Olen melko romanttinen luonne. En tiedä voiko sitä mies sanoa, mutta niin vain on. Vuoden alussa sitten näin mahtavan unen naisesta, joka oli todella suloinen. Seuraavana aamuna oli tosi kurjaa herätä, koska en olis halunnut herätä [tai lähteä] hänen luotaan enää koskaan. Alkukeväällä sitten tapasin tämän naisen oikeasti ja olemme sen jälkeen olleet onnellisesti yhdessä. Voiko unet todellakin toteutua näin? Tein siitä pienen kertomuksenkin, jos jaksat vilkaista:
http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/1/o5qPbi5aZ1I
Romanttisuus voi realisoitua?
1
178
Vastaukset
- Olet uneni kaunein
Uskon, että herkät ihmiset voivat nähdä enneunia.
Itse olen jo aikuinen, mutta nuorena näin unen, joka oli aivan ihana tunnelmaltaan. Olin siinä mielettömän rakastunut ja onnellinen:)
Näin unta miehestä, herättyäni kirjoitin päiväkirjaani ylös kirjaimet hänen nimestään (tuli erikoinen nimi).
Parikymmentä vuotta myöhemmin, eronneena (en ollut vielä löytänyt häntä), liityin minäkin nettideittaajiin. Aloin kirjoitella erään miehen kanssa, jonka kanssa tuntui synkkaavan hyvin. Meni kauan aikaa kunnes tajusin, että miehen käyttämässä nimimerkissä oli jotain tuttua; se oli melkein kuin unessa näkemäni nimi. Ja kuten kerroinkin, tuo nimi oli aika erikoinen...
En ole kertonut miehelle tuosta yhteensattumasta, sillä en tiedä kuinka hän siihen reagoisi. Emme tunne vielä niin hyvin...Olemme kuitenkin todella samanlaisia. Jotain jännää tässä on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1294313Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja393268Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12433KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2081475Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2111089Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1581069- 681014
Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v17979Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka21936En elä täällä vaan oikeassa elämässä
Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott127802