Hei! Tällaisia viestiketjuja löytyy varmasti muitakin, mutta pikaisella selaamisella en löytänyt tilanteeseeni sopivaa viestiketjua.
Eli puhumme toisillemme estoitta, saan hänet helposti nauramaan ja hän saa minut nauramaan. Olemme myös kiinnostuneet samoista asioista. Muutenkin ymmärämme toisiamme todella hyvin.
Miten saan selville sen onko hän kiinnostunut minusta? Miten teen kyseiseen tyttöön vaikutuksen?
Onko tyttö kiinnostunut?
4rska
3
407
Vastaukset
- Ex Pimp
Miksi sinun pitäisi tietää, onko tyttö kiinnostunut?
- Sama95
Mulla on vähän sama juttu
- Kerro lisää-------
Flirttailetteko? Millä tavalla? Miten hän reagoi? Millainen katsekontaktinne on? Kesto, tapa? Kosketatteko toisinaan tarkoituksella tai "vahingossa"? Kyseleekö hän sinulta asioita, pyytääkö apua? Vihjaileeko hän jotain tai kertooko suoraan mitä aikoo tehdä ja missä? Kerotko sinä? Eli teettekö näin epäsuoria ehdotuksia, että siellä voisi nähdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564