Romanttisuus voi realisoitua?

uneen aika vaipuu

Olen melko romanttinen luonne. En tiedä voiko sitä mies sanoa, mutta niin vain on. Vuoden alussa sitten näin mahtavan unen naisesta, joka oli todella suloinen. Seuraavana aamuna oli tosi kurjaa herätä, koska en olis halunnut herätä [tai lähteä] hänen luotaan enää koskaan. Alkukeväällä sitten tapasin tämän naisen oikeasti ja olemme sen jälkeen olleet onnellisesti yhdessä. Voiko unet todellakin toteutua näin? Tein siitä pienen kertomuksenkin, jos jaksat vilkaista:
http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/1/o5qPbi5aZ1I

1

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet uneni kaunein

Uskon, että herkät ihmiset voivat nähdä enneunia.
      Itse olen jo aikuinen, mutta nuorena näin unen, joka oli aivan ihana tunnelmaltaan. Olin siinä mielettömän rakastunut ja onnellinen:)
      Näin unta miehestä, herättyäni kirjoitin päiväkirjaani ylös kirjaimet hänen nimestään (tuli erikoinen nimi).
      Parikymmentä vuotta myöhemmin, eronneena (en ollut vielä löytänyt häntä), liityin minäkin nettideittaajiin. Aloin kirjoitella erään miehen kanssa, jonka kanssa tuntui synkkaavan hyvin. Meni kauan aikaa kunnes tajusin, että miehen käyttämässä nimimerkissä oli jotain tuttua; se oli melkein kuin unessa näkemäni nimi. Ja kuten kerroinkin, tuo nimi oli aika erikoinen...

En ole kertonut miehelle tuosta yhteensattumasta, sillä en tiedä kuinka hän siihen reagoisi. Emme tunne vielä niin hyvin...Olemme kuitenkin todella samanlaisia. Jotain jännää tässä on:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2977
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2879
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2333
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1843
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1699
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1624
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1235
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1060
    Aihe