Etsin kaunista, suht. halpaa rukousnauha Tampereen kaupoista, mutta olen valmis myös korun netistä; en vain vielä ole löytänyt minkäänlaista paikkaa mistä voisin korun ostaa. Jos tiedätte mistä voisin rukousnauhan ostaa niin kertokaa ihmeessä! :)
Rukousnauha haussu
7
472
Vastaukset
- Melkein ateisti.
Rukoile, se annetaan. Huuda herraa, hän lähettää postiennakolla.
Vitsi vitsi ja vitsi.
Joko Roomasta, muualta matkoilta tai mene Huutonet ja syötä Rukousnauha. Muuta en osaa sanoa. :) Ai niin, jotkut kristilliset myymälät, ehkä. - korutaivas
http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya
Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.
Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.
Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal - Näyttäis olevan
Rukousnauhoja tarjolla ainakin sivulla
www.eastsideart.net - -MarikanKorut-
www.facebook.com/Marikankorut sivuilla tilattavissa rukousnauhoja myös tilauksesta aivan omalainen.
- towardthebrightlight
Ebaystä saattaisi myös löytyä.
Ja oikeasti, jos joskus tulee käytyä Roomassa, niin sieltä niitä löytyy. Vatikaanin kaupassa on aivan järjetön valikoima todella hienoja rukousnauhoja. - Eino K. 87
Upeita käsintehtyjä rukousnauhoja löytyy oheisesta verkkopuodista;
www.rukousnauha.com - ilkka2
Rukousnauhoja löytyy osoitteesta: www.rukousnauha.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993