Kyllä on ihmeellistä minkälaisia rättejä kaikki torit on täynnä! että kehtaatte myydäkkin kaikkea, heittäkää jo roskiin tai tehkää niistä siivousrättejä!
rätit
yäk
1
62
Vastaukset
- Kauniittyötesille
Tampereen keskustorikin täynnä 5€ rättejä. Siistikää torit, että niissä voisi ostaa jotain kunnollista, suomalaista. Auringon polttamat tpaidat ja shortsit on nähty, kuka niitä edes ostaa. Tuokaa suomalaisia tuotteita esille toreille, saisi viedä tuliaisiksi kuunnon tavaraa. Joka tori täynnä samaa virttynyttä piip maan tavaraa, 8 teltaa Tampereen torilla tätä samaa soopaa. Kierrän torit kaukaa. Ihmiset on opetettu että toreilta saa kaikki 3€/kpl. Minusta torit kunniaan ja tuotteet sen mukaan. Krääsä pois jo tänä kesänä. Matonkuteeksi Martoille nuo rätit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312