Heippa.
Muutin noin kuukausi sitten tänne Atlantin toiselle puolelle. Nyt sitten minulta on alannut lähteä normaalia enemmän hiuksia. Aiemmin hiukseni olivat aika hyväkuntoiset, mutta nyt myös tuntuvat kuivemmilta. En värjää hiuksiani, eli väriaineessa syy ei voi olla, enkä myöskään käytä paljoa hiustenkuivaajaa tms. Olisikohan syy erilaisessa vedessä tai ruokavaliossa vai missä? Osaisiko joku kertoa hyvää vinkkiä miten lopettaa hiustenlähtö, ennen kuin olen kalju? ;)
Kiitos :)
Apua hiustenlähtöön?
3
301
Vastaukset
Käyppä revitalashin sivuilla.
www.revitalash.fi
tai hiustutkimuksiin
www.hiusakatemia.fi- valceer
Suosittelen Propecia (finasteride). Olen käyttänyt sitä jo vuosia hyviä tuloksia. On vaikea löytää hyvämaineinen apteekki, mutta saan sen täältä ilman reseptiä http://genericmedstonorth.com/?wm=10034&tr=8027
- skjf,vnc
Mulla oli sama vuosi sitten, olin ihan paniikissa ja kävin lääkärissäkin hiusten lähdön takia. olin varma et kaljuunnun. mut sit se vaan pikkuhiljaa loppui ihan itsetään. eli mun neuvo on että koita olla ajattelematta asiaa liikaa, yleensä se loppuu itestään jonkun ajan päästä. (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup326031Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su884348Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233452Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1172867- 482825
Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252775Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322111- 431775
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731586- 221530