Maailman lyhyempiin kynsiin rakennekynnet?

masentunut kynsiin

Voiko muutaman millin mittaisiin kynsiin edes harkita rakenne-tai geelikynsiä?
Tämä on minulle todella paha ongelma ja haluan lopettaa pureskeluni ja uskon rakennekynsiä parhaaksi vaihtoehdoksi minulle. En ole perus kynsien pureskelia, jolla on kuitenkin reippaasti kynsien pureskelusta huolimatin kynttä. Vereslihalle asti pureskelen..tämä on erittäin noloa, mutta minulle suurin huoleeni. Olen vielä kassalla töissä, joten kertokaa, mitkä mahikset mulla on saada uudet kynnet?

30

10315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

      Voin heti sanoa että niin lyhyissä kynsissä rakennekynnet eivät tule pysymään.

      • ammattilainen4U

        Kun työn tekee ammattilainen ja pituus pidetään maltillisena niin pysyy. Ensimmäinen huolto kannattaa varata 2-3vkon päähän mutta jatkossa normaali 4vkon huoltoväli.


    • Nirsknarsk

      Itselläni sama ongelma ja uskomatonta mutta totta-ainut keino lopettaa kynsien pureskelu on lakata ne.Laita aluksi vähemmän huomaamatonta lakkaa ja kun ne kasvaa niin punaisempaa.Itselläni se on auttanut monta vuotta ja heti jos kynsissä ei ole lakkaa niin...................................pureskelen-kokeileppas huviksesi ja sanon tämän kokemuksella koska pureskelin lapsesta saakka ja häpesin itsekkin kynsiäni,nyt ne on kauniit.Tsemppiä:)

    • masentunut kynsiin

      Laitoin nyt väritöntä lakkaa..pitäisi myös vahvistaa omaa kynttä. :) Olen vain kuullut, että todella lyhyisiin kynsiin voidaan laittaa ja ne voi pysyä, jos tekiä on taitava.

    • Rakennekynsi1234

      Älä masennu, kyllä ihan lyhyisiinkin kynsiin voi tehdä rakennekynnet. Tarvitset huollon alussa luultavasti kahden viikon välein. Lisäksi sinun on jätettävä rakennekynnet täysin rauhaan, ei repimistä tai puremista. Tulehtuneisiin kynsiin kynsiä ei voi tehdä, eli ensin on odotettava että tulehdus paranee. Helsingissä on monia vähän kalliimpia ja laadukkaampia kynsistudioita, neuvoisin menemään oikealle ammattilaiselle. Jätä siis väliin Thaimaa studiot ja epämääräiset tarjouskynnet.
      Kyllä ne siitä lähtee kasvamaan rakennekynsien alla :)

    • M

      En kyllä usko että ihan pari-millisiin kynsiin saa mitään rakennekynsiä pysymään. :/ Tai jos saa niin niiden täytyy olla kyllä todella lyhyet ja paksut, jottei napsahda poikki kun "tartunta" pintaa on niin vähän. Parhaan vastauksen saat kun menet ihan kysymään kynsistudiosta, tsemppiä! :)

      Ja itse lopetin pureskelun kun teen kynsistä vain mahdollisimman nätit niin etten voi purra niitä pois. :D

    • =DD

      Mullakin on tai oli tuo kynsienpureskeluongelma , mutta sitten löysin Citymarketin kynsiosastolta Mavala Stop - Ainetta , joka estää kynsien pureskelun. Se maistuu siis ihan KARMEALTA , joten sitä kannattaa ostaa niin eiköhän pureskelu lopu =)) Ja ostin siis tuota muutama viikko sitten ja tuntuu että kynsien kasvu on hieman hidastunut , kun eivät juurikaan ole kasvaneet. Ostan ehkä seuraavaksi sitten sitä Mavalan jotain kynnen kasvun nopeuttajaa (nimi oli joku tälläinen) =)

      Ja tuota Stoppia löytyy varmasti myös sieltä teidän Citymarketista , Apteekista , Prismasta , mistä vaan isommasta kaupasta , kun löytyi Raumaltakin missä ei ole juurikaan meikki/kynsikauppoja.

      Haluun kanssa geelikynnet. Rakennekynsiä en halua , koska oon kuullut että ne pilaavat koko kynnet. Omat kynteni ovat vielä sen verran lyhköset ja ne toipuvat vielä pureskelusta niin vielä en geelejä edes aio ottaa. Ja hintakin on este. Alle 15 olen ^^ Ja kynteni ovat siis kun viivottimella mittasin tasan 1cm pitkät =DD
      Synttärit ovat marraskuussa , niin varmaan lahjaksi pyydän =))


      Ja toivottavasti tästä oli sulle apua kynsien pureskelun kanssa =)))

      • Kosmetologi&Kynsimuo

        "Haluun kanssa geelikynnet. Rakennekynsiä en halua"

        Geelikynnet ON rakennekynnet.


      • Ammattilainetäälläki
        Kosmetologi&Kynsimuo kirjoitti:

        "Haluun kanssa geelikynnet. Rakennekynsiä en halua"

        Geelikynnet ON rakennekynnet.

        Geelikynnet ei välttämättä ole rakennekynnet jos kynttä ei ole jatkettu!


    • Rakennekynsi1234

      Rakennekynnet ja geelikynnet ovat sama asia. Vai tarkoitatko että haluat oman kynnen vahvistuksen geelillä? Totta ettei parin millin kynsiin saa rakennekynsiä, mutta toisaalta enpä ole koskaan oikeasti kaksi milliä pitkiä kynsiä nähnyt livenä, kuvissa kyllä. Eli aloittajalla on varmasti hieman pidemmät kynnet kun pari milliä, niinkuin itsekkin kirjoitti.

    • :--)

      en tajua mikset vain lopeta sitä pureskelua jos ne kerta niin huonossa kunnos on? :O

    • ;aoehf'ovh

      Mulla oli todella lohkeilevat kynnet, jotka eivat kasvaneet sitten millaan. Sitten pidin pari vuotta geelikynsia, mutta kun halusin lopettaa niiden pitamisen, niin tilanne oli taas sama.

      Nyt hoksasin Nailtiques-lakat, joilla kynnet kasvavat todella vahvoiksi ja pitkiksi (ainoa haittapuoli on se, etta niita saa koko ajan olla lyhentelemassa).

      www.lookfantastic.com myy edullisesti, kannattaa kokeilla!

    • tc

      tietty voi ottaa. ja pysyykin!!! nim. kokemusta on!! :)
      geelikynnet ei välttämättä ole rakennekynnet. rakennekynnet on rakennettua eli pidennettyä kynttä. geelikynnet sanotaan jos on omat ilman pidennyksiä.

      • 19+19=?

        "geelikynnet ei välttämättä ole rakennekynnet. rakennekynnet on rakennettua eli pidennettyä kynttä. geelikynnet sanotaan jos on omat ilman pidennyksiä. " WTF!!!
        Geelikynnet ON rakennekynnet. Kun geeli laitetaan luonnonkynnelle silloin puhutaan luonnonkynnen vahvistamisesta.
        Kun lyhyisiin kynsiin tehdään tipin avulla kynnet, oli sitten kyse geelistä, akryylistä tai lasikuidusta, silloin puhutaan rakennekynsistä.
        Näin sanoo esim. Wiki:
        "Rakennekynsi on luonnonkynnen päälle rakennettava kynsi. Rakennekynsiä tehdään yleisimmin joko geelillä tai akryylillä. Konkreettisin ero näiden kahden välillä on tekotapa: geeli on valmista massaa, joka levitetään kynnelle ja kovetetaan UV-lampun alla. Akryylimassa useimmiten tehdään akryylinesteestä sekä akryylijauheesta, jolloin se kuivuu päästessään kosketuksiin ilman kanssa. On olemassa myös UV-kovetteisia akryylejä."


      • Tc
        19+19=? kirjoitti:

        "geelikynnet ei välttämättä ole rakennekynnet. rakennekynnet on rakennettua eli pidennettyä kynttä. geelikynnet sanotaan jos on omat ilman pidennyksiä. " WTF!!!
        Geelikynnet ON rakennekynnet. Kun geeli laitetaan luonnonkynnelle silloin puhutaan luonnonkynnen vahvistamisesta.
        Kun lyhyisiin kynsiin tehdään tipin avulla kynnet, oli sitten kyse geelistä, akryylistä tai lasikuidusta, silloin puhutaan rakennekynsistä.
        Näin sanoo esim. Wiki:
        "Rakennekynsi on luonnonkynnen päälle rakennettava kynsi. Rakennekynsiä tehdään yleisimmin joko geelillä tai akryylillä. Konkreettisin ero näiden kahden välillä on tekotapa: geeli on valmista massaa, joka levitetään kynnelle ja kovetetaan UV-lampun alla. Akryylimassa useimmiten tehdään akryylinesteestä sekä akryylijauheesta, jolloin se kuivuu päästessään kosketuksiin ilman kanssa. On olemassa myös UV-kovetteisia akryylejä."

        Seison sanani takana koulutettuna kynsiteknikkona 5 vuoden työkokemuksella ;) hyvä et perustat sanas wikipediaan! Keep going :DD


      • kaikkimuumittallella
        Tc kirjoitti:

        Seison sanani takana koulutettuna kynsiteknikkona 5 vuoden työkokemuksella ;) hyvä et perustat sanas wikipediaan! Keep going :DD

        Et ammattilaisena muuhun pysty kuin vittuilemaan????
        Voi asiakas parkoja.....


    • älä pureskele kynsiä

      Hei vaan! Kyllä se todellakin vaan nyt on niin että geeli- ja akryylikynnet ovat molemmat rakennekynsiä, vaikka geelillä tehtäisiin omaan kynteen ilman tippiä tai muotin apua, ne ovat silti rakennekynnet. eivät geelilisä. En suosittele ottamaan lyhyisiin kynsiin rakennekynsiä, ne kuitenkin tosiaan joudutaan rakentamaan, joten esim, tipin kiinnitys oikea oppisesti ei onnistu. kasvattakaa omat kyntenne rauhassa. Hyvä tuote on juuri se mavalan stopperi, maistuu pahalle, ei varmasti tee mieli pureskella kynsiä. sekä kasvun nopeuttaja on huippua! tosin mavalanilta en ole itse kokeillut, vaan tukusta ostanut muiden valmistajien tuotteita, mutta hyvää palautetta olen mavalanista kuullut.

    • 5+11=?

      Mä en pureskellut kynsiä, mutta ne oli työn takia lyhyet, kynnet aina lohkeili ja oli pakko leikata ne aivan lyhyeksi. Kaveri laittoi mulle rakennekynnet ja hyvin pysyivät! Älä siis usko niitä, jotka väittävät, että ei pysy lyhyissä kynsissä. Huolto tosin oli 2 viikon välein. Nyt on tipit kasvaneet pois ja huolto tulee ns. luonnonkynnelle :)
      Ihanaa, kun on kerrankin nätit kynnet!

    • että näin..

      Itse teen kynsiä ja olen tehnyt muutamalle kynsienpureskelialle muutaman kerroksen geelivahvistukset oman kynnen päälle ja asiakas on tullut sitten uusimaan vahvistuksia 1,5 viikon- 2viikon välein. Jatkeita on ihan turha noin lyhyisiin kynsiin laittaa, koska luultavasti eivät pysy ja rahat menee vaan hukkaan. Itse olen ottanut tällaisilta pureskelioilta pienenmpää hintaa vahvistuksesta, koska aikaa laittamiseen ei mene juuri mitään.

    • älä pureskele kynsiä

      lyhyisiin kynsiin toki voi tehdä, mutta ne ei välttämättä kaikilla pysy. on henkilöitä joiden kynsi jo pelkästään hylkii geelejä. ei kannata yleistää, ja minäkin teen kynsiä. monet kokemukset lyhyistä kynsistä. muoteilla tekeminen ei ole herkkua jos kynnet ovat todella tyngät, se on lähes mahdotonta, tipin kiinnittäminen onnistuu, mutta kuten em. ei ole järkevää:) rahat menee hukkaan, kun jatkot katkeilee parin päivän välein..

    • Mailinaili

      Mullakin on omat kynnet tosi lyhyet, mutta ainakin Lahden LaChica-kynsistudiolla mulle tehtiin ihanat, pitkät, kauniit kynnet. Ja hyvin ovat pysyneet! :)

    • Ammattilaane

      Ite olen kyllä töissä tehnyt kynsiin joissa vapaata kärkeä ei ole koska on syöty lyhyeksi. Kynsipetikin oli lyhyt..

    • kaverilla tepsi

      en tiiä mutta osta sellasta läpinäkyvää spesiaali lakkaa, aina ko tekkee mieli jyystää, niin maistuu niin helkuta pahalta se lakka, ni eipä tee miel jyystää kauaa!

    • EFK

      mä oon tehny akryylit monille kynsienpureskelijoille. ovat saaneet kasvatettua omia kynsiään sekä myös sanoneet sen hillitsevän sitä puremisvimmaa. akryylissä tosiaan saa tehdä toitä et saa puremalla irti. tervetuloa!0407020652 teen turussa.

    • appelsiini_cola456

      Se, joka väittää, että tipit ei pysy tynkäkynsissä, ei huolisi yleistää. Itse on hyvä esimerkki siitä, että pysyivät!
      Omat kynnet olivat todella huonossa kunnossa ja toidellakin erittäin lyhyet, hyvä jos oli 0,5-1mm pituutta.
      Nyt tipit ovat kasvaneet pois ja oma kynsi kasvanut hyvään mittaan ja huollot siis tehdään omalle kynnelle :)
      Teille, joilla on erittäin lyhyet kynnet, toivoa on aina :) Huollot kannattaa ottaa 1,5-2 viikon välein alussa.

    • M.

      Olen myöskin samaa mieltä, että kyllä lyhyisiinkin kynsiin saa kynnet pysymään :) Aluksi juurikin joku geelillä vahvistus pelkästään voisi olla hyvä, ja huolto useammin alussa, esim juurikin noin kahden viikon välein. Eikä tule niin kauhean kalliiksikaan alussa, jos laittaa vain ohuen vahvistuksen gellak- geelilakkauksilla esimerkiksi :) Itse olen kasvattanut omia kynsiäni geelilakkausten avulla, joten voin myös sanoa, että olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja, kyllä aina on toivoa saada pitkät ja kauniit kynnet :)

    • Mäinevaan

      Itselläni sama vika, muuta toivon että näet tämän viesti eli käytä kynneliä:) pureskelu loppuu heti, lupaan sen:) Kysy cittarista:)))!

    • Entinen huonokyntin

      kaikille niille, joilla on lohkeilevat ongemakynet: ostakaan Nailtiques 2 plus -proteiinihoitolakkaa! Aivan loistava tuote!! Ja katsokaa, että se on 2 PLUS eikä pelkkä kakkonen. :) Olen käyttänyt nyt 3 kk ja kynnet ovat vahvat ja upeat eivätkä lohkeile.

    • no for gel

      akryylikynnet saa purskelun ainakin vähenemään ellei loppumaan. pitkiä sulle ei voi laittaa heti mutta ehkä siistit lyhyet. geeli ei todennäkköisesti kestä sun hampaita on se sen verran pehmeää kuitenkinn.

    • tynkäkynsi

      Itse kävin eilen ottamassa rakennekynnet.
      Kynsissäni ei vapaata kärkeä ollut ollenkaan, ja se ihonvärinen osakin on alle 1cm pitkä. Saa nähdä miten pysyy.

      Ja teille jotka sanotte, että "mikset vaan yksinkertasesti lopeta pureskelua?" - se ei ole niin helppoa. Itse ainakin olen ihan koukussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe