Kellään kokemusta TE Teho Europe Ltd Oy myyntityöstä Espanjassa?

tietoa janoava

paikka sijaistee benalmadenassa. Millaista palkkaa maksavat? tuleeko palkat ajoissa?¨ onko tuotteet helppo myydä yrityksille?

mitä kyseinen firma myy yleensä yrityksille?

vastailkaa. en halua kuulla että "kaikki espanjan puhelinmyyntifirmat ovat kusetusta", vaan haluan faktatietoa asiasta yksityiskohtasesti! elikkäs faktaa tiskiin, ei kuulopuheita ja epäilyjä vaan konkreettisia kokemuksia =)

4

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuuuulia

Itse kävin kyseisen firman haastattelussa tampereella ja siellä sanottiin että ensiksi ollaan suomen toimistossa n. 3kk, jonka jälkeen MAHDOLLISESTI voi päästä siirtymään espanjaan. Sovittiin jo haastattelijan kanssa mitä tuotetta menen myymään ja hän lupasi soittaa viikon päästä uudelleen kertoakseen aloituspäivän.. Soittoa ei ikinä kuulunut! Tästä haastattelusta on nyt noin vuosi aikaa.. Muuta en valitettavasti kyseisestä firmasta osaa sanoa.

• tietoa janoava

Kiitos vastauksesta!

Myyntihommia kyllä riittää aina espanjassa (kuin suomessakin) ja olen itse jopa joskus siellä myyntihommissa ollut. Tiedän että Espanjassa on paljo firmoja jotka maksavat palkkaa miten sattuun ja saatat menettää työpaikan tuostavaan yms.

mutta kumma kyllä jos eivät ole ottaneet yhteyttä jos kerran työntekijää hakevat. itse olisin tuossa vaiheessa tiedustellut työpaikasta.

Mitä tuotetta sovit myyntiin? puhuivatko palkasta mitä tasoa? pohjapalkka? provisio? seki mitä ne lupaa kertoo aika paljon firman luotettavuudesta, sen olen huomannut..

• 1/,!

Kannattaa olla tarkkana jos yritys rekryää koko ajan niin Espanjassa kertoo siitä että jotain on pahasti vialla. Selvitä onko yrityksellä kaikki kunnossa ettei sitten kun Espanjaan lähdet niin käy pahasti.

• Teemuee

Hellou.

Hyviä vinkkejä, kannattaa olla tarkkana näistä yrityksistä, sekaan mahtuu monenlaista. Mutta kannattaa myös vähän suodattaa mitä kaikkea täällä kirjoitellaan.

Parhaan kuvan saat kun tulet haastatteluun (: eiköhän silloin selviä onko homma just sulle sopivaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3829
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3456
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3310
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2618
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1486
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1094
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1090
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1046
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1006
    Aihe