Kysyn kun pisti hämmentämään yksi ketju täällä.
Iskeekö naiset miehiä?
Eli meininki on se, että nainen lähestyy, aloittaa keskustelun ja viettelee miehen?
Iskevä nainen?
13
760
Vastaukset
- dfgsddgdfh
Iskevä nainen on urbaanilegenda. Valitettavasti.
- ex-iskevä_nainen
On niitäkin. Mä tykkäsin ennen itse valita kivanoloisen miehen ja yrittää iskeä sen itselleni, eikä vain jäädä odottamaan aloitetta. Hyvin tepsi, ja varattu oon nykyään.
- paperianainen
Sitten kun menee iskemään miestä, huomaa, että tyyppi on vetänyt puolet ikäänsä röökiä, henki haisee tunkiolle ja tyyppi on kommunikointiin ihan liian plexit.
Sit tsekkaa toisen. Se on niin ujo ettei sitä uskalla lähestyä ettei se menis ihan paniikkiin. Keskustelun sujumisesta ei ole takeita....
Kolmas kourii suorilta mun bitsejä - saako näitä vetää turpiin?
Muut vaan intensiivituijottelee eikä tule juttelemaan. Kolmen ekan "keissin" jälkeen en ihan heti lähde lähestymään suomalaisia miehiä baareissa. - Ei ymmärrä.
Minä jotenkin kyllä ymmärrän tätä paperianaista vaikka mies olenkin.
Ei siis siinä mitään mutta älä ala yleistämään että kaikki Suomalaiset miehet on tämmöisiä blaa blaa saako vetää turpiin.
Yhtä hyvin se mustaihoinenkin voi kännissä tulla kourimaan mutta onko sitten kaikki mustaihoiset samanlaisia??- paperianainen
Suomessa ollessa on enemmän suomalaisia miehiä ördäämässä. En nyt lähde erottamaan värejä tai kotikuntia.
Siis tahdottomuus ja aloitteettomuus yhdistettynä lamauttavaan yllätysfaktoriin ja siihen ettei oikeen osata luonteasti keskustella mistään.
Mies kourii naista = ikävää. Nainen kourii miestä= ikävää. Mitä ehdottaisit mun tekevän tollaisessa tilanteessa?
- en ole helppo
En en ja en. Olen kuullut miehen suusta että silloin olet tyrkky jos menet iskemään miestä. Otin opikseni enkä mene. Tahtoo potuttaa nämä seläntakan naureskelijat.
- Mä tykkään
Pöh!
Mun viereen tupsahti nätti nainen baarissa, ja johan oli heti helppo lähteä esittäytyyn ja vetään juttua eteenpäin. Tiesin että kiinnostaa ilmeisimmin tutustua, ja on luultavimmin sinkku. Oli kuitenkin työpäivä seuraavana aamuna, niin olin just sopivassa kunnossa rentoon jutteluun. Ja kun kerran piti lähteä ajoissa nukkumaan, niin ei ollut muuta mahdollisuutta kun vaihtaa numerot ja jatkaa juttua myöhemmin.
Kyllä mä tykkään, kunhan ei hirveen agressiivisesti ole heti kimpussa.- shdfgjshdfjs
Joo. Kun ei kovin aggressiivisesti ole kimpussa, niin kaikki tutustumisen helpottaminen on plussaa.
- 4023f760
No nämä on taas näitä naisten aloitteita. Muutamia kertoja minulle on tapahtunut samalla tavalla baarissa. Viehettävä nainen on tullut istumaan viereeni muutoin tyhjään pöytään eikä ole sanonut mitään. En ole yhdelläkään kerralla olettanut, että nainen olisi kiinnostunut vain siksi, että hän istuu viereen. Sitähän ei saa koskaan tietää, että oliko hän kiinnostunut vai ei - valitettavasti. Sosiaalisempi kaveri olisi varmasti noissakin tilanteissa jutellut naiselle jotain, mutta omat sosiaaliset taidot eivät ole ihan vielä tuolla tasolla.
- sljgh
Ei voi nainen iskee, mies ei sillon kiinnostu.
- Aloitekyvykäs
Se on joku alle 10% naisista jotka yrittää tehdä aloitetta. Suurin osa näistäkin on epätoivoisia tai sillä tavoin hankalassa asemassa etteivät usko löytävänsä miestä muulla tavoin.
Loput joko saa huomiota miehiltä niin paljon etteivät jaksa alkaa itse yrittämään tai eivät usko että miehestä on mihinkään jos mies ei tee aloitetta olipa tilanne mikä hyvänsä tai nainen kuvittelee tekevänsä aloitteen kun katsoon miestä silmiin 2 sekuntia pitempään kuin normaalisti (mies tekee varsinaisen aloitteen tietysti, mutta naiselle mikä tahansa pikkuinen kuvitelma aloitteesta on tietysti riittävä syy hänelle itselleen ajatella asia noin).
Ainoat jotka minua ovat lähestyneet elämän aikana ovat olleet tyyppiä "en löydä poikaystvää muuten koska olen niin lihava mutta kun tuo mies on niin mukava niin ehkä hän ei ole niin pinnallinen ja kokeilempa saada häntä kahville".
Vastaukseni noihin oli tietysti EI.- Mä tykkään
No tää joka tuli viereen oli varmaan sitä alle 10% porukkaa, mutta kaikinpuolin viehättävä nainen. Varmaan tästä 10%:sta 80% tjs ois sit niitä jotka joutuu torjumaan. Pitää varmaan laittaa lottoon pari riviä nyt, kun näin kävi.
- Mies 30v+
Kyllä naiset iskee miehiä. Minutkin on isketty muutaman kerran. Nainen on vaan tullut viereen ja alkanut jutella. Eipä tuo sen vaikeampaa ole. Saatan tosin olla keskimääräistä vastaanottavaisempi tuollaiselle, en tiedä. Enkä ole mielestäni edes kummoisen näköinen. Itselleni on kuitenkin aivan sama kumpi tekee aloitteen, kunhan on mukavaa ja juttu luistaa. Mielestäni tuo iskeminen ei ole sukupuolesta kiinni, vaan siitä kumpi sattuu ensin huomaamaan kiinnostavan ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?122788Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1652695- 1852537
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari222006Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541848Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701572Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?901211Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr71164