saamari ku ärsyttää tuntuu inhoittavalle istua,tuntuu siltä et istuis nastojen päällä.
voiks vaivasenluu kasvaa perskannikoihin???
10
<50
Vastaukset
- bravo bravi
Sulla on varmaan ahterityrä.
hemmetti istuin kämmenieni päälle tunnustellakseni mikä lonkkaluun ja reisiluun yläpäässä on vikana.
havaitsin et hyvin muodostuneet pakaralihakseni "kuin pikajuoksijoilla" leviää sivulle istuessa jättäen noi luut lähes ilman pehmustetta, perskeles jodun kohta suunnittelemaan pakaraliivit mikä lähentäis perskannikat ja tukis istuessa.Joo, ei ole todellakaan (:D) samaa vaivaa, mut sulla siis on vain liian luiseva takapuoli. Tai sit liian kova tuoli :) Mulla on vähän liian kova työtuoli, joten etsin siihen sopivaa tuoli"tyynyä". Ei helppo tehtävä, kun tuoli on semmoinen vanha, vähän hankalan mallinen. Mut mun ongelma on, että selkä ei tykkää, takapuoli ei sano mitään. Siinä on pehmusteet :P
ei ole luiseva peppu, 2 puolikasta jalkapalloa kannikoina, hyvät ettei lähes koripallo.
tuoli on pehmustettu keittiötuoli.
taian vetää jeesusteippiä kannikasta toiseen jotta eivät levity, pitää vaan muistaa kun käy tukevalla tarpeella jeesusteipitmonte24 kirjoitti:
ei ole luiseva peppu, 2 puolikasta jalkapalloa kannikoina, hyvät ettei lähes koripallo.
taian vetää jeesusteippiä kannikasta toiseen jotta eivät levity, pitää vaan muistaa kun käy tukevalla tarpeella jeesusteipitHaha, hyviä mielikuvia syntyy päässä, sun jutuista :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Haha, hyviä mielikuvia syntyy päässä, sun jutuista :D
aikoinaan tää ongelma oli miun harrikassa, ku joku aiemmista omistajista ol tehnyt lasikuidusta norsunkorva satulan jäljitelmän, eihän sillä pystynyt kovin pitkään ajelemaan ku perse puutu.
onneks osti ex pressalta aidon 50-luvun norsunkorvasatula ja jospas oli kiva ajella ilman puutumisia.
jos perseellä on paha olla ei koko kropallakaan ole kivaa- bravo bravi
monte24 kirjoitti:
taian vetää jeesusteippiä kannikasta toiseen jotta eivät levity, pitää vaan muistaa kun käy tukevalla tarpeella jeesusteipitOikein, mitä ei jeesusteipillä voi fiksata, sitä ei myöskään tarvita.
hitto tajusin et miul ei ole enää persvakoa se on nykyää perskanjoni tai perslaakso :(
- vili.
työnteko vois auttaa tehokkaasti sun istumavammaan
http://www.haeraksalle.fi/
Hähä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078943
- 936810
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656570Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345491Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665083- 553551
- 503385
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512926