aina sitten, kun suhde on kehittynyt tarpeeksi aitoon ystävyyteen, niin seksi sujuu mainiosti. En ole vain kestänyt sitä jatkuvaa määräilyä, joka sitten jossain vaiheessa myöhemmin astuu kuvaan, kun naisten kanssa pitäisi arkea elää. Romantiikka on jotakin todella suurta, kuin taidetta.:
      http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/1/o5qPbi5aZ1I

    • ++++++

      Eihän muutama viikko ole mitenkään mahdoton aika. Jos nainen vaikuttaisi kiinnostavalta, niin toki haluaisin tutustua häneen.

    • "Joten mitä mieltä miehet on olisitko valmis tutustumaan naiseen vaikka tietäisit että voi mennä muutama viikko ennenkuin sänkyyn asti pääset?"

      Mulle ei varmaan edes riittäisi tuo muutama viikko tutustumiseen, että pystyisin jännittämättä toimimaan siellä sängyssä.

    • munkkivuoren kreivi

      Yksi ongelma on se, että toiset naiset ovat pilanneet tätä juttua sinulta. Naiset itse yleensä kypsyvät, jos mies ei "vonkaa" ensimmäisestä tapaamisesta lähtien.

      • kemiaa ja kutinaa

        Pitää paikkansa. Mies joka ei viimeistään kolmansilla treffeillä vonkaa ja melkein pakota seksiin, ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta tai on homo. Näin siis päättele nykyajan "vahva, itsenäinen nainen".


    • kunnollinen atm

      Minusta kaksi viikkoa kuulostaa aika nopealta ajalta seksille. Eikö ensin pitäisi vähän tutustua toiseen? Taitaa olla YTM:ien juttuja, että heti pitää pamauttaa kun tilaisuus tulee.

    • mies, 30

      Ehkä et ole tavannut vielä ketään joka olisi ollut kiinnostunut sinusta eikä vain seksistä!!! Tai ketään joka hakee vakavaa parisuhdetta.

      Ja ps. olen tosissani. Kuulostaa pahalle mutta tosta voi kiikastaa. Eikä sen oikean kanssa tule miettineeksi mitään "onko jo sopiva olla sillai". Se kun tuntuu niin luonnolliselle ja ainoalle oikealle. Sillä sen oikean tuntee siitä kun luottaa.

    • yks vaan

      Menee vähän ohi aiheen, mut wlfwd, oot tosi hyvän näkönen jos oot siis tuossa kuvassa! Jossakin keskustelussa puhuit siihen sävyyn että et ole kovin komea, mut toi kuva kertoo kyl ihan muuta!!

    • Plop_

      Mun kohdalla kaikkien deittien kanssa on aina 2-5 tapaamiskerralla harrastettu seksiä yhteisymmärryksessä, tilanne on vaan ajautunu siihen. Ja se on lähentäny aina enemmän. Tulee jotenkin kylmä olo / ajatus onko naisella jotain luurankoja kaapissa jos ei halua seksiä harrastaa. Luonnollinen asia kuitenkin.

    • Jätkä 26

      No kyllä paljon mieluummin itsekkin menisin vasta pidemmän ajan tutustumisen jälkeen sänkyyn kun en itsekkään pysty pahemmin ilman tunnesidettä sekstailla ja sitten vaikka pystyisinkin, niin eipä siitä jälkeenpäin kyllä tulisi yhtään sen onnellisemmaksi ja se olisi sitten samantien siinä tai kehittyisi lähinnä vaan seksisuhteeksi. Sitten vielä sekin että raskauden riski siitäkin huolimatta on olemassa vaikka käyttäisikin ehkäisyä, joten en haluaisi välttämättä vahinkolapsiakaan :D.

      Kerro ovatko nämä miehet olleet minkälaisia sinulla? Kaikki renttuja? Vaiko ihan tavallisiakin joukossa?

    • ap____

      On joo luonnollinen asia. Ei ole luurankoja kaapissakaan mutta en halua hypätä sänkyyn ja huomata sitten että emme sovi yhteen kyseisen henkilön kanssa.

      Olen ennemmin vaan yhden miehen nainen kuin monen "ajama" vaikken nyt ole neitsyt mutta ei niitä kumppaneita vielä montaa ole ollut, johtuen lisäksi noin kymmenen vuoden suhteesta.
      Eikä se tarkoita että tarttis olla kylmä vaikkei heti sänkyyn menisikään.

      Sinulle joka kirjoitit:
      "Kuulostaa pahalle mutta tosta voi kiikastaa. Eikä sen oikean kanssa tule miettineeksi mitään "onko jo sopiva olla sillai". Se kun tuntuu niin luonnolliselle ja ainoalle oikealle. Sillä sen oikean tuntee siitä kun luottaa."

      Tässä se suurin ongelma tuleekin en usko että tosta noin voi luottaa kehenkään se vaatii hieman aikaa.

      • m30.

        Miten pian menitte sänkyyn siinä pitkässä suhteessa? Mikset löytäisi nyt jotakuta jonka kanssa tutustuisitte yhtä kauan? Ei kai hän niin ainutlaatuinen ole ollut?


      • m30.
        m30. kirjoitti:

        Miten pian menitte sänkyyn siinä pitkässä suhteessa? Mikset löytäisi nyt jotakuta jonka kanssa tutustuisitte yhtä kauan? Ei kai hän niin ainutlaatuinen ole ollut?

        Tai kuinka nopeasti etenitte muissakin jutuissa ja mikä tahti susta tuntui hyvälle ja mikä pahalle? Ei oikein käy ilmi että minkä verran sun mielestä pitäis tutustua, päiviä viikkoja vai puoli vuotta.


      • ap____
        m30. kirjoitti:

        Miten pian menitte sänkyyn siinä pitkässä suhteessa? Mikset löytäisi nyt jotakuta jonka kanssa tutustuisitte yhtä kauan? Ei kai hän niin ainutlaatuinen ole ollut?

        "Miten pian menitte sänkyyn siinä pitkässä suhteessa?"
        Oltiin tunnettu jo kauan kuljettiin samassa kaveriporukassa eli kun seurustelemaan alettiin niin kyllä aika pian seksi tuli kuvioihin mutta tosiaan tunsin hänet jo entuudestaan todella hyvin.
        "Mikset löytäisi nyt jotakuta jonka kanssa tutustuisitte yhtä kauan?"
        Ei ole enään sellaista kaveripiiriä missä tutustuis samalla tavalla harrastuskin on lähinnä täynnä naisia.
        Eikä hän ollut niin erityinen en kai muuten olisi pihalle heittänyt ja eroa hakenut.


      • ap_____
        m30. kirjoitti:

        Tai kuinka nopeasti etenitte muissakin jutuissa ja mikä tahti susta tuntui hyvälle ja mikä pahalle? Ei oikein käy ilmi että minkä verran sun mielestä pitäis tutustua, päiviä viikkoja vai puoli vuotta.

        Hankala vastata kun en ole siinä tilanteessa ollut aikoihin. Sen aikaa että tuntee toista hieman ja uskaltaa luottaa että päästäisi niin lähelle. Sanoisin että muutama viikko ehkä.


      • vaihda piirejäs?
        ap_____ kirjoitti:

        Hankala vastata kun en ole siinä tilanteessa ollut aikoihin. Sen aikaa että tuntee toista hieman ja uskaltaa luottaa että päästäisi niin lähelle. Sanoisin että muutama viikko ehkä.

        ja tuota muutamaa viikkoa eivät jaksa odottaa? löydätkö heidät baarista neljältä aamulla vai mistä ihmeestä?

        kuulostaa kyllä sille ettet ole vain löytänyt heitä jotka hakee samaa kuin sinä


      • ap____
        vaihda piirejäs? kirjoitti:

        ja tuota muutamaa viikkoa eivät jaksa odottaa? löydätkö heidät baarista neljältä aamulla vai mistä ihmeestä?

        kuulostaa kyllä sille ettet ole vain löytänyt heitä jotka hakee samaa kuin sinä

        Juu täytyy varmaan hommata uusi harrastus :)
        baarista en ketään hakis edes, harva siellä on ihan tolkuissaan.


    • Jaska'

      Muutama viikko ei ole mitään. Mä ehtisin nähnä sua tuona aikana n.kolme kertaa. Vähän kiirettä pitää.

    • öömömömimö

      no problem, pannaan sitten muita sinä aikana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe