Etsin kaunista, suht. halpaa rukousnauha Tampereen kaupoista, mutta olen valmis myös korun netistä; en vain vielä ole löytänyt minkäänlaista paikkaa mistä voisin korun ostaa. Jos tiedätte mistä voisin rukousnauhan ostaa niin kertokaa ihmeessä! :)
Vastaukset 7
- Melkein ateisti.
Rukoile, se annetaan. Huuda herraa, hän lähettää postiennakolla.
Vitsi vitsi ja vitsi.
Joko Roomasta, muualta matkoilta tai mene Huutonet ja syötä Rukousnauha. Muuta en osaa sanoa. :) Ai niin, jotkut kristilliset myymälät, ehkä. - korutaivas
http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya
Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.
Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.
Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal - Näyttäis olevan
Rukousnauhoja tarjolla ainakin sivulla
www.eastsideart.net - -MarikanKorut-
www.facebook.com/Marikankorut sivuilla tilattavissa rukousnauhoja myös tilauksesta aivan omalainen.
- towardthebrightlight
Ebaystä saattaisi myös löytyä.
Ja oikeasti, jos joskus tulee käytyä Roomassa, niin sieltä niitä löytyy. Vatikaanin kaupassa on aivan järjetön valikoima todella hienoja rukousnauhoja. - Eino K. 87
Upeita käsintehtyjä rukousnauhoja löytyy oheisesta verkkopuodista;
www.rukousnauha.com - ilkka2
Rukousnauhoja löytyy osoitteesta: www.rukousnauha.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459