Mistä tälläinen pitkä nainen joka on 180cm ja kookas -löytää juhlakorsettia? Aluasvaateliikeissä aikas pienen ja LYHYEN näköisiä korsetteja ja ne eivät käy kun olet pitkäselkäinen...Liekö ainoa mahdollisuus teettää josskin korsetti mutta hintakin on sitten tosi kallis...tosin sitten se olisi sopiva! ...
Juhlakorsetti?
iso n
3
211
Vastaukset
- lkädkfädkö
Muistaakseni tuolla isotkoot.comissa ollut keskustelua näistä!? Ja tosiaan, tilaamalla (Hesassa ainakin joku liike...) saa varmasti oman kokoisen ja istuvan. Ovatkohan teetetyt kovin paljon kalliimpia??? nimim. ei kokemusta :)
- iso n
OK.Kiitos vastauksesta-täytyy ruveta ottamaan selvää :)
- s;rt 'wo
Kokeile tilata taalta:
http://www.corsets-uk.com/
Hyva palvelu, olen itse tilannut sielta useammankin kkorsetin. Hinnatkaan eivat pyorryta.
Taalla on isokokoisia ja pitkia korsetteja, josiat varmaan loydat itysellesi sopivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673