Missä kohtaa reiät?

paikalla ON väliä

Kysyisin teiltä jotka olette ottaneet korviin reiät, siis vain yksi reikä kummassakin korvassa ja siinä nipukassa "peruskohdassa". että missä kohtaa teillä tuo reikä sijaitsee? Miten korvikset istuu kasvoihin nähden kokonaisuutena?

Otin itse Tampereella mad maxissa kun kaikki suositteli että kannattais ottaa lävistäjällä.. No, nyt kadun katkerasti kun toinen reikä on selvästi eri kohdassa kuin toinen! Eikös reiän laittajan pitäisi nähdä mihin kohtaa reikä laitetaan? Pyysin nimenomaan että nipukan keskelle eikä ole tarkoitus reikää missään vaiheessa venyttää saati ottaa lisäreikiä. Tää toinen reikä on todella lähellä kasvoja, toinen on selkeästi kauempana kasvoista ja ihan nipukan keskellä kuten pitikin. Ainoo plussa mikä on ettei "lävistäjä" laittanut reikiä liian alas jolloin on suuri vaara että korva halkeaa.

1

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella yleistä

Mulla sama vika :( Siksipä otin aikoinani siihen korvaan, jossa reikä lähempänä kasvoja toisen reiän viereen, että vähän "tasapainottaisi" tilannetta. Silti mieluiten haluaisin vaan kaksi reikää symmetrisesti.

Mun neuvo on, että jos olet vasta ottanut reiät, niin anna sen huonomman kasvaa umpeen ja ota samaan korvaan myöhemmin reikä aivan keskelle, kun on kunnolla parantunut. Pitäis umpeutua sitä paremmin, mitä pikemmin ottaa korun pois. Itse olen kerran yhden reiän (kolmannen samassa korvassa) antanut kasvaa umpeen, kun oli jotenkin typerän näköinen, niin hyvin onnistu, eikä ees jälkeä jäänyt. Nyt mulla ollu reiät jo 20v, niin eivät enää ole kasvaneet umpeen, vaikka vuosia ollut välillä ilman koruja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      23
      5138
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4587
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1352
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      971
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      813
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe