Varastoon töihin

Ekakertaa

Osaisiko joku kertoa mika mahtaisi olla suurinpiirtein palkka sellaiselle ihmiselle, joka menisi kevyeen varastohommaan pakkailemaan tavaraa, ei mitään trukkiakortteja tarvita yms. Ala olis yksityinen eikä ole kokemusta alasta.

Olen koittanut googlailla, mutta kaikki jutut näyttäis olevan niin vanhoja. Miten löydän TESin kun varastoalalta löysin vain esimiehiä koskevaa juttua.

Jos ette jaksa vastailla, antakaa edes vinkkiä. Kiitos.

10

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varastolle..??

Joo, minua kiinnostaisi myös. Nykyinen määräaikainen työsuhde päättyy kohta, ja paikkakunnallani on jatkuvasti ilmoituksia määräaikaisista varastoalan hommista..

• Ekakertaa

Taidetaan olla varastoalan pioneereja kun ei kukaan tiedä....tai sitten ollaan niin pohjasakkaa, ettei kukaan vaivaudu =)

• Pepe/

Siinä se pyörii n. 9-10 €/h.
      Vakkareilla n. 11-13 €/h
      Riippuu vähän hommista.
      Raskaammissa varastohommissa vakituinen saa 14 -jopa 20 €/h.

• oolllllaaatiiaa

Tyhjentävä vastaus, juuri näin.

Firmassa missä olen töissä, aloittelevat varastomiehet(alle 2v töissä, ei juuri kokemusta aikaisemmistakaan töistä) tienaa alle 2000€/kk. Vähän enemmän kokemusta niin siellä 2500 ja risat.

Konkareita ei ole, eli yli 5v varastossa olleita joten en tiedä millaiseksi palkat voisivat nousta.

• Elämän uraa ja....

Kyllä paikkansa pitää.
      Itse olin 18 vuotta,eli viime vuoteen asti erään konefirman varaosavarastossa hommissa ja palkka oli tarkalleen 2987.00 €/kk lisät ja titteli pelkkä varastomies.
      Niin se vaan liksa ihan ok:ksi hiipi kaikenlaisten korotusten,pitkän ajan ym. ansiosta.
      Nöösien alkupalkka oli n. 1600 ja kokeneempien lähti 1800-1900:sta.
      Samassa firmassa olen edelleen mutta nyt vain konttorirottana ja sen huomaa mahasta.

• AUPAN TES/AKT TES

miten vedin tonnin nempi ku muut=? eli mistä exxtra tulee?

• wörks

kaupan tes jotain 1500e/kk. itellä kans ihan tes mut pelkkää yövuoroo ja muita lisiä ei kuitenkaan ylitöitä n.3000-3100e/kk. josta käteen jää n. kaks tonnia.

• Varastossa

Olen itse varastolla jossa perusliksa lähtee 1700€:sta ylöspäin. Päälle tulee tehokkuuslisät, iltalisät, mahdolliset lauantailisät, ja osalle tulee olosuhdelisät. (Osassa varastoa lämpötila laskettu 2- 4 asteeseen)

• t3333

kaupan tes n reilusti alle 11, AKT tes 12,06..tuleehan sinä pitemmän päälle eroa...yksityinsen tuskin maksa edes kaupan tes tasosta

• varastohessu_

kaupan tes varasto ei kokemusta(1v) pohjaliksa on 10,41€/h. Siitä se sitten nousee 1v,3v,5v,8v kokemusten mukaan. Mutta kannattaa pyrkiä isoihin varastoihin hommiin missä saa erilaisia lisiä ja kannustepalkkoja. Ei tarvitse kyykkiä millään tonnilla kuussa käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3286
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3018
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      137
      2396
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2376
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      401
      1689
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    10. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      2
      1361
    Aihe