Onko kymmenen vuoden ikäero liikaa suhteessa?
En siis seukkaa tuon ikäisen naisen kanssa, mutta kiinnostaa tietää.
Mies 26 v./nainen 16 v.
54
1897
Vastaukset
- Tämä selkeää!
16/26 asetelmassa on, mutta esim. 26/36 ei ole.
- gbokdf
paskapuhetta
- Järki käteen
Ja kaiken lisäksi laissa rangaistava teko
- 19v nainen
Järki käteen kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi laissa rangaistava teko
suomessa suojaikäraja on 16 vuotta. jos siis tyttö on täyttänyt tuon 16, niin saa kyllä seurustella minkä ikäisen kanssa haluaa.
- 26
Ei kai, jos tuo mies on samalla henkisellä 16-vuotiaan kanssa.
- 26
Tasolla siis.
- 9tgå´+tgfå9
samaa mieltä
- tjoo
Riippuu ikäerosta.
26/16 kuulostaa vähän oudolta.- esimerkkierkki
Ikäero riippuu ikäerosta?
siis iästä varmaankin juu.
- fhklölklioiwuu98u92
Kyllä kiva ja kaunis 16 vuotias kelpais kevyeeseen suhteeseen oikein hyvin. Hengailua ja panemista :) Mutta ite 26 vuoden iässä haluan jo vähitellen perhettä ym eikä siihen käy 16v muija mitenkään, jolla on vielä nuoruuden bailausvaihe edessä... Ja mitä nyt oon 16 vuotiaiden kanssa hengaillut niin vähän tuntuu että niiden mielestä kaikki yli 20v on vaan niin saatanan vanhoja...
- ikäero kiihottaa
Olen 34 ja etsin itsekin tuon ikäistä naista, mielestäni sopiva ikäero.
- mmmmhhh
"Olen 34 ja etsin itsekin tuon ikäistä naista, mielestäni sopiva ikäero."
Nonnih,aika saatanan sairasta taas.Namusetä olet melkein tuollaiselle 16v:lle.
Sä olet käytännössä jo 40V KESKI IKÄINEN MIES!! - ¨huohiknlmmmmmmmmmmm
mmmmhhh kirjoitti:
"Olen 34 ja etsin itsekin tuon ikäistä naista, mielestäni sopiva ikäero."
Nonnih,aika saatanan sairasta taas.Namusetä olet melkein tuollaiselle 16v:lle.
Sä olet käytännössä jo 40V KESKI IKÄINEN MIES!!no pitää ensin olla se karkkipussi taskussa yms... mutta ihan normaalia , ja lain puitteissa tässä mennään , sekun on kaikille sama.
- Hah !
No mitä se kertoo 34-vuotiaasta ? Vastaus: henkinen elämä kulkee 16-vuotiaan tasolla.
- 28-v mies
Just sopiva ikäero. Vähemmänkin voisi kyllä riittää, esim. 5 vuotta miestä nuorempi nainen on vielä ihan ok järjestely. 2-3 vuotta nuorempi nainen on jo oman arvonsa tuntevalle miehelle turhan iäkäs. Kimmoisasta 16-vuotiaasta on kuitenkin iloa vielä vuosikausia, ja laillisuuspuolikin on kunnossa, eli oikein optimaaliselta kuulostaa.
- poliisi.
up
- let it burn
Ehdottomasti liian suuri ikäero. Vanhempi mies haluaa teinitytöltä vain ja ainoastaan seksiä.
16v ikäinen nuori on vielä sosiaalisilta ja seurustelutaidoiltaan aloittelija, joten hän on selvästi alakynnessä verrattuna kymmenen vuotta vanhempaan mieheen. Tuon ikäinen nuori tyttö tarvitsee kannustusta opinnoissaan, ikäisiään samaa sukupuolta olevia kavereita, harrastuksia ja huoletonta hauskanpitoa eikä painostusta vanhemmalta äijältä seurusteluun tai pelkkään seksiin.
Kun 16-v ikäinen tyttö haluaa tutustua poikiin, niin ehdottomasti pitäisi olla max 2 vuotta ikäeroa. Silloin on samassa tilanteessa ja tasa-arvoisia opettelemaan sitä parisuhdetta jne.- fhklölklioiwuu98u92
"Ehdottomasti liian suuri ikäero. Vanhempi mies haluaa teinitytöltä vain ja ainoastaan seksiä.
16v ikäinen nuori on vielä sosiaalisilta ja seurustelutaidoiltaan aloittelija, joten hän on selvästi alakynnessä verrattuna kymmenen vuotta vanhempaan mieheen. Tuon ikäinen nuori tyttö tarvitsee kannustusta opinnoissaan, ikäisiään samaa sukupuolta olevia kavereita, harrastuksia ja huoletonta hauskanpitoa eikä painostusta vanhemmalta äijältä seurusteluun tai pelkkään seksiin.
Kun 16-v ikäinen tyttö haluaa tutustua poikiin, niin ehdottomasti pitäisi olla max 2 vuotta ikäeroa. Silloin on samassa tilanteessa ja tasa-arvoisia opettelemaan sitä parisuhdetta jne."
Vai niin, ite 26 vuotiaana en ole ikinä seurustellut, muutamana kerran baarireisuilla saanut. Olen sosiaalisilta- ja seurustelutaidoiltani paljon kokemattomampi kuin 16v tyttö, joka on seurustellut 2-3 kertaa ja nussinut 3-10 eri miehen kanssa. - lalalaa
fhklölklioiwuu98u92 kirjoitti:
"Ehdottomasti liian suuri ikäero. Vanhempi mies haluaa teinitytöltä vain ja ainoastaan seksiä.
Kun 16-v ikäinen tyttö haluaa tutustua poikiin, niin ehdottomasti pitäisi olla max 2 vuotta ikäeroa. Silloin on samassa tilanteessa ja tasa-arvoisia opettelemaan sitä parisuhdetta jne."
Vai niin, ite 26 vuotiaana en ole ikinä seurustellut, muutamana kerran baarireisuilla saanut. Olen sosiaalisilta- ja seurustelutaidoiltani paljon kokemattomampi kuin 16v tyttö, joka on seurustellut 2-3 kertaa ja nussinut 3-10 eri miehen kanssa.sosiaalisilta ja seurustelutaidoiltaan ei ainakaan atm:n verrattuna. atmille nuori teinityttö on paras valinta imo.
- 19v nainen
halvennat sanomisillasi teinityttöjä! sunko mielestä ton ikäsistä ei oo mihinkään muuhun kuin seksiin? kyllä 16 vuotiaatkin ja heidän mielipiteensä/sanomisensa pitää ottaa vakavasti! nuoretkin on ihmisiä!!
- nainen23v_
Sanoisin että on liian iso. Koska ihmettelen 26-vuotiaan ja 36-vuotiaan suhdettakin, ollaan siinäkin aika eri tasoissa. Se tosin on jo kahden aikuisen ihmisen yhteinen päätös, mutta enpä kyllä 26-vuotiaanakaan olisi 10vee vanhemman kanssa. Aika kaukaiselle tuntuu.
Minulla ja miehellä ikäero 5 vuotta ja risat.. Mutta minkäs sen tekee, joillekin 26-vuotiaille 21-vuotias on jo liian vanha kumppaniksi.- lalalaa
kannattaa muistaa että atmilla ei ole kokemusta mistään siksi hänelle paras vaihtoehto on nuori teinityttö.
- ....................
Nää "miehet" haluaa epävarman naisenalun, jotta oma epävarmuus pysyisi hallinnassa. Sitten on tietysti likaiset himot päälle. Vältelkää vain, tytöt, edelleen. Pashkan saa pyytämättäkin.
- g8yfgt8pyf
kaikki me ollaan epävarmoja asiassa tai toisessa jne,,,,,
- Ruuvit tallella
Ei 16-vuotias ole vielä nainen, vaan nuori tyttö! Kyllä 26-vuotiaalla pitäisi olla vähintään 20-vuotias kumppani - oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Kyllä täytyy olla joku ruuvi löysällä tai puuttua kokonaan, jos aikuinen on kiinnostunut 16-vuotiaasta...- realismus
Kuinkahan sekaisin sitten olikaan ensimmäinen miesystäväni, hän oli 38, minä 16...
- realismus
Varsinainen aviomieheni oli minua 13 vuotta vanhempi. Olihan hän toisinaan hiukan lapsellinen, mutta se kai on miehissä suvaittava ;)
Nyt pitänee katsastaa nuorempaa, vanhemmat ovat väsähtäneitä... - ýh¨0np
ihmisillä ei ole ruuveja yms
- deft
realismus kirjoitti:
Varsinainen aviomieheni oli minua 13 vuotta vanhempi. Olihan hän toisinaan hiukan lapsellinen, mutta se kai on miehissä suvaittava ;)
Nyt pitänee katsastaa nuorempaa, vanhemmat ovat väsähtäneitä...Näin mä olen kuullut. Siis tuosta väsähtämisestä. Olenhan itse sellainen. Toisaalta aivan liian "epänormaali" jotta oman ikäiset naiset katsoisivat niin sanotusti sillä silmällä.
Mutta tästähän mä olen jo paasannut aiemminkin :D
Mitenkäs se kaava menikään...:
Miehen ikä jaettuna kahdella, plus 7?
Tekisi omalla kohdalla niinkin mukavan "ihanneiän" kuin 21,5 vuotta.
Ei huono...ei huono. Nuorempaankin on varaa, tai niin mulle ollaan lähiaikoina lämmetty.
- realismus
Näitä asperger-juttuja juuttua lukuihin ja numeroihin, jotkut ikään, toiset painoon, kuka mihinkin lillukanvarteen
- 16-v = lapsi
Normaalisti 16-v ikäinen tyttö tai poika asuu vielä vanhempiensa luona ja on yleensä yläasteen viimeisellä luokalla tai ensimmäistä vuottaan lukiossa/ammattikoulussa tms. Sen ikäisellä on ihan erilaiset murheet kuin kymmenen vuotta vanhemmalla ihmisellä. Täytyy muistaa, että 16-v ikäinen ei ole vielä ollut päivääkään aikuinen eikä ole edes oikeutettu menemään autokouluunkaan, koska hänen katsotaan olevan vielä kypsymätön sellaiseen!!!! 16-v ikäinen ei myöskään saa äänestää, ei ostaa edes mietoa alkoholia, tupakkaa tai edes pelata rahapelejä tai lotota eikä vuokrata K-18 leffoja. Kymmenen vuotta vanhempi on taas ollut aikuisena jo 8 vuotta ja usein sen ikäisellä on jo koulutus suoritettuna ja työtä.
Jos mietin itseäni 16 tai 26 -vuotiaana niin siinä ajassa kasvoin teiniLAPSESTA aikuiseksi, joten 26-vuotiaana olin jo naimisissa, yhden lapsen äiti ja minulla oli kokopäiväinen vakituinen virka!!! Aika iso harppaus siis kotona asuvasta 16-v ikäisestä lukion ekaluokkalaisesta tapahtunut siihen, mitä olin kymmentä vuotta myöhemmin. Muutokset ovat olleet fyysisiä, psyykkisiä ja sosiaalisia eli kehitystä tapahtunut kaikilla osa-alueilla.
16-vuotias on lapsi, jonka vartalo ja mieli on murrosvaiheessa lapsesta aikuiseksi. Se, että teinitytöllä on kuukautiset, ei tarkoita, että hän olisi vielä välttämättä valmis seksielämään. Aikuisen miehen tehtävä ei ole painostaa teinityttöä menettämään neitsyyttään tai antamaan seksiä hänelle. Jos aikuinen mies ei ole itse teinipoikana saanut teinityttöä, niin tsori vaan, mutta ehkä sitten seuraavassa elämässä onnistaa.- 46yrrvt
"Jos aikuinen mies ei ole itse teinipoikana saanut teinityttöä, niin tsori vaan, mutta ehkä sitten seuraavassa elämässä onnistaa. "
Kuka uskoo jälleensyntymiseen? Onhan sitä maailmaa kotimaan ulkopuolellakin, jos ei tällä tärppää... - Ruma olet
46yrrvt kirjoitti:
"Jos aikuinen mies ei ole itse teinipoikana saanut teinityttöä, niin tsori vaan, mutta ehkä sitten seuraavassa elämässä onnistaa. "
Kuka uskoo jälleensyntymiseen? Onhan sitä maailmaa kotimaan ulkopuolellakin, jos ei tällä tärppää...Että aiot sitten hiippailla tuntemattomana hyväksikäyttäjänä vaanimassa katulapsia?
- 46yrrvt
Ruma olet kirjoitti:
Että aiot sitten hiippailla tuntemattomana hyväksikäyttäjänä vaanimassa katulapsia?
No en tietenkään. Sellaisessa puuhassa olisi todennäköisesti vainaa ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Ne ovat ankaria seutuja, missä katulapsia on. Se on kyllä totta että ruma olen.
- y98yhå
46yrrvt kirjoitti:
Kuka uskoo jälleensyntymiseen? Onhan sitä maailmaa kotimaan ulkopuolellakin, jos ei tällä tärppää..."Jos aikuinen mies ei ole itse teinipoikana saanut teinityttöä, niin tsori vaan, mutta ehkä sitten seuraavassa elämässä onnistaa. "
niin miksi ei jo tässä elämässä ?
- ikäloukko
Itse olen jo 40v mies joka ei ole koskaan seurustellut, tai harrastanut seksiä. Ainoastaan treffeillä olen käynyt pari kertaa. Suhdejutuissa siis aivan teinin tasolla. Olen myös ulkonäöltäni kymmenen vuotta ikäistäni nuorempi, ihan hyvännäköinenkin. Ja edelleen samat harrastukset kuin 20v. sitten, tyypillinen tietokonenörtti. Luonteeltani mukava, fiksu, empaattinen mies, mutta pahaksi onneksi myös ujomman puoleinen.
Ulkonäön puolesta nais-ihanteeni on teinivartaloinen (ei siis liian isoja tissejä tai leveää lantiota), hoikka kuten itsekin olen. Vanhin nainen johon olen koskaan ihastunut on ollut 20v. Naiset jotka minuun ovat ihastuneet taas ovat yleisesti olleet minua vanhempia, yli 30v yksinhuoltajia joista minä taas en kiinnostunut koska koin että en ollut valmis hyppäämään suoraan perhe-elämään. Ujona romantikkona yhden yön jutut eivät kiinnosta, huorista nyt puhumattakaan. Haluaisin että suhde alkaisi hitaasti, sänkyyn vasta sitten kun oltaisiin tultu kunnolla tutuiksi.
Itse olen jo jotakuinkin luopunut ajatuksista että koskaan tyttöystävää löydän itselleni, mutta jos löytäisin, kertokaas minkä-ikäinen parhaan mahdollisen tyttöystävän tulisi olla minun kaltaiselleni miehelle?
Nuoret pitävät liian vanhana, omanikäiset liian kypsymättömänä ja elleivät suorastaan halveksuttavana niin ainakin säälittävänä kun ei ole kaatoja kertynyt.- lalalaa
miehen puhetta.
- 45679087ytggvbnji
Ikäloukko on kuvottava. Tämä koko palsta on pedofiilien valituskerho. Kai tajuatte itsekin olevanne niille "teininaisille" pahinta mitä voi tapahtua? Että mikä tahansa olisi parempi kuolemaa lukuunottamatta? Ja se teinikin saa lisää ikää ja teininaisia ihaileva siirtyy kuin sarjamurhaaja uuteen, nuorempaan uhriin heti kun pystyy. Teinille ei mitään muuta suhteesta kuin revitty pillu, paha mieli, sukupuolitaudit, mahdollinen raskaus ja häpeä omasta tyhmyydestään. Mukavaa olla lapsen elämän pilaaja?
- ikäloukko
???
Minkähän tekstin sinä oikein luit? Mistä sinä tuon pedofilian repäisit? Heti tulee tekstiä sarjamurhaajista ja sukupuolitaudeista niin kyllä sinä olet se jonka ajatusmaailma kuulostaa kuvottavalta.
Se että sanoin 20v naisen olevan vanhin johon olen ihastunut nyt on vain fakta, mutta ei se tarkoita etten voisi ihastua vanhempaankin, tiedän upeita viisikymppisiäkin naisia mutta en ole ihastunut. Nuorin nainen johon olen ihastunut oli 15v, mutta silloin olin itsekin vasta parikymppinen. Nainenhan on kauneimmillaan tuossa 15-25 välisenä aikana, ja sehän nopeuttaa ihastumista. Vanhempana sitten naisen luonne alkaa vaikuttamaan enemmän, poislukien nämä miehiin katkeroituneet valittajat jotka vain pahenevat vanhetessaan. Iästä riippumatta naisen tulee mielestäni säilyttää tietynlainen nuorekkuus ollakseen kiinnostava. Sitten kun naisesta tulee ns. täti-ihminen niin ei enää innosta.
Ja jos nyt vähän vielä avaan tuota viestiäsi..
-teininaiset? Niin no, ovathan ne 18-19 naisetkin vielä teinejä. Mutta miksi ihmeessä minä olisin sellaiselle "kuolemaakin pahempi kohtalo?". En minä mistään 12 vuotisista puhunut. Luonteeni puolesta olisin mitä parhain poikaystävä. Nyt jo miehistynyt. Itsehän olin ainakin 25v. asti niin ujo etten saanut suutani auki naisen läsnäollessa. Nyt on jo itsevarmuutta ja vaikka mitä, harmittavasti kaikki ainakin 10v liian myöhään.
-sukupuolitaudit? Johan mainitsin että olen seksuaalisesti kokematon, mistä minä ne sukupuolitaudit olisin hommannut?
-mahdollinen raskaus? Tämän ikäisenä osaan kyllä ottaa vastuun tekemisistäni eli vahinkolaukauksia tuskin tekisin. Lapsi olisi kyllä oikeastaan toivottu tapaus, kun alkaa tuntua että on viimeiset hetket käsillä perheen perustamisen kanssa.
Jos kumppani ei jaksaisi lasta hoitaa niin hoitaisin kyllä vaikka yksikseni.
Jos nyt lopuksi itse vastaan omaan kysymykseeni minkä-ikäinen nainen olisi minulle paras niin sanoisin että 25-30. Eli sellainen jolla on koulut käytynä ja on työelämässä, valmis perheen hankkimiseen, mutta ei ole vielä lapsia ennestään.
- 34rtgo98765tghj
Oletko teini tasolla myös muuten tiedoissa tai taidoissa? Tuskin. Se lasketaan älylliseksi kehitysvammaksi ja jopa nykyisessäkin iässäsikin olisit jossain elinikäisessä sijoitusperheessä. Teini -ikään kuuluu myös muita ilmiöitä kuin kypsyvä keho, kaikki kapina, tunnepurkaukset, rajojen testailut ja yleinen epävakaus. Persoonallisuus kehittyy ja sitä vauriota mitä mahdollisesti joku tämän palstan katkera pikku atm saa aikaan ei kenties korjata koskaan ja tyttö vetää ihan itse itsensä hirteen. 16 -vuotta on sakkolihan raja, mutta tökeröksi asian tekee se, että itse olet jo 40v. ja ero elämänkokemuksessa on valtava. Mitä 16v. on ehtinyt tehdä elämässään? Yksin? Omin neuvoin tai omin rahoin? Luuletko että suhde olisi millään tapaa tasa-arvoinen 40v. ja 16v. välillä? Mikä teitä yhdistää (paitsi viehtymyksesi nuoreen kehoon)? Jos asut vielä vanhemmillasi, et ole tehnyt juuri töitä koskaan, opiskellut tai tehnyt mitään omaehtoista, ikä olisi vain numero ( paitsi alkoholin oston, ajokortin ym.), mutta silloin teitä olisi kaksi "holhouksen alaista". Ne tasa-painoiset teinit ovat aika harvassa ja siltikin suhde 40v. mieheen (olkoon minkälainen tahansa) on häpeä kelle tahansa nuorelle tytölle, jollei muiden niin toveriensa silmissä (ja vanhempiensa ja sukulaisten ym.) ja tyttö syrjäytyy omista piireistään ja muuttuu papan nukeksi.
- ikäloukko
"Ne tasa-painoiset teinit ovat aika harvassa ja siltikin suhde 40v. mieheen (olkoon minkälainen tahansa) on häpeä kelle tahansa nuorelle tytölle, jollei muiden niin toveriensa silmissä (ja vanhempiensa ja sukulaisten ym.) ja tyttö syrjäytyy omista piireistään ja muuttuu papan nukeksi. "
Tämä pitää paikkansa ja sen takia en tehnytkään mitään viimeisimmän ihastukseni suhteen. Itse olin silloin 37-38 ja tyttö vasta lukioon mennyt. Ja tyttö myös ihastui minuun. Minä huomasin sen ja niin huomasivat tytön vanhemmatkin. Kuulin isän huutavan tytölleen joskus vanhojen miesten katselemisesta, tytön yksinhuoltaja-äidille olisin luultavasti kelvannut vävyksi, taisipa itsekin olla minusta kiinnostunut. Joskus ennenkin on käynyt niin että äiti olisi halunnut minut vävykseen teinityttärelleen, silloin tytär vaan ei kiinnostunut. Olen tosiaan mukava, fiksu, raitis, urheilullinen, empaattinen, hellä, tasa-arvoinen ym., kaikinpuolin turvallinen kumppani. Eli sellainen minkä vanhemmat jo elämää vähän nähneet naiset tunnistavat hyväksi tapaukseksi mutta nuoret pitävät liian tylsänä tms.
Tuo ensiksi mainittu lukiolaistyttö on muuten elämäni ainoa kerta kun tunteet ovat olleet molemminpuolisia. Tyttö oli ikäistään vanhemman tuntuinen sekä fyysisesti että luonteeltaan. Kasvanut melkein koko elämänsä yksinhuoltaja-äidin kanssa ja joutunut ottamaan vähän enemmän vastuuta elämästää kuin normaalisti., Mutta tiedostin kyllä sosiaalisen paineen ikäeron suhteen. Tytöllä koko elämä vielä edessään ja minulla viimeiset hetket käsillä perheen tekemisen suhteen. Pidin hänestä aivan liiaksi tehdäkseni hänestä naurunalaisen ikäistensä kanssa. Olen onnellinen hänen puolestaan mikäli hän löytää ikäisensä fiksun miehen, ja toisaalta kauhulla odotan jos hän valitsee jonkun kusipään itselleen.
En usko että minä vahingoittaisin nuoren kumppanin psyykettä, päinvastoin. Olisin turvallinen, luotettava ja kannustava kumppani jonka siipien suojassa olisi hyvä kasvaa itsenäiseksi ja itsevarmaksi naiseksi. Jos suhde teksi vahinkoa nuorelle niin kyllä se tulisi juuri muualta, ihmisiltä jotka eivät hyväksyisi tai tajuaisi suhdetta pelkän ikäeron takia ja sen takia kohtelisivat kaltoin.
Laitan nyt lopuksi vielä kolme ihanne-naistani tähän niin saatte kuvan millaisesta naisesta minä, ja niin moni muu haaveilee... Googlatkaa
Sara Jean Underwood: Niin kaunis.
Met-Art Milena D: Kaunis ja söpö samalla aikaa.
Kasia (phil-flash): Ihana, iloinen ja nauravainen tyttönen.
- yksinmerilläkaksin
Miesten mielipide tästä voi muuttua kun itse ovat tyttären saaneet. Mun isä oli teininä aikoinaan kova pelimies mutta tarkasti syynäsi mun poikakaverit.
Teinitytöt nyt tekee tyhmiä juttuja vaikka olisi kuinka kypsiä ikäisekseen. Omasta kokemuksesta sen tiedän ja jälkeenpäin olen vain kiitollinen "vanhoille kurpille" jotka mua varoitti. 16-vuotias ei omaa samoja väittely-, ja keskustelutaitoja mitä 26-vuotias keskimäärin. Vaikka teini tietää että joku juttu on väärin mutta ei osaa perustella miksi niin se vanhempi osaa puhua mustankin valkoiseksi. - madamepeppy
Atm:lle paras nainen on kypsän iän saavuttanut äidillinen nainen, joka jaksaa nuoren miehen kiukkupuuskat ja haukkumiset, katkeruudet ja kohtaukset iän suomalla tyyneydellä. Teineiltä ei sitä löydy vaan tuloksena on ruumita. Atm:llä tarkoitan tässä yhteydessä tämän palstan nillittäjiä ja kitiseviä uroksia, joiden parku ei lopu nuoren tytön tyynnyttelyssä vaan vanhoissa vakaissa, kaiken nähneissä käsissä. Joku uhkea vanha leski tai entinen ilotalon madame olisi juuri passeli pojille. Kyllä se ruumis kiittää kaurapuurostakin, ei juottovasikkaa saa mahan täydeltä vetää , muuten lehmät kuolevat sukupuuttoon, maito loppuu ja samalla menevät vasikatkin.
- Mies1985
2007 kesällä kun suutelin 16-vuotiasta tyttöä, en todellakaan ollut hänen ensimmäisensä vaan hän sanoi suudelleensa monia miehiä. Hän kutsuikin minut luokseen melko nopeasti ja ilman suurempia miettimisiä. Kontrasti siihen millaista elämä on ollu sen jälkeen (kukaan ei edes treffi-ilmoitukseen vastaa) on iso. Hän oli siis naisten kriteereillä oikein super-rohkea, melkein mies.
Hän oli siis kokeneempi silloin ja työkokemuksen ja akateemisten ansioiden suhteen olimme myös aika lailla samoissa. En tiedä mitä hän on lukion jälkeen tehnyt mutta nyt meillä molemmilla on ansiomme. Tuohon aikaan asuin vielä kotona.
Seksuaalisuuden saralla en edes halua tietää mitä hän on kerennyt tehdä koska hänellä oli ihailijoita ulkomailla asti ja hän oli yhteen aikaan antamassa keski-eurooppalaiselle miehelle lupaa muuttaa hänen luokseen pikkukaupunkiin asumaan vaikka häntä itseään ei hirveästi tainnut kiinnostaa. Jo tuolloin rakkauden kesänä hän torjui ihailijoita valkoisilla valheilla joten on mahdollista ettei hän enää ollut edes neitsyt kun tapasimme (mitä en koskaan suoraan kysynyt).
Hyvä esimerkki kyllä siitä miten erilaista miesten ja naisten elämä on. Hän oli temperamentiltaan hieman miesmäinen ja peruskaunis ja solakka tyttönen. - yxvaankurikast
Saahan sen kuulostamaan romanttiselta mutta jos pomppii sängystä sänkyyn "ilman suurempia miettimisiä" eikä pysty sanomaan sille keski-eurooppalaiselle miehelle "ei"? Miten tuo on kypsää ikäisekseen? Entäs jos hän 26-vuotiaana havahtuu ja katuu katkerasti kaikkea sekoilua mitä oli tultu tehtyä? Seksi ei ole naiselle samaa kuin miehelle. Jossain vaiheessa sitä huomaa kyynistyneensä ja alkaa inhottamaan oma itsensä.
Nyt joku voi sanoa että mikä katkera vanhapiika siellä tilittää. Itsekin on tultu tehtyä tyhmyyksiä teininä ja siksi näin kirjoitankin. Otin luokseni myös keskieurooppalaisen miehen joka paljastui siivellä eläjäksi ja kokeilin yhden yön suhdetta ja jopa naista. Nyt kun löysin oikean rakkauden niin tuo kaikki hävettää ja iljettää. Ei missään nimessä juttuja joita muistelen kiikkustuolissa "jänninä kokemuksina".
Vinkkinä, vastaa SINÄ ilmoituksiin, ole sinä se metsästäjä.- Mies1985
" Seksi ei ole naiselle samaa kuin miehelle. Jossain vaiheessa sitä huomaa kyynistyneensä ja alkaa inhottamaan oma itsensä."
No hänhän ei ollutkaan keskiverto nainen koska uskalsi kutsua minut sinne kun taas tavis kolmekymppinen nainen ei uskalla edes tavata kaupungin keskustassa. Että ehkei se ole hänelle niin paha? Kyllä minä uskon että minulle siitä jäi pahemmat traumat ja minä sitä vieläkin muistelen eikä hän koska naisten on niin helppoa saada kokemuksia. On myös meitä ns.herkkiä miehiä joille seksi ei ole samaa kuin sen toivoisi olevan. Nainen voi sentään valita seksittömyyden jos on herkkä mutta miehen on pakko valita seksittömyys jos ei jaksa kuunnella kaikkia naisten typeryyksiä ihan vain saadakseen joskus seksiä.
Kirjoitinkin väärin kun piti kirjoittaa että kukaan treffi-ilmoituksia pitävä ei vastaa minulle kun minä kirjoitan heille. Eli ihan sama lopputulos vaikka en tekisikään mitään. - lalalaa
Mies1985 kirjoitti:
" Seksi ei ole naiselle samaa kuin miehelle. Jossain vaiheessa sitä huomaa kyynistyneensä ja alkaa inhottamaan oma itsensä."
No hänhän ei ollutkaan keskiverto nainen koska uskalsi kutsua minut sinne kun taas tavis kolmekymppinen nainen ei uskalla edes tavata kaupungin keskustassa. Että ehkei se ole hänelle niin paha? Kyllä minä uskon että minulle siitä jäi pahemmat traumat ja minä sitä vieläkin muistelen eikä hän koska naisten on niin helppoa saada kokemuksia. On myös meitä ns.herkkiä miehiä joille seksi ei ole samaa kuin sen toivoisi olevan. Nainen voi sentään valita seksittömyyden jos on herkkä mutta miehen on pakko valita seksittömyys jos ei jaksa kuunnella kaikkia naisten typeryyksiä ihan vain saadakseen joskus seksiä.
Kirjoitinkin väärin kun piti kirjoittaa että kukaan treffi-ilmoituksia pitävä ei vastaa minulle kun minä kirjoitan heille. Eli ihan sama lopputulos vaikka en tekisikään mitään.niin totta. siksi atmille vain ja ainoastaan kokematon teinityttö on paras valinta seurusteluun yms.
- hyisaatana atm!
Hyi teitä. Julkinen pilkka olisi paikallaan, joka kerta kun tyttöön julkisella paikalla koskette. Tämä on niin itsestään selvä asia käyttää tyttöä, runkata nuoreen kehoon, nostaa omaa statusta ja tehdä samalla tytöstä vammainen loppuiäksi. Tyttö luulee, että välitätte hänestä, hänen persoonastaan, vaikka tosi asiassa haluatte vain oman epävarmuutenne takia sen nuoren neitsyen, jolla ei ole kokemusta ja jolle voitte valehdella kaiken iljettävän mihin tyttöparan pakotatte olevan normaalia seksiä. Tuskin avaudutte omista naisongelmistanne ja kokemattomuudestanne, haluatte nuoren pano-orjan, jolle sanella asiat. Vanhempi, aikuinen neitsytkään ei käy, koska kenties omaa jo omia ajatuksia, eikä ole koulittavissa atm:n nöyräksi pikku panopuuksi enää. Siis naisen näköinen lapsi, ei vastusta hulluudellenne -paitsi tytön kaverit, vanhemmat jne.Huolehditteko sen tytön kanssa myös ehkäisystä? Menette käsi kädessä ehkäisyneuvolaan ( jossa lääkäri tod.näk. tekee rikosilmoituksen tai pitää puhuttelun ja atm säntää pakoon)? Vai meneekö tyttö nöyränä kertomaan vanhasta sedästä, joka haluaa polkaista pikku tiinaa ja pyytää ehkäisyä? Kortsusta on turha puhua, atm todellakin vetää paljaalla kun once in a lifetime - tilaisuus tulee (ja vielä nuorta neitsyttä!). Jälkiehkäisy käy vain pari kertaa vuodessa. Varsin tod.näk. saatte pikku äpärän, atm teini=persehedelmä ja kärsimysten kierre jatkuu. Vai murhaatteko vauvan, painostatte tyttelin YKSIN hoitamaan tälläisen asiankin ? Luuletteko, että aborttia hakevaa 16v. tyttö ja 40v. mies katsotaan hyvällä? Atm saalistaa ja hakee mahdollisimman heikkoa ja nuorta uhria. vitun Pedot.
- Yöks ja hyi
Jep. Ainoa syy miksi puhutaan 16-vuotiaista, on että nuoremman kanssa touhuiluista voi saada tuomion. Todellisuudessa nuo tyypit olisivat varmaan valmiita "suhteeseen" vaikka 13-vuotiaan kanssa. Hyi.
- Jätä lapset rauhaan
Miksi olet lapsista kiinnostunut?
UNICEF:n .n lasten oikeuksien julistuksen mukaan 16 vuotias on vielä LAPSI!
http://www.unicef.fi/LOS_lyhyt"
1§ 1. Jokainen alle 18-vuotias on lapsi.
Olikos sinulla muuta kysyttävää? - Edell
Koska vaikutat olevan hiukan hitaasti ymmärtävää sorttia niin toistan:
Miksi olet lapsista kiinnostunut?
UNICEF:n .n lasten oikeuksien julistuksen mukaan 16 vuotias on vielä LAPSI!
http://www.unicef.fi/LOS_lyhyt"
1§ 1. Jokainen alle 18-vuotias on lapsi.
Olikos sinulla muuta kysyttävää?- lalalaa
lapsikin ansaitsee seksiä
- navettapiika
Omasta kokemuksesta ei sitä edes arjessa huomaa, jos muuten ajatusmaailmat kohtaa. Valitettavasti tilanne saattaa muuttua. Itse olen tiukasti työelämässä eteenpäin menossa ja puolisko työntyy eläkkeelle, ei oikein toimi. Loppujen lopuksi ero siitä tuli 24 vuoden jälkeen, ei tullut yhteisiä eläkepäiviä ei. Mutta voihan siinä joku onnistuakkin...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4733525Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi282901SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1472724Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872185Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1882034- 1571961
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä131914- 991744
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi491531Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361450