Juomakysely sinkuille

Juom Ari

a) juotko usein alkoholia

b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin

c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa

d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin

e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle

f) ihastutko helpommin kännnissä

g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä

25

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuula-neiti

      Olen absolutisti, ollut aina. Joten eipä mene rahaa noihin huveihin. Jos haluan laittaa elämän risaiseksi teen cocktailin puolukkamehutiivisteestä ja kivennäisvedestä.

      • somppu----

        Sama juttu täällä. Absolutisti


    • a) tuskin koskaan
      b) jonkun seurassa kotona
      c) en
      d) -
      e) en ole koskaan ollut humalassa
      f) -
      g) -

    • yksin kotona

      a. en ole juonut nyt 2 kuukauteen kun muutaman sauna oluen
      b.juon yleensä yksin kotona, harvoin käyn baareissa. uutena vuotena saatan mennä baariin käymään.
      c. harvoin käyn missään.
      d.en ole ikinä sammumis pisteessä. yleensä noin kuuden oluen jälkeen ei huvita enään edes juoda
      e. En ikinä ole riehakas . juttelen rauhallisesti tai ole jopa hiljainen hissukka.
      f. en
      g. En ole ikinä mustasukkainen, tosin ei ole edes kavereita.

    • fghfghfgh

      a) juotko usein alkoholia

      joka viikko

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin

      yleensä yksin kotona

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa

      aika harvoin, eli kerran kahdessa vuodessa keskimäärin.

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin

      Tylsässä laskuhumalassa ja aikaisin kotiin

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle

      eka

      f) ihastutko helpommin kännnissä

      en

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä

      en, mistä kavereista?

    • xcvvcxvfsdfsd

      a) Juon alkoholia noin joka toinen viikonloppu

      b) Yleensä juon kavereideni asunnolla ja sieltä mennään sitten baariin. Joskus tosin juon kotona ihan yksin, enkä lähde mihinkään.

      c) Käyn yleensä yökerhoissa, mutta joskus myös baareissa. Tytöt haluavat yleensä tanssimaan.

      d) En ole koskaan sammumispisteessä, toisinaan laskuhumalassa ja valmis lähtemään kotiin, mutta yleensä sopivissa fiiliksissä tai vielä nousuissa valomerkin aikaan. Yleensä ilta loppuu kesken kun alkaa olemaan hauskinta.

      e) Joskus olen rauhallisempi ja toisinaan riehakkaampi. En yritä mitenkään erityisemmin näyttää coolilta. Riehakkuus riippuu lähinnä seurasta ja toisaalta myös nautitun alkoholin määrästä.

      f) Tavallaan ihastun helpommin kännissä, mutta se johtuu siitä, että lähestyn tuntemattomia ihmisiä kännissä, selvinpäin en juuri koskaan.

      g) En, miksi olisin?

    • sillitrooli

      a) Juon keskimäärin varmaan kerran kuussa (jos siis tarkoitetaan useamman alkoholiannoksen juomista kerralla). Juontikertani tosin tulevat usein ryppäissä; kesällä tulee useammin, samoin pikkujouluajasta uuteenvuoteen asti on usein . Välissä saattaa mennä pari kuukautta, että en juo ollenkaan.

      b) Yökerhoissa en käy melkein koskaan enää. Baareihin tulee lähdettyä rahatilanteen mukaan. Usein olen vain jonkun kaverin luona.

      c) Baareissa ja pubeissa. Yleensä sellaisissa paikoissa vielä, joissa naisia ei juurikaan ole. Olisi kiva tietää millaisissa baareissa naisetkin viihtyvät.

      d) Jos on rahaa juoda, eikä seuraavana päivänä ole mitään, niin menee aamuyöhön saakka, mutta pystyn kyllä ihan omin jaloin kävelemään kotiin tai bussille/junalle.

      e) Noin viiden - kuuden alkoholiannoksen (=six packin) jälkeen taannun teini-ikäiseksi.

      f) Nuorempana kyllä, nyttemmin olen melkein nirsompi kännissä.

      g) en

    • suomiteini

      a) juotko usein alkoholia
      ---- ABOUT JOKA TOINEN PERJANTAI


      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      ---- VAIN KAVEREIDEN KANSSA. MENNÄÄN MM. MÖKKEILEMÄÄN, OPISKELIJAKÄMPILLE, AJELULLE TAI BAARIIN.



      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      ------- BAAREISSA JA YÖKERHOISSA!


      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      ------- VAIHTELEE TOSI PALJON. VIIMEKS OLIN LASKUSSA JO PUOLESSA VÄLISSÄ, MUTTA EN IKINÄ VALMIS LÄHTEMÄÄN KOTIA ENNEN KUN PAKKO


      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      -------- NO MÄ OON TEININAINEN 18V JA MENOKIN ON KYLLÄ SELLASTA HAUSKANPITOA....



      f) ihastutko helpommin kännnissä
      ------- EN OO KOSKAAN AJATELLU.. HMM...



      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      -------- EEEEN. ME JUST HALUTAAN TUTUSTUA KAIKKIIN UUSIIN PORUKOIHIN.

    • a) Juon n. kerran kuussa. Tosin viime kuussa join joka viikonloppu ja tässä kuussa en ole juonut vielä kertaakaan.

      b) Lähden baariin ja nykyään useimmiten keikoille

      c) metallibaareissa

      d) Kova laskupöhnä iskee aina jossain vaiheessa. Aina päässyt omin jaloin kotiin, paitsi juhannuksena -06. Nykyään krapulat niin helvetillisiä, että pakko hieman rajoittaa juomista.

      e) Joko erittäin puhelias tai normaalin hiljainen. Nykyään tulee turhan usein paasattua omasta alempitasoisuudesta.

      f) Ihastun helposti myös selvänä.

      g) En, vain kateellinen heidän saavutuksistaan naisten kanssa.

    • Herra Herkku

      En juo alkoholia ollenkaan. En käy yleensä koskaan baareissa tai yökerhoissa.

    • lttl

      a) juotko usein alkoholia
      En, melko harvoin. Noin parisen kertaa vuodessa, yleensä kun päästään tiettyjen kavereiden kanssa yhteen. Silloin tosin tuleekin humputeltua yleensä joka ilta.. Muuten en juo, en tissuttele yksin kotona, enkä baarittelua kotikulmilla.

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      Varmaan puolet ja puolet, baarittelu tyttöporukassa on hauskaa, mutta yhtä hauskaa on maailman parannus kämpillä viinipullojen kera.

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      Muualla kuin yökerhoissa. En tykkää tanssia.

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      Ei kumpaakaan. Muisti ei mene koskaan ja omin jaloin pääsen kotiin, kontrolli säilyy kyllä.

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      Mää rakastan silloin koko maailmaa, haluaisin halata kaikkia. Oon tosi iloinen ja puhelias. Mutta en juo itteäni mihinkään sössötyskuntoon, se on kauheeta kateltavaa..

      f) ihastutko helpommin kännnissä
      Ihastun helposti aina.

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      Minkä ihmeen takia?

    • misstzi

      a) juotko usein alkoholia
      - Joskus, tosin silloinkin otan yleensä vain yhden tai kaksi. Enemmän juon silloin, jos lähden baariin ja baareissa käyn ehkä keskimäärin 1 krt/2kk.

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      - Vaihtelee, molemmissa on puolensa.

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      -Kyllä mulle kävisi noista melkeinpä mikä vaan. Riippuu vähän fiiliksestä, joskus on kivaa tanssia, toisinaan taas enemminkin istuskella ja jutella.

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      - En juo niin paljon, että olisin noista kumpaakaan. :)

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      - En ole kännissä paljoakaan erilaisempi kuin selvinpäin. Kännissä mun luonteenpiirteet lähinnä korostuvat, eli olen aika sosiaalinen, iloinen, puhelias jne.

      f) ihastutko helpommin kännnissä
      - Ihastun yhtä helposti kännissä ja selvinpäin.

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      - En o_O

    • surtsurtsurt

      a) Juomiseni riippuu sesongista, mutta keskimäärin ehkä reilut 2 kertaa kuukaudessa.

      b) Hyvässä seurassa viihtyy missä vaan, sinkkuna tosin mielellään ajautuu ihmisten ilmoille.

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      Porukan mukana tulee joskus ajauduttua yökerhoille tai tanssiravintoloihin. Itse suosin rauhallisia pubeja joissa musiikki ei häiritse keskustelua. Olutravintolat on yleensä mukavia, valikoimaa löytyy ja hintataso pitää "kanta-asiakkaat" loitolla.

      d) Humala vie minulta väsymyksen, vilun ja näläntunteen, en tietääkseni ole koskaan sammunut. Yleensä juon tasaista tahtia ja vältän siten laskuhumalan, mutta lienen tylsä humalatilasta riippumatta. Baarista lähden kun seura kaikkoaa.

      e) Olen kännissä pääosin aika rauhallinen, joskus tosin selitän jotai lapsenomaisella innolla jota harvoin saan irti itsestäni selvänä.

      f) Luulisin.


      g) En ainakaan usko, mutta saattaa olla etten ymmärrä kysymystä.

    • nainen+20

      en juo ollenkaan, hauskaa ilmankin. Baariin tilanteesta riippuan jopa 2 kertaa viikossa (kesällä) tai pari kertaa 2 kuukaudessa/ kuukaudessa... Ikinä ei ole menoa haitannut vaikkei alkoholi maistu.
      -nainen 21 v.

    • a) juotko usein alkoholia
      harvoin

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      aika tasaseen molempia

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      kapakoissa, jossai missä ei oo teinejä

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      en kumpaakaa.. juon sen minkä ehdin ja aamuyöllä nukkumaan

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      aika hilpee

      f) ihastutko helpommin kännnissä
      oon juodessa erityisen varovainen tarkotuksella

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      no en

    • Juoppo-Julli

      a) Juon joka viikonloppu. Joisin useamminkin, mutta pakkotyö estää. Lomilla saatan sitten kiskoa päivätolkulla yhtä mittaa.

      b) Ei ole kavereita joten juon yksin kotona tai yksin baarissa.

      c) Sekä että, yökerhoissa harvemmin, siellä alkaa usein vituttaa.

      d) Vaihtelee.

      e) Joko yritän epätoivoisesti pitää cooliutta yllä, tai sitten haudon synkkänä itsemurhaa/henkirikoksia.

      f) En.

      g) Ei ole kavereita, joten ei koske minua.

    • a.) En

      b.) Joo kyllä yleensä baariin sit jossain vaiheessa mennään

      c.) Useimmiten baari, mut joskus pubissa ja yökerhossaki

      d.) En kumpaakaan. Sammunu en oo ikinä, laskupöhnä tulee sit siinä vaiheessa kun on aikakin lähteä kotiin.

      e.) Taidan olla humalassa aika pitkälti samanlainen kun selvinkiipäin, ehkä vähän sosiaalisempi vielä

      f.) en

      g.) en

    • Vastaan vaikken sinkku olekkaan. =P

      a) juotko usein alkoholia
      -edellisen kerran alkoa ottanut 2010 juhannuksena. Eli en ihan hirveän usein juo. ;)

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      -yleensä aloitellaan jonkun luona ja sitten mahdollisesti yökerhoon.

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      -inhoan baareja/pubeja (varsinkin lähiöräkälät kierrän kaukaa) eli enempi sitten yökerhoissa.

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      -olen aina poikkeuksetta se last man standing. En juo itseäni ikinä sammumispisteeseen. Mielestäni se on typerää.

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      -ei mitään noista. Olen ehkä hieman puheliaampi kuin selvänä, mutta muuten ei käytös pahemmin muutu. Johtuen myös ehkä siitä etten vedä mitään lärvejä..

      f) ihastutko helpommin kännnissä
      -en

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      -en

    • ...

      a) juotko usein alkoholia
      - en

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      - juon yksin

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      - joskus baarissa

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      - en, mitä hauskaa siinä olisi? Otan kaljan tai kaksi ja menen kotiin.

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      - kai mä oon aika seis

      f) ihastutko helpommin kännnissä
      - en

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      - mistä kavereista?

    • rikquu

      a) Ei kovin usein, kerran viikossa tai kahessa.

      b) Sekä että, yleensä kaava on että jonkun kaverin kämpillä aloitellaan ja sieltä baariin.

      c) Yleensä yökerhoissa, joskus myös pubeissa jos on liian laiska olo lähteä keskustaan.

      d) Enpä muista sammuneeni kovin montaa kertaa, toisaalta en myöskään ole ikinä "puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin".

      e) Todennäköisesti se riehakas teiniksi taantunut mitä on kavereita uskominen.

      f) En ihastu. Jos joku tuntee noin niin se liittyy varmaan enemmänki siihen että joskus kännissä vähän vaatimattomammanki näköset naiset muuttuu ihan pantavan näköisiksi.

      g) En ole.

    • baari ei mua varten

      a) juotko usein alkoholia
      - Todella harvoin. Väkeviä en juo ollenkaan ja jos juon jotakin, niin lasin viiniä tai yhden lonkeron tms.

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      - en juo koskaan kotona yksin. Jos otan sen yhden, niin esim. pikkujouluissa, paremmassa ruokaravintolassa ruoan kanssa tai kaverin kanssa esim. siiderin puoliksi.

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      - baarissa tai rokkikeikalla

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      - en juo humaltumispisteeseen (olen yleensä autolla liikkeellä). Yleensä alkaa ottaa päähän muiden örveltäminen, joten lähden siinä vaiheessa kotiin nukkumaan

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö - epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      - ks. edellinen (en juo edes humaltumispisteeseen)

      f) ihastutko helpommin kännnissä
      - ihastun selvinpäinkin ihan helposti:)

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      - en, mutta ottaa päähän, jos kaveri mankuu mut kuskiksi ja sitten koko illan roikkuu jonkun miehen kainalossa. Silloin totean, että jatkossa hän käyköön baarissa yksin ja mä lähden kotiin

    • xvcvxccxvfds

      Nämä kyselyt ovat aika järjettömiä. Kaikki kirjoittavat omat kommenttinsa, mutta kukaan ei vastaa kenenkään kommenttiin. Tuskin kovin moni näitä edes lukee.

    • a) En, vaan harvoin.

      b) Kamujen kanssa useimmiten yksin en juuri lainkaan.

      c) Riippuu mikä lasketaan käymiseksi siellä... okei on tässä ollut muutama vuosi jolloin joka viikko baarissa ja useammassakin sellaisessa tullut käytyä, mutta vain selvinpäin pokeria pelaamassa.

      d) Useimmiten täysin selvin päin, olen kyllä ollut muutaman kerran sammumispisteessä myös mutta siitä on aikaa.

      e) Kännissä olen sellainen joka tuijottaa juomaansa ja puhuu sekavia.

      f) No todellakaan en vaikka saatan vongatakin silloin. Eli olen silloin se ns. känniääliö.

      g) No en katon että jes nyt ryypätään ja pidetään hauskaa.

    • iuytresxcvbji9876

      a) harvoin

      b) hyvien ystävien kera

      c) pubissa korkeintaan yhdellä

      d) olen hyvin herkkä alkoholille ja usein hyydyn melko varhain

      e) melkoinen teini taidan olla

      f) en

      g) en ole, mutta kaverit ovat kuulemma mustasukkaisia minusta ja poikaystävä ei kestä edes katsoa.

    • a) juotko usein alkoholia
      Silloin tällöin, säännöllisen epäsäännöllisesti. Tänä vuonna oli esim. lähes puolen vuoden tauko juomisesta.

      b) harrastatko juomista useammin vain kavereiden seurassa jonkun kotona, vai lähdettekö baariin
      Kotona omassa tai kaverin, ja kaverin seurassa. Joskus voi juoda lasin tai kuuman totin yksinkin.

      c) käytkö baareissa/ pubeissa vai yökerhoissa
      Yökerhossa en muista koska olisin viimeksi ollut. Jos jonnekin niin jokin siisti pikku pubi on mun paikka.

      d) oletko sammumispisteessä illan lopuksi, vai oletko jo puolessa välissä iltaa tylsässä laskupöhnässä ja valmis lähtemään kotiin
      Aina en edes kunnon humalassa ja tunnen rajani hyvin, ei ole ollut krapulaa varmaan 10 vuoteen. Laskuhumala siis yleensä, ei ikinä sammumispiste.

      e) oletko kännissä riehakas, teini-ikäiseksi taantunut juhlija vai yritätkö epätoivoisesti pitää cooliutta yllä samalla kun sössötät ja askeleesi heiluu sivulta toiselle
      En mitään noista. Hilpeä, tavallista puheliaampi ja normaalia nauravaista vieläkin nauravaisempi.

      f) ihastutko helpommin kännnissä
      En vaan huonommin.

      g) oletko mustasukkainen kavereistasi kännissä
      En, enemmän tuntee läheisemmäksi hyvällä tapaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe