Aika monessa deitti ilmoituksesa lukee toi että on huumorintajuinen. Mutta mutta.....missä on kaikki huumorintajuttomat? Onks kukaan törmänny niihin?
Olen huumorintajuinen?
3
451
Vastaukset
- 17+7
Hyvä huomio.
Huumorintaju on ylipäänsä sellainen asia, jota ei pitäisi tarvita ylipäänsä kirjoittaa auki. Jos ihminen on huumorintajuinen niin sen huumorintajun pitäisi kyllä näkyä tavassa, jolla hän kirjoittaa. - täti42
Livenä olen törmännyt moniin huumorintajuisiin. Toisten seurassa saa nauraa mahansa kipeäksi. Toisten kanssa on riemastuttavaa heittää ironista läppää. Joidenkuiden seurassa tuntee myötähäpeää surkeiden vitsien takia. Muutamien mielestä on huippuhuumoria vaihtaa sokeri kahvihuoneen pöydällä suolaksi. Kaikki varmaan kuvailisivat itseään huumorintajuisiksi... Kannattaa ehkä tarkkailla varovasti, missä ja miten luvattu huumorintaju ilmenee.
Luultavimmin se on vain positiiviseksi koettu ominaisuus, joka laitetaan ilmoitukseen isommin pohtimatta. - 16+1
Joo, joskus löytää mitä kummallisimmista paikoista yhtäkkiä henkilön jonka kanssa huumori sopii yksiin niin loistavasti. Näin kävi minulle viimeksi lomareissulla. Mies tunnusti heti avoimesti olevansa homo ja parisuhteessa, ehkä siitä juuri puuttui se "jännitys" meidän väliltä ja jutut meni tunti tunnilta aina vaan enemmän hervottomiksi, ikää tuli lisää monta vuotta jos nauru sitä pidentää. Naurettiin niin, että meinattiin tuolilta pudota ja se soitti jo kavereitansakin paikalle että nyt täällä on ihan hullu nainen, tulkaa tänne.
Olen samaa mieltä, että yleensä ne jotka sanoo olevansa huumorintajuisia eivät valitettavasti sitä ole tai sitten en heidän huumoriaan tajua, sitä kun on niin monenlaista. Huumorin pitää todella näkyä profiilissa jo, maininta siitä ainakin saa minut vaivautuneeksi ja melkein ohittamaan profiilin sen takia. Joskus kun sinne piilottaa jonkun jutun ja toinen sen löytää, huomaa jo että meillä on huumorissa yhteistä ja se on jo paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837