miksi Muutos-kampanjan vetäjä myönsi radio Deissä ihan pokkana että heillä on riveissään 3-kertainen murhaaja mutta homojen avioliitoista maristaan täällä joka ikinen viikko?
murhaajat kuuluisi muuten loppuiäkseen vankilaan, siellä voi kyllä tulla uskoon.
Miksi murhaaja kelpaa konservatiiveille, homot ei?
13
71
Vastaukset
- ao
joka tunnustaa ja hylkää saa armon
joka valellaan vedellä ei puhuta armosta- A.
"joka valellaan vedellä ei puhuta armosta"
Suomenna.
- menee jo yli
Lopeta jo Esteri. teet itsestäsi täyden pellen.
Ihminen voi saada anteeksi. Ei hän enää mikään murhaaja ole Jumalankaan silmissä. Lopeta tuo kiviesi viskely jo ja rauhoitu.- A.
Sano toi sen murhaajan uhrien omaisille.
- Ei mene ei
Eli Jos Hitler tai Stalin tai Pol Pot tai kuka tahansa muu vastaava levittäisi kätensä, hymyilisi ja sanoisi että No sorry vaan, mä oon siis tosi pahoillani kaikesta ja lupaan etten enää koskaan tee mitään semmosta tuhmeliinia, vaan olen tästä lähtien ihan huippukiltti ja fantsukiva - niin sittenkö halattaisiin yhdessä onnellisena ja pidettäisiin vain kivaa kivojen kavereitten kanssa ja unohdettaisiin kaikki menneet?
Jotenkin ei vain tunnu toimivan - esimerkiksi juutalaiset eivät vaikuta kovinkaan innokkailta unohtamaan keskitysleirejä ja Kambodžassa käydään yhä edelleenkin oikeutta punakhmerien hirmuhallinnon entisiä johtajia vastaan.
Mikseivät ne vain sano että Sorry ja sitten unohda kaikkea? Murhien määrällä tai murhatavoilla kun ei ole mitään merkitystä - ihminen on ihan yhtä murhaaja, tappaa sitten kolme ihmistä tai kolme tuhatta ja kuollut on on aina ihan yhtä kuollut riippumatta murhaamistavasta.
- ap.
muinoin puhuttiin kuolemansynneistä, eikä muuten ilmeisesti syyttä :((( USAssa Johansson saisi kuolemantuomion.
- EL.a k.IM
esther
Mikä v. tun muutos-kamppanja? Murhaajat ja piripäät ovat kuin sirkusapinoita joita kierrätetään vapaiden suuntien tilaisuuksissa.
Raiskaajia ja vaimonhakkaajia ei näy. Mikä kumman markkina-arvo noilla murhamiehillä noissa piireissä oikein on?- rautalangasta
Välillä kun näitä viestejä lukee, niin pohtii olemmekohan me edes samalta planeetalta. Eikö meillä nyt luterilaisessa kirkossa nimenomaan painoteta armoa. Armoa ja vielä kerran armoa armon perään. Miten se armo sitten yhtäkkiä loppuukin, kun törmätään asiaan, joka ei omaan näkökantaan tai toiveisiin istukkaan.
Mihin me tarvitsemme evankeliumia tai sanomaa armosta, ellei siinä armossa ja evankeliumissa mikään toimi.
Tämä ihmisen kohdalla armo on tullut lihaksi ja todeksi.
Se ei ole enää vain sanahelinää, joka helisee huulien ja piden latvojen välillä.
Siksikö se einää miellytäkkään.- siunatkoonsinua
Evlutissa on se vika, että julistetaan armo ja anteeksiantamus ilman katumuksen ja parannuksen tekoa.. Eli ei kehoteta tekemään parannusta synneistä, vaan siunataan synnin päälle.
"Joka syntinsä tunnstaa ja HYLKÄÄ, se saa armon. Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty."
- ap.
potaskaa. ei me uskota murhaajien menevän taivaaseen heti kun vähän kaduttaa.
seon vapaitten suuntien kämmäämistä. - ap.
vaikuttaa melko saatanalliselta ottaa mukaan rikollisjärjestön johtohahmo joka on rikkonut ihmisyyttä vastaan, Jumalan lakeja vastaan ja ihmisten tekemiä lakeja vastaan
aikamoinen antikristus siis "murhaajat kuuluisi muuten loppuiäkseen vankilaan, siellä voi kyllä tulla uskoon. "
Lopulta päästetään vapaaksi, kun on tullut uskoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745